top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

IU Hangi “Persona” Filmini Çekmenin Daha Eğlenceli Olduğunu Açıklıyor

Güncelleme tarihi: 28 Haz 2019

IU, KBS 2TV’nin “Entertainment Weekly”sinin 5 Nisandaki bölümünde Netflix orijinali olan “Persona” ile ilk film yolculuğu hakkında konuştu.



Şarkıcı-oyuncuya, Yoon Jong Shin ve yönetmenler Jeon Go Woon ve Im Pil Sung ile röportaj yapıldı.


“Projeye karşı bu kadar ilgi olacağını bilmiyordum,” dedi IU. “Yayınlanmasına bu kadar yakın olduğunda herkesi heyecanlı görüyorum, gerçekten çok heyecanlıyım.”

“Persona” dört kısa filmden oluşuyor, ve özellikle çekimlerinde eğlendiği bir film var mıydı diye sorulduğunda IU, “Sadece eğlenceye odaklanıldığında, Yönetmen Jeon Go Woon’dan ‘Kiss Burn’ın çekimlerinin en eğlenceli olduğunu söylemem lazım.”dedi.


Tersinde, korkutucu olduğunu düşündüğü bir yönetmenin olmadığını söylüyor IU, ve yönetmen Im Pil Sung, “IU en korkutucuydu.” diye şakalaşıyor.


“Persona”dan sonra, IU çeşitli filmlerden teklifler almaya başlamış, ve hangi türden bir rolü denemek istediği sorulduğunda, “Kendimi sınırlandırmak istemiyorum. Benim hareket etmemi sağlayacak ve benim yeteneğimin dahilinde olduğunu düşündüğüm bir rolde oynamak istiyorum.” diyor IU.

Filmlerin yapımcısı Yoon Jong Shin, “Lee Ji Eun (IU)’dan daha önce görmediğiniz bir şeyi görebilme şansınız olacak. Yönetmenler bile etkilenmişlerdi. İzlemeye değer olacak.”


Başta 5 Nisan’da yayınlanması planlanan “Persona”, Kore’nin doğu kıyıları etrafı Goseong ve Sokcho’da ortaya çıkmış orman yangınları dolayısıyla ertelenmişti. Yangın 4 Nisan 19:17 KST’de başladı, ve 09:00 KST 5 Nisan’da, Kore hükümeti etraftaki bölgelerde yüzlerce dönümün ateşe tutuştuğu afetin duyurusunu yapınca binlerce sakinin yerinin değiştirilmesine sebep oldu.

8 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page