top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[190502] IU ve Lee Sun Gyun’un Japon Televizyon İstasyonu, J:COM ile Yaptığı “My Mister” Röportajı

IU ve Lee Sun Gyun birlikte yer aldıkları dizi My Mister hakkında ayrıntılı şekilde konuştu.

My Mister Japonca Posteri

S- Lütfen Park Dong Hoon’un ve Lee Ji An’ın karakterlerini tanıtın.


Lee Sun Gyun: Park Dong Hyun bir yapı mühendisi. Huzuru ve sakinliği, düzeni tercih ediyor. Ciddi ve biraz da kederli birisi.


IU: Lee Ji An, talihsiz bir ortamda büyüdüğünden, insanlara güvenemiyor ve dünyanın durumu için herhangi bir umudu yok. Etrafında duvarlar yaratarak kendini korumaya çalışan genç bir karakter.


Lee Sun Gyun ve IU

S- Tahmin ediyorum ki <Misaeng> ve <Signal> gibi hit dramaları yapan Yönetmen Kim Won Seok ile çalışmanın baskısını hissetmiş olmalısınız, peki bu dramada yer almanızın asıl nedeni neydi?


Lee Sun Gyun: Yönetmenin bizden daha fazla baskı hissettiğini düşünüyorum. Bu dramada oynamaya karar vermemin nedeni, her zaman Yönetmen Kim Won Seok ile birlikte çalışmak istememdi. Ondan bir teklif almak benim için bir onurdu. Çekim süreci de eğlenceliydi.


IU: Her ne kadar yönetmeninkiyle kıyaslanmasa da, “drama prodüksiyon ekibinin bir parçası olarak, bir engel olmamalıyım” baskısını hissettim.


S: Çekimler sırasında hiç “Bu işi seçmek iyi bir karardı” diye hissettiniz mi?


Lee Sun Gyun: Çekimler sırasında bunu hep hissettim. Bu, oyuncu arkadaşlarım ile birlikte buluşabildiğim ve oynayabildiğim için unutulmazdı, ayrıca işin istediğimiz gibi bittiğine de sevindim.


IU: “My Mister” in televizyonda yayınlandığını görmekten mutlu oldum, çok gurur verici olduğunu hissettim ve bir kez daha, bu çalışmaya katılmanın iyi bir karar olduğunu düşündüm.


S: Çekimler sırasında ikiniz de hiç sinerji hissettiniz mi?


IU: Lee Sun Gyun'a güvenmeye çalıştım, ancak çekimler ilerledikçe Sun Gyun'u sadece Dong Hoon olarak görebiliyordum. Bu yüzden senaryoyu okuduğumda karakteri nasıl yansıtacağımı anlayamadım ama Dong Hoon'un önündeyken, sanki bir buton varmış gibi, bir anda Ji An oluveriyordum. “Bu şekilde canlandırmak istiyorum”, hakkında çok fazla düşünmeden kalbimle hareket etmemin nedeni Lee Sun Gyun’un benim partnerim olmasıydı.


Lee Sun Gyun: Partnerim IU olduğu için şükrediyorum, bana çok yardımcı oldu. Dong Hoon ve Ji An farklı çevrelere ve farklı yaşlara sahip olsalar da, ikisi de duygularını başkalarına iletmede sorun yaşadıkları ortak bir özelliği paylaşıyorlar. Dahası, ikisi de dünya ve kendileri tarafından beğenilmiyorlar, kendilerini rahatsız hissediyorlar, her ikisi de birbirleri tarafından sempati duyuyorlardı. Sinerjinin çekim sırasında gösterildiğini düşünüyorum. Ayrıca IU çok mükemmel bir oyuncu. Ji An’ın imajını korumak için olağanüstü çabalar gösterdiğini ondan öğrendim.


S. Dong Hoon ve Ji An, her ikisi de birkaç kelimelik karakterlerdi. Rollere girmek için, genellikle etrafınızdaki insanlarla bir mesafe tuttunuz mu? Lütfen rol yapma ile ilgili bir bölüm olup olmadığını söyleyin.


Lee Sun Gyun: İlk çekim günü şirket sahnesiydi. IU bizden uzak olan tek kişiydi, ama bu sahnede Dong Hoon, sette astları ile yakındı, bu yüzden beklemedeyken diğer oyuncularla iletişim kurdum. Rolü rahatça oynayabilmemin nedeni, yönetmenin ve oyuncu arkadaşlarımın güvenleriydi. Drama herkesin bir araya getirdiği bir şeydir. Etrafımdaki insanlar iyi bir ortam yarattığı için kendimi role verebildim.


