top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[IUTT Derlemesi] LILAC albümünün ‘Empty Cup’ şarkısının bestecilerinden olan PENOMECO, bir IU fanı!


Rapçi ve şarkı yazarı olan Penomeco, daha önce birkaç kez IU’ya olan hayranlığını ifade etti.


Dingo ile olan bir video sırasında “İşbirliği yapmak istediğiniz sanatçı kim?” diye sorulunca Penomeco “IU-nim’i seçiyorum. Onun fanıyım. IU-n... IU... IU-ssi... IU-nim... Sizi seviyorum~” diye cevap verdi.


2018’de olan başka bir röportajında yine aynı soruya “Gittiğim her yerde IU’dan bahsediyorum. Uyandıktan sonra “Good Day”i dinliyorum, öğle yemeği yerken “Rain Drop”u dinliyorum, sonra da uyumadan önce ”Through The Night”ı dinliyorum. Onun bu kadar büyük bir hayranıyım.” diye cevap verdi.

Derleme, çeviri: J’ieunesse

74 görüntüleme1 yorum

1 Comment


Unknown member
Mar 18, 2021

Güzel makaleler için teşekkürler ♥︎

Like
bottom of page