top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Oyuncu Go Doo Shim, bir TV programında ve Everglow filminin basın toplantısında IU’dan bahsetti


[210629] Oyuncu Go Doo Shim, KBS Problem Child in the House'da IU'dan bahsetti! 


MC: IU ile çok yakınsınız gibi görünüyor. Ve geçenlerde sana destek için kahve arabası gönderdi. 



GDS: Evet, çekim setine kahve arabası gönderdi. Çok minnettar oldum. Bu yüzden onun da bir film (DREAM) çekiminde olduğunu duyunca ben de iyiliğinin karşılığı olarak bir kahve arabası gönderdim, ekibe kızıma (Jieun) iyi bakmalarını söyledim.



MC: Yani ikiniz iletişim içindesiniz. 



GDS: IU aslında, küçük gövdesine rağmen o kadar da küçük değil. Çok düşünceli, büyük bir insan. Böylece iletişimimiz devam ediyor. Son olarak, IU'nun Through the Night'ı filmimizde (Everglow) çalacak. 



Ji Hyunwoo: 'Through the Night' neredeyse filmimizin tema şarkısı denilebilir.



GDS: 'Through the Night'ın filmimizin tema şarkısı olarak kullanılmasına memnuniyetle izin verdi.



MC: Oh, IU izin verdi mi? Vay be.


[210703] Oyuncu Go Doo Shim, 'Everglow' filminin basın toplantısında IU'nun şarkı sözü yazma yeteneğini övdü



"Film çekimlerinden önce IU'nun 'Through the Night' şarkısını bilmiyordum. Fakat yönetmen şarkıyı filmde kullanacağımızı bu yüzden (şarkı söylemek için) pratik yapmamın iyi olacağını söyledi. Bu nedenle filme başlamadan önce şarkı için biraz pratik yaptım. Şarkıyı duyulduğu gibi güzel söyleyemesem de, sıkı pratik yaptım. Sonrasında, IU şarkısını filmde kullanacağımızı ve benim filmde oynayacağımı öğrenince şarkısını kullanmamızı söyledi. Yapım şirketine memnuniyetle izin verdi ve şarkı filmi güzelce süsledi. Şarkı çok iyi, minicik bir insanın böylesine harika şarkı sözleriyle gelmesine inanamıyorum. Bir kez daha, IU'da yeni bir ışık gördüm."


Çeviri: jieunny

Kaynak: http://naver.me/FRD9hQDa, tjrlghks11

98 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page