S. IU, oyunculuk yaparken yalnız hissetmiyor muydu?


IU: Çekim sürecinin ikinci yarısına girerken, Hoogye ailesi Jung Hee, Hoogye ailesi ve Safety Assessment 3 (Dong Hoon’un My Mister’daki ekibi) ekibinden insanlarla yakınlaştım. Ji An'ın yalnızlığını doldurduğu için mutlu oldum.


3 kardeşin (Dong Hoon, Sang Hoon ve Ki Hoon) ilişkisi iyiydi, bu üç kişi birbirleriyle çıkıyormuş gibi yanlış anlaşılacak kadar iyiydi.


Lee Sun Gyun: Böyle bir yanlış anlaşılma olmadı. ( :D )


Lee Sun Gyun

S. Üç yakın erkek kardeşi oynamak nasıldı?


Lee Sun Gyun: Kimyamız mükemmeldi. Üç oyuncunun farklı kişilikleri sinerjistik etki yarattı. Üç kardeşin senaryodaki tanımları o kadar benzersizdi ki, ruh halinin biraz garip olacağı konusunda endişeliydim, ancak rolleri hayata geçirdiğimizde garip bir şekilde uyumluydular. Dong Hoon’un annesi Yo Soon'un sahneleri, merhum annemi hatırlamama neden olan kalbi ısıtan sahnelerdi.


S. Ji An ve büyükannesi Bong Ae'nin manzarası etkileyiciydi, ama bu nasıl ortaya çıktı?


IU: İşaret dili öğrenmeye gittiğimde Son Sook ile tanıştım. O kadar güzel ki “zarif” kelimesi bile onu tarif etmeye yetmiyor. Ancak çekim yerine gittiğimde, Son Sook hakkındaki ilk izlenimden tamamen farklı olan zavallı Bong Ae ile tanıştım. Çekimler sırasında, Son Sook bana her zaman gerçek büyük kızıymışım gibi yumuşak bir şekilde sarılmıştı, bu yüzden Bong Ae’nın ölüm sahnesi acı verici ve kalp kırıcıydı. Son Sook ile aynı alanda olmak, beni Bong Ae ve Ji An dünyasına çekti, bunda yer alabildiğim için minnettarım.


S. Dong Hoon, ikinci oğul ve ana karaktersin. Bunu gerçekleştirirken hiç sorun yaşadın mı?


Lee Sun Gyun: Bu konuda özel bir şey yoktu. Bunun hakkında fazla bir şey söyleyemem ama çekim sırasında rolü canlandırmak için başrol oyuncusu olarak işim olduğunu düşündüm, başkalarının rahat hissetmesini sağlayacak bir ruh hali yaratmaya çalıştım.


S. Dong Hoon’un rolü ile alakalı hayal kırıklığına uğradınız mı?


Lee Sun Gyun: Elbette uğradım. Ji An ve Dong Hoon'un kendi duygularını bastıran bir tip olduğunu biliyordum ama yönetmenden “duyguları daha da fazla bastırmak” için yönlendirmeler aldım, ilk başta huzursuz hissettim. Ancak hikaye devam ederken, Dong Hoon’un ilk başta canlandırdığım karakterinin doğru olduğuna ikna oldum. Yönetmen Kim Won Seok dan çok etkilendim ve onu “en iyi yönetmen” olarak adlandırdım.


S. IU, sen Dong Hoon rolüyle alakalı bir hayal kırıklığı yaşadın mı?


IU: Bu zor bir soru. Yaşadığımı sanmıyorum. Sun Gyun ne zaman hayal kırıklığına uğradı?

Lee Sun Gyun: Sık sık “Dong Hoon'un yaptığı gibi aynı şeyi yapmayacağım” diye düşündüm.


IU: Karısının meselesini bilmiyormuş gibi davrandığımda hayal kırıklığına uğramıştım. Bu Dong Hoon’un eylemi ama neden karısının ilişkisinin kanıtlarını (halka açık telefon numarası) tahrip ettiğini anlayamıyorum (bölüm 5-6).


Lee Sun Gyun: Ben öyle hissetmiyorum. Dong Hoon'un yaptığı gibi bir şey yapmayacağım ama ailesini koruma arzusunu anlıyorum.


IU: Bu sahne beni hayal kırıklığına uğrattı.


S. Dong Hoon ve Ji An'ın birlikte yedikleri, örneğin Jung Hee’nin restoranında birçok sahne vardı, aslında ma dramada ne gibi bir anlamı vardı?


IU: Önemli anlamı olan bir sahne olduğunu düşünüyorum. Ji An için bir öğün hayatta kalmak demektir. Dong Hoon ve Ji An arasındaki yemek sahnesi, Dong Hoon ve kardeşleri arasında yemek sahnesi. Dong Hoon ve Jung Hee arasındaki yemek sahnesi. Her birinin farklı bir havası var. Yemek yemenin hayat olduğunu söyleyebilirim. Kaçınılmaz olarak yaşamak. İnsan olarak yaşamak. Bir hayat yaşamak... “Yaşamak” kelimesinin çeşitli anlamları vardır. Bu drama, yaşam tarzlarını tanımlamak için “yeme” eyleminin parçalarını gösterdi diye düşünüyorum.


