top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[SPOILER] Hotel Del Luna 9. ve 10.Bölüm Netizen Yorumları


(Naver): [İtiraf sona eriyor] "Beni korumaya devam et" Yeo Jin Goo, onu uzaklaştırmaya çalışan Lee Ji Eun'a sıkıca sarıldı


1. [+2825, -35] Goo Chan Sung’un Go Chung Myung olmadığını düşünüyorum ama sadece Goo Chan Sung… Go ​​Chung Myung’un “bam !!” gibi görüneceğini hissediyorum.


2. [+2151, -31] Goo Chan Sung, birinin reenkarnasyonu değil ama ruhlar (ateşböcekleri) bölüm 1 sırasında tanrıyı takip ettiğinde Man Wol'a giden ateşböceklerinden biri olduğunu düşünüyorum. Goo Chan Sung, Del Luna'da yalnızdı, ateşböceklerinin şekli, Chung Myung ya da Yeon Woo'nun siluetine benziyordu - Yeon Woo'nun nasıl yeniden doğduğunu görünce, Chung Myung'un ateş böceği olduğunu düşünüyorum. O reenkarne olmayan tek kişiydi ve Man Wol’u koruyor.

+3 [+379, -2] Bence Chan Sung sadece Chan Sung - o bir reenkarnasyon değil

↪ [+138, -1] Vay, işte bu


3. [+1764, -39] Yang Da Il, Punch, Monday Kiz, Heize, Red Velvet, Gummy, Tae Yeon, 10cm, Chung Ha ve hatta Ben - ne kadar ileri gidecekler, manyaklar ㅜㅜㅜ Eğer böyle olacaksa, çok beğendim


4. [+1460, -31] Yeon Woo'nun etkisi bugün müthiş, lütfen bize bir klip verin ㅠㅠ

↪ [+179, -2] Katılıyorum - cidden, dışarı çıktığında yakışıklıydı ve ağzım açık onu izledim ..


5. [+1415, -25] Yeon Woo'nun aldığı yaprak aklımda ...

↪ [+336, -2] Belki Yeon Woo her şeyi hatırlar ... ㅠㅠ


6. [+978, -17] Neden Yeon Woo'nun göründüğü sahne yüklenmedi?????????



(Naver): Yeo Ji Goo'nun en çok korktuğu şey, Lee Ji Eun'un varlığını bitirdiği an


1. [+1681, -11] Hayalin gerçeğe dönüşmesinden korkuyorum ... Peki ya bu olursa ㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ


2. [+1474, -13] IU'nun bakışları cidden hislerini yansıtıyor ㅜ ㅜㅜㅜㅠ Tanrı Mago-nim, öyle olma ㅜㅜㅠ


3. [+1403, -5] Chan Sung, Man Wol'dan gerçekten hoşlanıyor ... En çok korktuğu şey, Man Wol'un varlığının sona ermesi.


4. [+1215, -6] Tüm bunların ortasında, OST çılgınca ..

↪ [+185, -2] Punch - 'Done For Me'


5. [+1024, -10] Man Wol varlığının sona ermesini düşünmekle kalbim inciniyor ama gençliği için üzülüyorum ... Her zaman sıkı çalışan Kostüm ve Saç / Makyaj ekibine teşekkür ederim ㅠㅠㅠ



(Naver): [Kalp krizi geçirten son] "Yok olmana izin vermeyeceğim" Yeo Jin Goo, gittikçe güçsüzleşen Lee Ji Eun'u korumaya çalışıyor ♡ sıcak bir kucaklaşma


1. [+3271, -14] Tanrı Mago-nim, lütfen onları yalnız bırakın ve  birbirlerini sevmelerine izin ver. Çizgiyi aşarsanız, ciddi olacağım. * Bip * Çizgiyi geçme * Bip *


2. [+2233, -54] Dürüst olmak gerekirse, öpücük olayını dört gözle bekliyordum.


3. [+2042, -11] Bize bunun gibi sevgi dolu bir sarılmanın, bir defalık öpücükten daha çok kalbi hızlı attıran, acı veren ve sıcak olduğunu gösterdi. Bu sahne, Goo Chan Sung ve Jang Man Wol'un duyguları için en iyisi.


4. [+1630, -11] Chan Sung'un eliyle Man Wol'un yüzünün büyüklüğünün aynı olması kalp hızlı atan  sadece ben miyim ??! Lütfen Man Wol ve Chan Sung'a zarar vermeyin ㅜㅜ Neden çiçekler açıyor? Bu belki de tipik reenkarnasyon hikayesidir ...


5. [+1446, -21] IU ağlama sahnesi her şeyi yaptı ..


(Naver): "Demek iyi gidiyor" Lee Ji Eun, Lee Tae Sun'a çok uzaklardan bakıyor, rahatlama ağlaması


1. [+4430, -28] Dürüst olmak gerekirse, Yeon Woo'nun hatırlayıp hatırlamadığını merak ettim.


2. [+3741, -23] Yeon Woo'nun ona iyice baktığını hissediyorum.

↪ [+682, -8] Belki ona çok güzel olduğu için baktı.

↪ [+525, -6] Yeon Woo hatırladıysa, o zaman bu bölümün reytinglerini gerçekten güvence altına aldılar.


3. [+2836, -17] Yeon Woo, bugünkü yaşamında bile Man Wol'dan geçemez ㅠㅜㅠㅜ Yeon Woo, mutlu ol! ㅠㅜ Ve lütfen o psikopatı yakala !! Sadece onu sen yakalayabilirsin ~


4. [+2714, -14] Jang Man Wol, Yeon Woo'ya bakarken, hem gülümsüyor hem ağlıyordu, yüzü 1300 şeyin açıklamasıymış gibi.


5. [+2348, -12] Yeon Woo'yu bugünkü yaşamlarında bir kez daha 'Wol-ah' diye seslendiğini görmek istiyorum ㅠ ㅠㅠㅠ


Kaynak: ddoboja

Çeviri: seymae

117 görüntüleme1 yorum

1 Comment


Feri Krgz
Feri Krgz
Aug 30, 2019

Bu dizi lütfen bitmesin ya 😭

Like
bottom of page