top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Oyuncu Lee Dohyun Hotel Del Luna rol arkadaşı IU ile olan kardeş gibi yakın ilişkisinden bahsetti


Lee Dohyun‘un Hotel Del Luna’nın bitiminden sonra yaptığı röportajdan kesit:


Bunu bilip bilmediğinizden emin değilim ancak diziyi çektikten sonra, 'IU’nun adamı' olarak bilinen başka bir takma adınız daha oldu.


LDH: (paniğe kapılır) Oh hayır, ben (değilim).... Ayrıca bunu ilk defa duyuyorum!


Çok tatlı- Oh öyle mi? Taiwan’da herkes size böyle diyor. Ama biliyorsunuz… bu, ikiniz arasında uzun süren bir bin yıllık aşktı.


LDH: O benim için yakın bir noona gibi… Kardeşçe bir ilişkimiz var ve yaş farkına rağmen iyi geçiniyoruz, bu yüzden bunu hiç düşünmedim.


IU yeni dizinizi desteklemek üzere bir kahve kamyonu gönderdiği için harika bir ilişkiniz olduğunu fark ettik. IU hakkındaki ilk izleniminiz nedir?


LDH: Daha önce de söylediğim gibi, biz tıpkı bir aile gibi iyi anlaşıyoruz, bu yüzden dün onu bugünkü röportaj için aradım. Yakında Tayvan'da bir konser vereceğinden, ona bugün Tayvan'da bir röportaj yaptığımı söyledim, biz de birbirimizi telefonda destekledik. Ayrıca dün bu röportaj hakkında da konuştuk, çünkü onun hakkında birçok soru oluyor.


Ah çok güzel! Hazır bu konudan bahsedilirken, telefonda birbirinizi ne diye kaydettiğinizi de sorabilir miyim?


Ben onu ilk olarak “Man Wol Jieunie noona” diye kaydettim, bunun üzerine dün ona nasıl kaydedilmek istediğini sordum ve bana “Milli Hazine” olarak kaydedilmek istediğini söyledi…. Ama ben ismini değiştirmedim çünkü o benim için her zaman “Man Wol Jieunie Noona” olarak kalacak.


Aww… çok tatlı!! O zaman ilişkilerinin çok iyi olduğu doğruymuş! Sunbaeni hakkında soru sormak için arayacak kadar röportajımıza değer verdiğin için teşekkür ederim😂 Çok sevimli!


Aynı zamanda biliyorsunuz bu dizi Tayvan’da çok popüler. Sette modu oluşturan kimdi bilebilir miyim?


LDH: Bu soruyu da düşündüm… ama ben sadece IU noona, Yeonwol ve prenses Seongwa bu üç kişiyle oynama şansı elde ettim ondan dolayı dizinin mod oluşturucusunu seçmek benim için zor. Ama yine de bilirsiniz, sette oyuncular ve ekibin harika kimyası vardı ondan dolayı sette bir kere bile mod kötü değildi. Memnun edici bir sette çekim yaparken her zaman mutlu ve gülümsüyorduk.

Çeviri: J’ieunesse

383 görüntüleme0 yorum

Comentarios


bottom of page