Lee Sun Gyun: Sadece yemek yemek değil aynı zamanda sohbet etmek ve endişeleri ifade etmek için de, bu sahnelerin neşe ve mutluluğu paylaşma gibi derin eylemleri ifade ettiğini düşünüyorum.


S. Ji An için, Dong Hoon, zorlu yaşamdaki bir ışık ışınıdır, fakat Dong Hoon için Ji An nedir?


Lee Sun Gyun: Ji An'dan aldığım ilk izlenim “terkedilmiş yavru kedi” idi. Kendisini kabuğuna kapatan ve diğer insanlarla yakınlaşmak istemeyen Ji An'ın büyük bir yarası olduğunu hissedebiliyordum. Dong Hoon yardım edemedi ama ona sempati duydu.


S. Ji An için Dong Hoon nedir?


IU: Güneş ışığından çok ay ışığı olduğunu düşünüyorum.


S. Birçok ünlü replik var, ancak kırk yaşlarında Dong Hoon ve Sun Gyun gibi kırk yaşlarındaki insanların da yirmili yaşlarında IU gibi insanlar ile sempati duyabilecekleri herhangi bir replik var mı?


Lee Sun Gyun: Benim için hayatımda sıkışıp kaldığımda, “Sorun değil, önemli değil”, kendime söylediğimde ilerlememi sağlayabilecek bir cümle haline geldi. Dünyanın ne kadar zor olduğu önemli değil, hepimizin ödün vermeden yaşayabilmesi nadirdir. Bu drama bize unutulmuş ideal yetişkin imajını hatırlatıyor, bu yüzden Dong Hoon ile aynı nesildeki arkadaşlarım arasında çok popüler olmasının nedeni bu. Hoogye ailesi de çok popüler. Yaralandığım sahnede, arkadaşlığın nasıl rahatlık getirebileceğine dair sempati duyabilecekleri söylendi. Bu bir ilk, çalışmalarımın arkadaşlarımdan bu tür tepkiler alması, dramayı izledikten sonra ağlarken bazı lise sınıf arkadaşlarım beni aradı.


IU: Ji An'ın Hoogye aile üyesine söylediği bir replik var: “Yaşınıza en kısa zamanda ulaşmak istiyorum. İddiaya girerim hayat o kadar zor olmayacak. ”Tabii ki yanlış, ama Ji An'ın söylediğinde ne hissettiğini biliyorum. Yu Ra, Hoogye üyesine benzer ifadeyi söyledi ve ben onunla ilişki kurabilirim.


Lee Sun Gyun: Sadece Kim Won Seok'un direktörlüğünden bahsettim ama senarist de çok yetenekli biri. Yazar Park Hae Young yazma yeteneği beni çok şaşırttı.



S. Ji An'ın daha önce hiç olmadığı kadar zor bir karakter olduğunu düşünüyorum. Fakat bize harika oyunculuk yeteneklerinden bahseder misin?


IU: Bunun gayretimden kaynaklandığını sanmıyorum, bence senaryonun gücü ve mükemmel yapım sayesinde. Ji An’ın senaryodaki rolünü canlandırdım, O üzgünken kalbim ağrıyor, O ağlarken ağlıyordum, O kızgınken ben de kızıyordum ve Dong Hoon mutlu olduğu için çok seviniyordum. Senaryo yazarlarıyla (diğer çalışmaları hakkında konuşurken) anlaşmazlıklar olduğu zamanlar oldu, ama bu sefer olmadı (“My Mister” için). Her ne kadar Yazar Park Hae Young’ı hiç telefonla aramamış olsam ve film çekimi sırasında onunla hiç tanışmadım, ancak o gün ilk defa drama gösterisinde onu tanıdığımda bana tanıdık geldiğini hissettim. Rolü korkusuzca canlandırabilirdim çünkü senaryoya güvenmiştim ve Yönetmen Kim Won Seok’un yüreğimin derinliklerinden, iyi bir iş başardığını düşünüyorum. Mükemmel senaryo yazdığı için Yazar Park Hae Young’a minnettarım.


S. Ji An, işaret dilini ve davranışlarını söylerken işaret dili kullanması gerektiğinden zor olmalı. İzleyiciler, Ji An'ın Bong Ae'ye mutlu olmasını söylediği sahnenin etkileyici olduğunu söylemişti, canlandırılması zor muydu?


