top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[Netizen] IU CJ ENM+Big Hit ‘I-LAND’in tema şarkısını söyleyecek… Şarkının yapımcısı Bang Si-hyuk


CJ ENM x Big Hit işbirliği olan yarışma programı “I-LAND”in tema şarkısı “Into the I-LAND”in yapımcılığını, Big Hit Entertainment’ın başkanı ve “I-LAND”in genel yapımcısı Bang Si Hyuk üstlendi. “I-LAND” yarışmacılarının ilk buluşmasını ve dünya görüşünü simgeliyor. Umutlu bir melodiyle Pop Rock House türünde olduğu söylenildi ve “I-LAND”in yarışmaktan çok birleşip büyümek için birbirine yardım etme mesajını içeriyor.

Şarkı, K-pop’ın eşsiz bir ikonu olan IU tarafından söylenilecek. IU ve Bang Si Hyuk’un ne tür bir kimya göstereceği üserne çok fazla merak var

“Into the I-LAND” 19 Haziran 18:00 KST’de yayınlanılacak. “I-LAND” de 26 Haziran 23:00 KST’de ilk bölümünü yayınlayacak

1. Buna çok para harcamış olmalılar

2. Genelde bunu söyleyen yarışmacılar olmaz mıydı? Neden aniden IU?

3. Woah daebak, bunun için çok heyecanlıyım

4. Daebak… Yeni bir IU şarkısı geliyro… Çok iyi!

5. Bu tanıtım şarkısı için IU’yu kullanmak, Thor çekiciyle ceviz kırmak gibi hissettiriyor

6. IU gerçekten çok çalışıyor

7. IU ve Mnet’in arası kötü değil miydi?

8. Aniden yeni bir IU şarkısının geliyor olmasına bayıldım ㅠㅜㅠㅜㅠㅜㅠㅜㅠㅜㅠㅜㅠㅜㅠㅜ 9. Yeni şarkı için teşekkürlerㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Bir tema şarkısıyla müzik listelerini alt üst edecekㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. IU ve Bang Shi Hyuk’un şarkılarını seviyorum, ondan dört gözle bekliyorum

12. Şarkı çok iyi olacak ama sunucu ve yapımcıların yarışmacılardan daha çok konuşulacağını hissediyorum

13. Mnet ile IU?? Bu beklenilmedik ㅎㅎ

14. Woah! Bu çılgınca! . Bang Si Hyuk, Zico, Rain and IUㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. Woah ikisi de müzik zevkime uyuyor

16. Bu programı büyük bir hit yapmaya çalışıyorlar

17. Heol! Dinlemek için sabırsızlanıyorum

18. Bang Si Hyuk iyi bir yapımcı ve IU harika bir şarkıcıㅋㅋ Şarkıyı dört gözle bekliyorum

19. Posteri gördüğümde film olduğunu sandım

20. Dinlemek için sabırsızlanıyorum. Şimdiden iyi bir şarkı gibi duruyor


Çeviri: J’ieunesse


Makale kısmı IU ile ilgili kısımlar kalacak şekilde düzenlenilmiştir

176 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page