top of page

[SPOILER] Hotel Del Luna 13. ve 14.Bölüm Netizen Yorumları




(Naver): 'Hotel del Luna' Lee Do Hyun Lee Ji Eun'un kılıcı yüzünden öldü, Yeo Jin Goo Samdochon nehrinden geçti.


1. [+2709, -20] Bugünün bölümü gerçekten efsanevi idi, bence paskalya yumurtalarının çoğu açıldı.. Man Wol, seni kalbimde tutacağım ve asla düşmeyen ve seni uzaktan izleyen ay olacağım ... Ayrıca, sonunda Yeo Jin Goo - gerçekten ele geçirildiğini düşündüm, Cidden, üçü de üzgün ...


2. [+1512, -18] Bugünün sonu daebaktı (harikaydı)... Goo Chan Sung'un bakışları manyakça .. Önizlemenin nesi var ?! Chung Myung'un ruhu Chan Sung'un vücuduna girmeye devam ediyor mu?


3. [+1130, -18] Bugünün bölümü gerçekten efsanevi oldu, bence tüm bölümler efsaneviydi, Chung Myung sonunda yarınki bölümde Man Wol'un karşısına çıkacak.


4. [+866, -12] Bayan Choi'nin kısmı boyunca, Man Wol'un hikayesi, Chung Myung'un varlığı ve hatta bölüm 14'ün ön izlemesi açıklandı - Jang Man Wol'un üçlü kombinasyonundan ürktüm.


5. [+459, -19] Önizlemede ne var ; Man Wol-ah, intikamcı hayaletleri kullanmayı bırakalım ᅲ



(Naver TV): [Şaşırtıcı bir bitiş] 'Sen kimsin?' Lee Ji Eun'a sarılan Yeo Jin Goo, Yeo Jin Goo değil mi ?!


1. [+5836, -42] Cidden bitiyor - Yeo Jin Goo'nun yürüyüşü ve bakışları Go Chung Myung'unkilere benzemeye başlıyor ve IU’nun bakışları ve ifadesinin hemen değişmesiyle, felaket ürktüm. Aynı zamanda, önceki sahnelerde kanın damlaması ve şu andaki sahnede su sıçramasına çarpması çılgınca.

↪ [+489, -0] 13. bölüm çekimi gerçekten efsanevi olmuş.

+ [+453, -0] Yürüme tarzının farklı olduğu kısımda gerçekten ürktüm.


2. [+4133, -67] Bugünün bölümü gerçekten efsanevi olmuş - hayır, 'Hotel del Luna'nın her bölümünün efsanevi olduğunu düşünüyorum. Yeo Jin Goo'nun bakışları çılgınca - 'Hotel del Luna'yı izlemeden önce, onu ' The Crowned Clown' da izledim ve cidden bu rolde, gerçek kral Lee Hyun'un ve halktan birisi olan Ha Sun, kral gibi davranmak zorunda olan, rolünü oynadı. Ve her bölümde, Lee Hyun'un rolünden ve Ha Sun'un rolüne geçti ve insanı ürperten dizeleri söylerken yaptığı göz hareketleriyle iyi iş çıkardı ve bu sefer mağaradan çıktığında cidden Chan Sung değil başkası olduğunu düşündüm.


3. [+4015, -37] Yeo Jin Goo'nun oyunculukta iyi olduğunu biliyordum ama ... Bu bölümün bitişiyle bunu kesinlikle hissettim - bakışları ile her şeyi ifade ediyor ㅠㅠ Man Wol “Sen Kimsin?” derken baya ürperdim... Her ikisinin de oyunculukları harika.


4. [+3152, -63] Vay ... Ciddiyim, Chung Myung ölmeden önce, son kez Man Wol'a sarıldıklarında, dikkatle izledim, çünkü eli endişeliydi ve üzülüyordu, ancak bunun sona ereceğini biliyordu. .. Chung Myung ㅠㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ


5. [+2841, -24] Bunu izleyebileyim diye kaç kez sayfayı yeniledim ...



(Naver): 'Hotel del Luna' Yeo Jin Goo Lee Ji Eun'a özlem duyuyor. Lee Do Hyun’u ağırlamaya gider “Çabuk dön”.


1. [+5190, -35] Sonunda, Jang Man Wol Goo Chan Sung'u seçecek ve otele geri dönecek - Goo Chan Sung'un ağlama sahnesi en iyisiydi.

↪ [+456, -0] Sonunda ,Goo Chan Sung = Ay Ağacının üzerindeki çiçekler ... Goo Chan Sung ölmezse, Man Wol’un öbür dünyaya gideceğini düşünmüyorum.


2. [+4178, -21] Chan Sung hiçbir şey yokmuş gibi bir ayın gitmesine izin verdi ve endişeli duygularının otobüs durağında patladığı sahne… Gerçekten çok uyumlu oldu. Hiçbir şey hissedemezsiniz çünkü artık göremeyeceğiniz bir insan vardır, ama aniden, gerçekten üzülürsünüz. Yeo Jin Goo oyunculukta gerçekten iyi. Çekim de harikaydı ... Gerçekten acı vericiydi. Son sahne ...


3. [+2642, -17] Yeo Jin Goo'nun hıçkırarak ağladığı sırada neden ben hıçkırarak ağlıyorum?


4. [+1883, -21] Bu sahnede Yeo Jin Goo'nun oyunculuğuna gerçekten daldım. O gerçekten iyi.


5. [+1121, -17] Sonu her zaman çılgınca, Man Wol geri dönecek ㅠ.



(Naver TV): [Ağlatan bir Son] Lee Ji Eun hakkında her şeyi özleyen Yeo Jin Goo'nun gözyaşları…


1. [+6189, -28] Cidden, Jin Goo oyunculukta gerçekten iyi, ManChan'ın oyunculuğu da bugün çok iyiydi.


2. [+5115, -35] Zayıf Goo Chan Sung ağlıyordu ve onunla ağladım.


3. [+4669, -27] Eğer Goo Chan Sung, Jang Man Wol'yu sevmeye devam ederse, düşmeyen çiçekler kalbinde çiçek açmaya devam edecek. Tanrı Ma Go’yu seveli baya zaman oldu.


4. [+4084, -26] Jin Goo oyunculukta bu kadar iyi miydi ...? Neden bu kadar hüzünlü ağlıyor? Sanırım bir ay boyunca bastırdığı her şeyi bıraktı. Man Wol orada değilken, cidden yıkıldım çünkü Jin Goo ağladı ㅠ


5. [+3615, -30] Chan Sung'un ağlaması, ağlıyorken tek bir ses çıkarmayan birinin ağlaması gibi görünüyor ㅠㅜㅠ Ağlarken yüzünü eliyle örtmesi, ağlamaya alışkın birisi olmadığını gösteriyor ya da hatta bu gibi duygularla nasıl başa çıkamadığını için de olabilir. Sanırım Man Wol, onun böyle yüksek sesle ağlamasını sağlayacak çok değerli biriydi. Eğer ben Chan Sung olsaydım, bence ben de böyle ağlardım. Yeo Jin Goo'nun oyunculuğu, son bölümün bitmesinden bu yana deliceydi.


Kaynak: ddoboja

Çeviri: seymae

273 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page