top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[SPOILER] Hotel Del Luna 15. ve 16. Bölüm Netizen Yorumları [FİNAL]



(Naver): ‘Hotel del Luna' Yeo Jin Goo geri dönen Lee Ji Eun'a tutunmuyor, aksine gitmesine izin veriyor "Seni seviyorum"


1.[+1221, -12] Bence mutlu bir son olacak. Şimdi Man Wol'un zamanı yeniden akmaya başladı ve bence geri kalan hayatını Chan Sung ile birlikte çifte kumrular olarak geçirebilirler. Man Wol ölmedi~~~


2.[+560, -6] Man Wol'un sonda gözyaşlarını tutması ve 'Seni seviyorum' demesi, bu çok üzücüydüㅠㅠㅠㅠㅠ Man Wol'u asla uğurlayamam


3.[+353, -10] Lee Ji Eun sonda 'Seni seviyorum.' dediğinde... Çok hüzünlü ama bir o kadar da güzeldiㅜ


4.[+249, -9] Jang Man Wol, hadi mutlu olalım.


5.[+192, -9] Sonu çok hüzünlüydü. İzlerken ağladım.



(Naver): ‘Hotel del Luna' Lee Jieun Hotel del Luna'dan ayrılmaya karar veriyor..."Goo Chan Sung, seni seviyorum"


1.[+1614, -49] Lee Ji Eun, Jang Man Wol olduğu için mutluyum. Tıpkı IU gibi sevimli ㅋㅋㅋㅋ


2.[+1007, -26] Bugün IU'nun erkek kılığına girmesi ve kumar sahnesi feci komiktiㅋㅋㅋㅋㅋ Lütfen ManChan için mutlu son olsun ㅠㅠㅠ Sonuna kadar gülümsemelerine izin verin lütfen


3.[+745, -27] Del Luna yarın ekranlara veda ediyor...ㅠㅠ


4.[+718, -36] Neden IU ve Yeo Jin Goo oyunculukta bu kadar iyi, bu kadar güzel ve bu kadar yakışıklıㅋㅋㅋㅋ Hotel del Luna'yı izledikten sonra onları daha bir destekler oldum. Gerçekten bu dizinin sonunun mutlu olmasını umuyorum.


5.[+550, -16] Gitme...Hafta sonları benimle birlikte olan Del Luna



(Naver): ‘Hotel del Luna' Yeo Jin Goo ve Lee Ji Eun ile önceki hayatlarından beri bağlantılıydı...Kim Soo Hyun, otelin yeni sahibi


1.[+7507, -109] Vay "Moon Embracing the Sun" dizisinde onun gençliğini oynayan Jin Goo büyürken Kim Soo Hyun ne yaptı da aynı kaldı?


2.[+6304, -345] Arthdal Chronicles'ı boşverin de Hotel del Luna'ya 2.sezon alamıyor muyuz?


3[+3544, -105] Finalde tatmin olmayan bir tek ben miyim?

—>[+600, -17] Ben de...Kim Soo Hyun havalıydı ama dürüst olmak gerekirse çok da umrumda değil, keşke Del Luna'nın sonunu daha düzgün toparlasalardıㅠㅠㅠ İkinci bir sezon olacak mı bilmiyorum ama sonda birden bire Kim Soo Hyun'u ortaya çıkarmamalılardı.

—>[+125, -1] Mutlu mu bitti yoksa hüzünlü mü bilemedim... Biraz hayal kırıklığına uğradım.

—>[+648, -4] Hayır sanatsal bir film falan da değil ama ne zaman sona gelsek olayı neden izleyicilerin hayal gücüne bırakıyorlar anlayamıyorum. Tamamen kesin mutlu bir son istemiştim, Master's Sun'da olduğu gibiㅠㅠㅠ Hayal gücü ise hayal gücü, reenkarnasyon ise reenkarnasyon, neden bunu gizliyorlar...O kadar hüsrana uğradım ki uyuyamıyorum bile.

–>[+442, -1] Şüpheli bir finaldi, Kim Soo Hyun ile bunu bastırmaya çalışmışlar gibi hissediyorum.


4.[+2482, -184] Son = Kim Soo Hyun..


5.[+2124, -159] Hadi Blue Moon ile 2. sezona devam edelim!


6.[+891, -22] Hayır ya tüm zorlukları çeken IU ve Yeo Jin Goo idi ama sonda tüm ilgiyi Kim Soo Hyun'da topladılar...


7.[+733, --21] Neden epilog yaptılar? Dizi bittikten sonra epilog yaparlarsa Hotel Del Luna'nın sonu aklımızda kalmaz, düşündüğümüz tek şey Kim Soo Hyun'un 2. sezon ile gelip gelemeyeceği olur, sonu uçup gider, tanrım... Hotel Del Luna'nın sonunu hiç hatırlamayacaksınız bile.



