top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

Hoş Geldiniz, Bu Başkan Jang Man Wol'u İlk Görüşünüz mü?


"İş için açık"

"Sadece hayaletler için"

Seul Şehri, 2019

En meşgul alt şehir alanında

Eski ve dökük bir yer

10 katlı bir bina var!

Boş bir bina gibi duruyor

Ama eğer yakından bakarsanız

Bu yürütülen bir otel!


Bu Temmuz'un 13'ü


Cumartesi büyük açılışın ilerisinde

Bu sadece Hotel Del Luna'nın etrafında dolanan hayaletler için!





Bu güzel kadın Hotel Del Luna'yı binlerce yıldır yönetiyor

Gizemli bir Hotel Del Luna

Başkan Jang Man Wol!!


Hotel Del Luna'nın açılışa hazır olduğunu duydum

Hazırlığın ortasında olduklarını söylüyorlar!



Sahnede buluşalım~ ^3^





Elit otelci Goo Chan Sung kaçınılmaz bir kaderin içerisinde

Devraldığım Hotel del Luna’nın menajeri

Ay kadar güzel ve kibirli

Garip ‘Jang Man Wol’

Deluna’yı beraber yönetiyoruz

Gerçekleşen özel bir hikaye

‘Romantik Fantezi’


Jang Man Wol, uzun zamandır Hotel del Luna’nın başkanı.

Deluna denilen bir yere tutsak edilmiş lanetli bir kadın


Yüz yıllardır çiçek vermeyen bahçesindeki eski çiçek ağacı ile

Zaman durmuştu ve bu sadece ’olmaktı’


(Orada olduğunuz için teşekkürler)






O yüz yıldır yaşayan yaşlı bir kadın ama görünüşü ay kadar güzel

Bayan Jang Man Wol! Başkan!




Eğer güzelsen, unni olursun!!!

Man-Wol unni!!





"Ben ölmedim, hala buradayım"


Güzel ama kaçık bir karakter

Savaş karşıtı cazibe!

JANG! MAN! WOL!




Güzelsen sorun yok!! (Kalbim)

Tam ay güzel bir şekilde parıldıyor!!!





"Gidelim! Yakınlarda televizyona çıkmış bir restoran var"


Ben! Ben!

Ben biliyorum!!





Burada! O ünlü yer!


Tatlı, zeki, sevilesi, şirin, güzel ve taşkın

Bayan Jang Man Wol, başkan!

^_____^

(Şunlar değil: Küstah, savurgan, ters, kuşkulu ve açgözlü)


Korkutucudan çok, Jang Man Wol güzel!

Fedakarlığın kolbandının ötesinde~~~ bu iyileştirici!!!!


Eğer gizemli ve güzel görünüşlü Jang Man Wol'un

ve hayaletlerden korkan elit otelci Chan Sung'un

'romantik korku'su hakkında meraklıysanız


13 Temmuz Cumartesi 21:00 KST'de tvN'de görmeye gelin!!!!




Ama geç kalmamanız lazım, ondan dolayı Jang Man Wol patronu takip edin

Eğer erken giriş yaparsanız, müteşekkür olurum!!!!




Çeviri: seymae & J'ieunesse

206 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page