top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

IU’nun “Dream High” Zamanında Suzy ile Olan İlişkisi Hakkındaki Röportajı Yeniden Gündeme Geldi

IU, Suzy hakkındaki gerçek hislerini açıklamıştı.


Dream High dizisinde IU ve Suzy

IU bir keresinde Suzy ile, dizileri Dream High sırasındaki arkadaşlığından bahsettiği bir röportaj yapmıştı. Şaşırıtıcı bir şekilde, söylediğine göre başlarda IU çok utangaç olduğundan yakın değillermiş!

“Çekimlerin sonuna yaklaşana dek Suzy ile çok konuşmamıştım. Bunun sebebi yeni insanlara açılmakta zorluk yaşamam. Baştan beri yakınlaşmak istemiştim ama cesaretim yoktu. Suzy benden bir yaş daha küçük ama ben, yaşça küçük biriyle nasıl yakınlaşırım bilmiyordum.” — IU

Şükürler olsun, çekimler sırasında araları ısınmış ve Suzy ile IU arkadaş olabilmişler! Suzy aynı zamanda IU’ya samimi bir şekilde konuşmasını söylemiş ama IU bunu yapmak için çok utangaçmış! IU arkadaşlığında en çok pişman olduğu şeyin bu olduğunu söylemişti.


IU ve Suzy
“Suzy sürekli bana resmi konuşmamamı söylemişti ama ben yapamadım. Onun etrafında daha rahat olamadığım için üzgünüm." — IU

IU aynı zamanda arkadaşı Suzy’nin güzelliğini de övdü. Suzy’i şarkıcıların en güzeli olarak bile isimlendirdi!



"Suzy’i gerçekten seviyorum. Bence şarkıcıların içinde en güzeli. Tekrar doğarsam, onunki gibi bir yüz ile doğmak istiyorum. Onda, sahip olmayı dilediğim her şey var. Beyaz ten, yüksek burun, göz gülümsemesi, gamze ve aynı zamanda boyu uzun da." — IU





Ve işte bu güçlü çiftin nasıl doğduğu!


Bu iki arkadaş şu anda endüstrideki en ünlü kişiler oldular, müzisyen ve oyuncu olarak ikisi de büyük başarılara sahip!


Yoğun programları dolayısıyla çok nadir bi arada görülselerde, umarız bu kraliçeler yakında tekrar buluşabilirler!

1.228 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page