IU: İşaret diline odaklanırken rol yapmak zor, ayrıca çok duygusal bir şekilde canlandırırsam işaret dilinin garipleşebileceği zor bir sahneydi. Canlandırmaya çalıştığım zamanları hatırlıyorum, kafam karışmıştı ve başarısız olmuştum. Sanırım izleyicilerin kalbini etkileyebilmesinin sebebi o sahnenin çekim sürecinde bana zor zamanlar yaşatmasıydı. İşaret dili, Bong Ae ve Ji An arasında yapılan günlük bir konuşmadır ve işaret dili sahnelerinden memnunum, çünkü ikisinin geçmiş yıllarda yaşamlarını nasıl geçirdiğini açıklamak şart.


S. Bong Ae işitme engelli bir kişidir, yönetmenden önceden herhangi bir bilgi aldınız mı?


IU: Özel bir açıklama yapılmadı, ancak toplantı sırasında yönetmen rastgele bahsetti. Çünkü ben bir şarkıcıyım, Ji An'ın işitme engelli büyükannesi için şarkı söylediği bir sahneyi düşünüyordum, ama yazarın o sahneyi beklemeye aldığını duydum ve sonunda öyle bir sahne yapılmadı.


S. Hoogye üyelerinin oyunculuklarının çoğunlukla doğaçlama yaptıklarını duydum. Kötü Çekim (NG) Kralı kimdi?


Lee Sun Gyun: Hoogye üyelerinin içki içerken ve oynarken yaptıkları anekdotsal eylemler doğaçlama idi ama replikler değildi. Ayrıca, ilginçti çünkü doğaçlamaların içeriği her seferinde farklıydı. NG Kralı Song Sae Byeok'du.


IU: Katılıyorum.


Lee Sun Gyun: Se Byeok gergindi, çünkü ilk dramasıydı. Temizlik arabası sürüş sahnesi en ilginç olanı. Manuel araba kullanmakta iyi değildi, birkaç kez motorun durmasına neden oldu. Hepimiz gergindik, ben kaldırımdaydım ve hepimizin öleceğini düşündüm. Gerçekten zamandan dolayı baskı altında kalmamıza rağmen, endişelenmememiz gerektiği söylendi çünkü küçük bir hata yaparsa bir kazaya neden olacaktı.


S. Oyuncular, araba devrilme sahnesi için gerçekten arabaya bindi mi?


Lee Sun Gyun: Ben arabadaydım, ancak aracı güvenli bir şekilde devirecek bir cihaz vardı.


S. “My Mister” daki diğer karakterleri (Dong Hoon ve Ji An dahil) canlandırabilirseniz kime seçmek istersiniz?


Lee Sun Gyun: Ki Hoon'u canlandırmak isterdim çünkü ben en küçük çocuğum. Tabii ki Dong Hoon ve Ji An arasındaki ilişkiyi seviyorum ama Ki Hoon ve Yu Ra çiftini de seviyorum. Ki Hoon, her şeyi olumlu olarak ifade eden tiptir, bu olumlu tutum Dong Hoon'da bulunamadığı için sinirli ve kıskanç hissettim.


IU: Cinsiyet önemli değilse Joon Young'u canlandırmak isterdim. Kim Young Min’in performansı mükemmeldi ama aynı zamanda oyuncu olarak kendime meydan okumak istediğim bir roldü. İnsanların nefret edemeyecekleri biraz insancıl olan kurnaz ve korkak sevimli bir kötü adam.


Lee Sun Gyun: Genç Min aynı zamanda sevimli bir insan.


IU: Ji An'a gerçekten bir şey yapmadığında “Neyi yanlış yaptım?” diyen bir replik var. Ji An için üzüldüğü için çok hoş. Joon Young'u sevimli ve çekici bir kötü adam olarak oynamak isterdim. Şahsen saf ve dürüst Yu Ra'yı seviyorum. Yu Ra’nın repliklerinin çoğu kalbimde yer etti, özellikle “ Umarım AI (Yapay Zeka) dönemi hemen gelir” diyen replik.


S. “My Mister” ın ikiniz için anlamı nedir?


IU: Benim için bir şaheser oldu. Gelecekte pek çok eserde görünmeye devam edeceğimi düşünüyorum ama aktris olarak hayatıma geri baktığımda , “My Mister” en akılda kalıcı drama olacağından kuşku duymuyorum.


Lee Sun Gyun: Benim için “My Mister”, beni bir aktör olarak büyümemi sağlayan bir çalışma ve gelecekte hedeflemem gerekenlerin standardı haline geldi. Bu standardı aşmanın zor olacağını düşünüyorum ama bana oyunculuk anlamını hatırlatan bir dramaydı.


Kaynak: J:COM

501 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentários


bottom of page