(Naver): ‘Hotel del Luna' Lee Ji Eun, Yeo Jin Goo'ya veda edip öbür dünyaya gidiyor


1.[+1408, -12] Lee Ji Eun, Yeo Jin Goo, Shin Jung Geun, Bae Hye Sun ve diğer tüm oyuncular, hepiniz sıkı çalıştınız, teşekkürlerㅠㅠ Dizi bitti ama 'Hotel del Luna' daima kalbimde kalacak.


2.[+888, -9] Sanzu Nehri'nde arkasına dönüp gülümsediği o sahneyi hatırlıyorum. Sekiz haftanın ardından Man Wol'un hikayesinin sonu bu ise, bu sahne o anı yansıtabilecek en iyi sahneydi. Kin ile dolu olan Manwol, bu kinden arınabildi ve tamamen içten o gülümseme ile bize doğru geldi. Ve aynı zamanda göz yaşlarını tutmaya çalışan Goo Chan Sung'un sahnesi de bu bölümün en iyi sahnelerinden biriydi. Oyuncu Lee Ji Eun ve Yeo Jin Goo - sıkı çalıştınız :)


3.[+663, -10] Hotel del Luna'nın sonuna kadar mutluydum! Lee Ji Eun ve Yeo Jin Goo, Jang Man Wol ve Goo Chan Sung'a hayat verdiğiniz için mutluyum. Hotel del Luna ailesi hepiniz sıkı çalıştınız. Sizin sayenizde yazları tekrar tekrar izleyebileceğim bir dizi buldum.^^


4.[+518, -10] ManChan çiftini unutamayacağımㅜㅜㅜ IU tarafından canlandırılmayan bir Man Wol hayal edemiyorum, Man Wol ve Chan Sung ağladığında ben de onlarla birlikte ağladım...


5.[+429, -10] Gerçekten gözlerim şiş şu an, kalbim ise boş, mutlu da değilim...


6.[+263, -98] Aktörlerin oyunculuklarını çok feci beğendim ama ürün yerleştirme ve epilog yüzünden eh işte diyorum, ah ah...



(Naver) ‘Hotel del Luna' Kim Soo Hyun'un özel görünüşü... "Hotel Blue Moon"un yeni sahibi


1.[+1337, -9] Hotel del Luna'nın devamı Hotel Blue Moon çabuk çabuk, 2. sezon çabuk çabuk çabuk!!


2.[+898, -8] Kim Soo Hyun'un orada olması delice ㅋㅋㅋㅋ


3.[+510, -22] Neden kimse anlamıyor, yazarlar bize kaderin sürekli dönüp dolaştığını, bu yüzden birbirlerini tekrar bulmalarının mümkün olduğunu gösteriyor... Bunun açık uçlu bir son olduğunu düşünmüyorum.

—> [+85, -0] Ama yine de kızgınım.

—>[+137, -0] Goo Chan Sung'un şimdiki hayatı için kötü hissettiğimiz için böyleyiz ㅠㅠ Aklı bir sonraki hayatındayken şu anki hayatına devam etmesi gerekiyor.


4.[+265, -6] Ah... Bugün çok ağladımㅠㅠㅠㅠ


5.[+216, -2] Gerçekten de ikinci bir sezon yayınlayacaklar mı!!!!



(Naver) “Elveda, Dolunay'ım" Lee Ji Eun ve Yeo Jin Goo'nun ayrılığı


1.[+1649, -11] IU arkasını dönüp gülümsediğinde aşırı güzeldiㅠㅠ İşte bu son, böylesi daha havalı ve daha güzel olabilirdiㅠㅠ Sonu biraz beni hayal kırıklığına uğrattı.

—>[+263, -3] Gerçekten çok hüzünlendim çünkü sondaki sahnede arkasına döndüğünde sanki bize bakıyor ve veda ediyormuş gibi hissettim...


2.[+1462, -10] Asıl son bu sahneydi.


3.[+1361, -10] Elveda, tüm gecelerimi ve rüyalarımı esir alan ay...


4.[+1220, -6] Yeo Jin Goo'nun ağladığı zamanki oyunculuğu gerçekten ulusal bir hazine...


5.[+1022, -10] Lee Ji Eun'ın her şeyini bize gösteren bir dizi...


Kaynak: ddoboja

Çeviri: iuforia

4.537 görüntüleme1 yorum

1 comentário


eahurricane
23 de jul. de 2021

Mutlu son olmalıydı sonucda hayatını düzgün yaşamadı madem gidecekti neden ilk gittiğinde geri döndü bence 2. Sezon dönmeli yarım kalan aşk mutlu sonla

Curtir
bottom of page