top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

IU ve Hirokazu Koreeda, Broker’ın 75. Cannes Film Festivali Yarışma Kategorisinde Yer Alması Üzerine



Yönetmen Hirokazu Koreeda, 75. Cannes Film Festivali'nde yarışma kategorisi için Broker'ın seçimini kutluyor. Broker, 75. Cannes Film Festivali'nin Resmi Seçim için seçildi. Yönetmen Hirokazu Koreeda "Herkese merhaba, ben Yönetmen Hirokazu Koreeda. Filmin 75. Cannes Film Festivali'nin Resmi Seçim için yarışmaya seçildiğine dair güzel bir haber aldım. Çekimler yaklaşık bir yıl önce Kore'de gerçekleşti. Seçim haberi gelir gelmez Kore yapım ekibiyle iletişime geçtim ve tebrik ve teşekkür mesajlarını ilettim.

Mümkün olduğunca Mayıs ayında Cannes Film Festivali'ni bize katılabilen yapım ekibiyle birlikte ziyaret etmek istiyorum. Film Haziran ayında gösterime ülke çapında vizyona girecek. O zamana kadar hala biraz zaman olsa da, beklentiniz büyük beğeni topluyor." diyerek kutlama mesajlarına yorum yaptı.


BROKER filmi ile ilk kez Cannes Film Festivali'ne katılacak olan Lee Jieun (IU) ise, "Geçen ilkbaharda 'Broker' filmini çekerken çok şey öğrenebildiğim için minnettardım. Benim için gizemli ve büyüleyici bir deneyim olduğunu hatırlıyorum. Bu yıl ilkbaharda Cannes Film Festivali'ne bile katılacağım gerçeği beni heyecanlandırıyor. Geçen yılın ilkbaharı kadar gizemli ve büyüleyici olacağına bahse gireceğim bu ilkbaharı bir kez daha dört gözle bekliyorum." dedi.


Çeviri: jieunny, yerimera

Kaynak: naver

125 görüntüleme0 yorum

Commentaires


bottom of page