top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[201021] Oyuncu Lee Dohyun, IU’dan destek sözleri almanın onu nasıl değiştirdiğinden bahsetti


Soru: ’Geçmiş hayattaki sevgilin’ IU ile görüşseydin ne yapardın?


LDH: IU’nun ‘geçmiş hayatındaki erkek arkadaşı’ olarak onunla kısa bir romantizmimiz vardı ama işler iyi gitmedi, değil mi? Ondan dolayı eğer tekrar yapabilirsem, iyi gidecek bir aşkla olmasını isterim... Ayrıca IU noona ile çok yakınlaştığımızdan, kimyamız çok iyi olacaktır. Muhtemelen sahnede o kadar iyi kavga ederiz ki insanlar gerçekten kavga ettiğimizi sanar. Ve eminim ki kimyamızla eğer şansımız olursa çok daha romantik bir his sağlayabiliriz.


Soru: Tekrar oynasaydın daha iyi iş çıkaracağını düşündüğün karakter hangisi?


LDH: Karakterlerimi gözlemlediğimde hep pişmanlıklarım oluyor, ama en çok pişmanlık duyduğum Go Chung Myung. İlk tarih dizim olduğundan, o kadar endişeliydim ki yönetmen ve IU noona ile çok konuştum. İlk görünümümü 3. bölümde yaptım. Bölüm yayınlanmadan önce “Noona, ne yapmalıyım? Mahvoldum ben, çok endişeliyim” diye IU noona ile konuşuyordum ve bana şöyle dedi “Hey, sahneyi tekrar oynasaydın o kadar iyi iş çıkaramazdın, çok iyiydin”. O zamandan beri ne zaman projelerimi gözlemlesem hep bu zihniyete sahip olarak bunu yapıyorum. Şimdi daha iyi çıkarabileceğimi düşünsem de, o sırada elimden geleni yaptığımdan iyi iş çıkardığımı ve o ana gidip tekrar canlandırsam daha iyisini yapamayacağımı hatırlıyorum. Bu şekilde kendimi rahatlatıp kendime gelmeye çalışıyorum, ve bence bu kişiliğimi değiştirdi.


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: https://youtu.be/d4d51q9l8AU




829 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page