top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[SPOILER] Hotel Del Luna 3. ve 4.Bölüm Netizen Yorumları



(Naver) ‘Hotel Del Luna’ Yeo Jin Goo Lee Ji Eun'a “Bilmek istiyorum” Dedi… Kang Mina Yeni Bir Hayat Kazandı


1.[+1598, -91] Bir diziden dolayı haftasonunu bekleyeli uzun zaman olmuştu ㅠㅠ


2.[+1225, -27] Onun adını yazan adam Yeo Jin Goo olarak reenkarne mi oldu?


3.[+1026, -93] Bu dizi de ne? İlk bölümlerden beri eğlenceli ㅋㅋㅋㅋ CG gerçekten daebak, Lee Ji Eun gerçekten çok güzel ㄷㄷ haftasonu bunu izlemeye karar verdim ㅋㅋ Umarım yarın hızlı bir şekilde gelir ㅜㅜ 4.bölümü dört gözle bekliyorum ㅜㅜ ve umarım herkes haftasonu her şeyi bitirir, Tanrı sizi korusun, Pazartesi yaklaşıyor, güçlü kalın🙂


4.[+597, -17] Chan Sung Ko Cheong Myung mu….?? bugün, ortada çok fazla komik şey vardı…çok seviyorum ㅠㅠ


5.[+488, -21] Man Wol'un geçmişi hakkında çok meraklıyım ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


6.[+400, -11] Lee Joon Gi ve Lee Si Eon'u olduğu yerlerde çok güldüm ㅋㅋㅋㅋ Man Wol’un stili ona çok uyuyor ㅠㅠ Yarını sabırsızlıkla bekliyorum


7.[+349, -19] Uzay sahnesi de ne öyleㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Si Eon ㅋㅋㅋㅋㅋ


8.[+230, -1] Bu pislikten daha çok korkuyorum ㅋㅋㅋㅋ


9.[+223, -8] Ah…Lee Joon Gi… onun hayalet görmesini sağladıktan sonra, rahip olarak şeytan çıkarma üzerine çalıştığından geri dönmüyor ㅋㅋ Geri dönmeyecek çünkü o hayaleti yakalamak imkansız… Hayalet park il do~~ ocn'in dizisindeki hayaleti koymuşlar;;


10.[+255, -51] Lee Ji Eun gerçekten nadir bir oyuncu! The Producers, My Mister, Hotel Del Luna~~ Hepsi farklı karakterler! tekrar yok, o inanılmaz



(Naver) IU 'Hotel Del Luna'nın 4. Bölümünü Yeo Jin Goo'yu Öperek Bitirdi

(+651,-36) Bitiş öpüş sahnesi inanılmaz. Manwol'un güzelliği inanılmaz. İlk öpücük için tebrikler!

(+310,-15) Manwol bugün çok tatlı duruyor ㅋㅋㅋ

(+220,-11) Lütfen bize çok fazla isim gösterin.ㅜㅜ

(+155,-11) Birlikte uyuyalım~

(+82,-3) Manwol mücevherleri ve saç stilleri çok eşsiz ve güzel duruyor. Stilisti çok çalışıyor olmalı!

(+76,-3) Gerçekten, Lee Jieun'ın kostüm ekibi, saç ekibi, makyaj ekibi inanılmaz. ㅠㅠ Onları övmek istiyorum.

(+66,-6) IU Manwol'un kendisi.


Kaynak: netizendrama, story kpop

Çeviri: J'ieunesse

143 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page