top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Yeo Jin Goo’nun Singapur Hotel Del Luna Tanıtımlarında IU Hakkında Söyledikleri Derlemesi


Yeo Jin Goo Hotel Del Luna’nın Singapur tanıtımlarında birçok kez rol arkadaşı IU’dan bahsetti, sizler için söylediklerini derledik, keyifli okumalar dileriz!


IU ile oyunculuk yapmak üzerine:

”Dizide oynamadan önce bile, IU’yu duymuştum ve oyuncu aynı zamanda şarkıcı olarak ona çok hayranım. Sete gerçekten neşeli bir enerji getiriyordu ve çok çalışkan. Dizinin iyi olması için önemli olduğunu düşündüğüm şey Man Wol ve Chan Sung arasındaki kimyaydı, ondan dolayı utangaç biri olsam da hem sette hem de değilken onunla replikleri çalışmayı teklif ettim, ve ne zaman öyle bir istekte bulunsam, samimiyetle kabul ederdi. Bundan dolayı (dizinin) herkesten çok büyük tepkiler aldığını düşünüyorum.”


IU ve ekibin geri kalanı ile çalışmanın nasıl olduğu sorulunca:

“Sette çok eğlendik. Sakin sahnelerin çekiminden çok iyi anılarım var, ama 16. bölüm için daha ağır hislerdeki sahneleri çekerken herkesin duygularından çıkmakta zorlanışını hatırlıyorum. Örneğin, çalışanların Chan Sung’un öldüğünü düşündüğü sahnede, ve Samdacheon nehir tünelinde herkesle vedalaştığımızda. Bu ekiple çalışmak harikaydı, ve tekrar onlarla çalışabilmeyi umuyorum.!“


Aynı zamanda başka bir röportajında da: “Bu dizide IU’yla oynamadan önce bile, hem oyuncu hem şarkıcı olarak ona saygı duyuyordum ve hayranıydım. Harika olduğunu düşünüyorum ve hep onunla çalışmayı dört gözle beklemiştim.” diyerek IU’yla ile ilgili ilk izlenimlerini paylaştı.

Hayaletlerden daha çok korktuğu şeylerin arasında IU’nun da olup olmadığı sorulunca IU’nun olmadığını söyleyip, sette ona yardımcı olduğunu ve birlikte replikleri çalıştıklarından bahsetmiş.


IU ile olan kimyalarını nasıl sağladıkları üzerine: “Neyse ki –gerçi böyle hisseden tek ben de olabilirim– kişiliklerimiz benzer. Çekim yaparken şakalaşmayı seviyoruz, ve sadece sessizce oturmak yerine, birbirimizle muziplik yapardık. Aslında, sadece IU ile değil; tüm kadro üyeleri olarak birbirimize çok yakınız. Birbirimizi desteklerdik ve şimdi bile, sık sık iletişim içindeyiz.“


IU = ? sorusuna cevap olarak, “Jang Man Wol“ diye cevap verdi.


Eğer gelecek hayatta Goo Chan Sung ve Jang Man Wol buluşursa ikisinin rollerinin değişmesini, Chan Sung ile ilgilenenin Man Wol oluşunu görmek istediğini; ya da ikisinin de Man Wol gibi kötü huylu olduğunu görebilmeyi istediğini ve eğlenceli olacağını düşündüğünü, bu düşüncelerin onu mutlu ettiğini söyledi.


Dizi ekibinin arasındaki iyi ilişki hakkında:

”Sette o kadar eğlendik ki boş zamanımız ne zaman olursa, sette foroğraflar çekinip sohbet ederdik. Bae Hae Sun annemiz gibiydi. Benimle ve tüm kadro üyeleri & çalışanlarla çok iyi ilgilendi.”


Yine başka bir röportajında; iki karakterin çift olarak tatlı anlarına odaklanıldığı 11. bölümdeki tüm Man Wol ve Chan Sung ile olan sahnelere kendisinin de bayıldığını söylemiş. Oyuncuların ekranda fevkalade bir kimyası vardı ve başka bir yapımda IU’yla mutlulukla çalışacağını söylemiş! “Eğer tekrar birlikte çalışabilseydik iyi olurdu.” dedi Yeo Jin Goo.


Dizi ekibi ile birlikte gittikleri ödül tatili hakkında:

”Bangkok’da çok eğlendik ve birlikte Mafya oyunu oynadık. Hepimiz oyuncu olduğundan oyunda herhangi birine güvenmek zordu. Gerçek mafyanın kim olduğunu bulmak gerçekten zor oldu. Ama çok değerli bir anıydı. Dizi yoluyla birbirimizi tanıdığımızdan bu geziye mutlu kaplerle gittik. Ve çok fazla lezzetli yiyecek yedik. Kore’ye dönmeden önce hepimiz çok eğlendik.”

Dizinin sonu hakkında ise:

”Dizinin sonu tam olarak mutlu bir son değil ve son sahneyi çektikten sonra çok ağladığımı hatırlıyorum. Tüm oyuncu arkadaşlarım için de aynısı geçerliydi.” diyerek Hotel Del Luna’nın sonunun tam olarak da mutlu son olmadığını düşündüğünü belirtti.


Ama başka bir röportajında dizinin sonu hakkında konuştuğunda ise “Man Wol ve Chan Sung için bu hayattaki en iyi son olduğunu düşünüyorum. Başta, Man Wol’un gitmesine izin verdiğim için çok üzgündüm, ve gerçeği kabul etmekte zorlandım. Ama sonra dizide yeniden doğmak mümkün olduğundan, bu ikisinin gelecek hayatta mutlaka buluşacağını düşündüm. Bu yüzden, çiftin anıları ne kadar uzun ya da kısa olsun fark etmeden, bu sonun onlar için en iyi olduğunu düşünüyorum.“ dedi.


Yeo Jin Goo, Forbes ile yaptığı bir röportajda ise eğer Goo Chan Sung bu şansı yakalayabilseydi çok mutlu olacağını, herkese ne kadar zeki ve dahi biri olduğu hakkında hava atacağını söylemiş!


Not: Tüm bu cevaplar Yeo Jin Goo’nun Hotel Del Luna ile ilgili röportajlarından derleme olduğundan tekrar eden kısımlar olabilir, ve çevirileri aldığımız kaynakları kaybettiğimizden kaynakça belirtemiyoruz. Anlayışla karşılamamızı bekleriz🥺

Çeviri: J’ieunesse



577 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Kommentare


bottom of page