top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

“Hotel Del Luna” Başrolleri IU ve Yeo Jin Goo Dizinin Sona Ermesi Üzerine Veda Sözlerini Paylaştı




Başrol Jang Man Wol rolünü canlandırmış olan IU, “Jang Man Wol olarak yaşadığım son 6 ay hayatımın en göz alıcı günleriydi. Yazı sevmezdim, ama bu dizi sayesinde, biraz daha sever oldum. Artık, her yaz geldiğinde bu dizi aklıma gelecek sanırım. Böyle cazibeli bir karakteri oynamak benim için onurdu, ve dizi yoluyla tanıştığım herkese minnettarım. Jang Man Wol’un kîni tarafından bağlanılmış oluşuna sempati duyan ve son adımımıza kadar bizi cesaretlendiren tüm seyircilerimize samimi bir şekilde teşekkür ederim.” dedi.


Yeo Jin Goo, Hotel Del Luna ve Jang Man Wol’u değiştirmiş olan sıcak ve romantik Goo Chan Sung’u canlandırdı. Oyuncu, “Goo Chan Sung’a yaklaştıkça, daha da sertleşmiş bir birey gibi gözüktü. Ondan dolayı benim şu anki halime benzeyen birini yansıtmak yerine, benzemek isteyeceğim inanılmaz birini tasvir etmek istedim. Goo Chan Sung seyirciler tarafından nasıl hatırlanılacak bilmek isterim. Görülmemek için gizlenilmiş gizli bir dünya hepinizle buluştu ve üzücü bir şekilde güzel bir gerçekliğe dönüştü. Kalbimde değer vereceğim. 2019’un yazında ‘Hotel Del Luna’ ile gülüp ağladıkları için seyircilerimize teşekkür ederim. Çeşitli karakterlere sevgi gösterdiğiniz ve dizi boyunca bizimle kaldığınız için güç kazanıp şimdiye kadar sıkı çalışabildik.” dedi.


Kaynak: soompi

Çeviri: J’ieunesse

229 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page