top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Netizenler Hotel Del Luna’nın Goblin'e Benzediğini Ve Daha Fazlasını Söyleyen Makale ile Çıldırdı



(Makale) Drama Hotel Del Luna  'Goblin', 'Usta'nın Güneşi', 'Usemono Yado' ve 'XXX Holic', gibi bazı çalışmalarla benzerliklere sahip


Netizen yorumları


(+209 -36 )Hotel Del Luna’nın benzer göründüğünü söylerken ne demek istiyorsunuz?

3 diziyide izledim ama onlar benzer değiller.


( +148 -15 ) Holic ve Usemono ikisinide izledim ama benzemiyorlar. Hepsini izledikten sonra makale yazdığına emin misin?


( +141 -13 ) Tekrar ve tekrar muhabirler bir tartışma başlatmaya çalışıyorlar. Bahsedikleri gibi aynı değiller. Bundan ziyade ben Harry Potter havası hissettim ve genel atmosferde de Güzel ve Çirkin setini anımsadım. Bence bu dizi başka şeyler göstermeye çalışıyor ve personel güzel bir şey ortaya çıkarmak için sıkı çalışıyor.


( +134 -8) Gerçekleri araştırmıyorsun, sanırım dava edileceksin.


(+28 -4) Muhabir, Hong Kız kardeşlerden nefret ediyor gibi görünüyor. Her şey haricinde, dizi hakkında her şeyi biliyor musun? Aynı değiller.


Kaynak: Story Kpop

Çeviri: ozlemergöz

52 görüntüleme0 yorum

Komentarze


bottom of page