top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Junny, “IU benden şarkı istediğinde çok heyecanlandım. Beklediğimden bile çok daha harika biri”


Junny, IU’nun son albümü LILAC’ta albümün başlık şarkısı olmayan “Troll (feat. Dean)” şarkısının yapımına katılan prodüktör, şarkıcı ve söz yazarı.


“IU bizzat bana kendisi ulaştı ve ‘Tamamlanmış bir şarkım var. Bunun melodisini yapabilir misin?’ diye sordu ve ben de duyar duymaz kabul ettim. Şarkıyı aldıktan sonra bir haftada bitirdim, yolladım ve çok kısa bir sürede geri dönüş aldım. Dürüst olmak gerekirse, IU’nun albümlerinde hep mükemmel sanatçılar yer aldığını biliyordum ama kendi şarkım için pek umutlanmamıştım. Ama şarkıyı beğendiği ve muhtemelen şarkının Dean ile işbirliği olacağı hakkında bir geri dönüş aldım. Bunu duyduğumda ‘Olamaz, inanamıyorum’ diye düşündüm. Çok mutlu olmuştum ve benim ismimin de IU ve Dean ile yanyana olacağına inanamamıştım.”


Albümün yayınlanmasından sonra IU ile mesajlaşmalarını anlatırken, Junny aynı zamanda IU’nun etrafındakilere nasıl sahip çıktığını anlattı, “Çok iyi bir insan, beklediğimden bile çok daha iyiydi. Nasıl olduğumu sormak dışında şarkının yapımına katıldığım için bana hediye bile yolladı. Onunla çalışırken şunları öğrendim, “IU gibi olmalıyım” “Etrafımdakilere daha fazla sahip çıkmalıyım”. Bu inanılmazdı. IU’yu bir kelimeyle tanıtmam gerekirse bu ‘saygı’ olurdu.


IU’nun karakterini överken şunları da ekledi, “Kanada’da yaşarken bile onun çok büyük bir hayranıydım. IU en iyisinin de iyisi. Ailemdeki herkes onun hayranı. IU ile çalışmak tam olarak gerçekleşen bir hayaldi. Çok mutluyum. Şu an bile onunla mesajlaştığıma ve onunla çalıştığıma inanamıyorum.”


Çeviri: aichan

Kaynak: http://naver.me/Fa3giNL5

66 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page