top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FROM.IU] [230302] Aniden söylenecek bir şey çıktığı için buraya geldim + Fan Yorumları Yanıtları

Güncelleme tarihi: 2 Mar 2023

"Yeğenim yarın okula başlıyor

Hmm

Bu UAENAların da okula başladığı ya da okula geri döndüğü anlamına mı geliyor?!

🫢🫢

Bu yüzden kısa ve içten bir cesaretlendirme mesajı iletmek için buradayım!

Endişelenmeyin! Korkmayın! Sabırsız olmayın! 🍀🍀

Umarım sınıf yerleştirmeniz harikadır!

(Bugünlerde nasıl ayarladıklarından emin olmadığım için) umarım harika bir dostla da eşleşirsiniz!! Umarım okuldaki en neşeli ve samimi ders/rehber öğretmenlerine sahip olursunuz!!

Umarım en azından bir arkadaşınız "Mychew şekeri ister misin?" diye sorar (ya da siz başkasına teklif eden kişi olursunuz!!)

Her neyse, orada herkes endişeli hissedecek bu yüzden gergin olan tek kişinin siz olduğunu düşünmeyin, rahatlayın ve kendinize güvenin ve bebek UAENAlar olarak cazibenizi gösterin!

Güzelce uyuyun, sıkıca giyinin ve okulun ilk günü için


Fotoğraf: "*Neung: Başarabilirsin"


*能 / 능 (Neung) ‘beceri, yapabilmek’ anlamlarına gelir. IU, konseri için endişeli hissettiğinde ekibinden birinin ona bu fotoğrafı gönderdiğini ve bunun ona güç verdiğini söylemişti. Ayrıca fotoğrafı The Golden Hour konserinden bir gün önce Instagram Hikaye güncellemesinde de paylaşmıştı.

Fighting, millet 💗 Hoşça kalın"


IU'nun fan yorumlarına cevapları:


IU: Ah ve eğer birisi size zorbalık yaparsa, bana söyleyin! ⚔️😡⚔️

IU: Ah.. tamam tamam henüz herkes cevap veremiyor..

Tamamen anlıyorum~~! 0_<

Yani *dayookielerim ile tanışmak üzereyim 😌

*Çoğu UAENA, 5. Jenerasyon sona erdiği için daha yeni VIP üyelikten normal üyelik kategorisine indirildi. Ayrıca, "dayookie" / kaktüs, 6. Jenerasyon UAENAnın adı için yapılan YouTube anketini kazandı.

🌵: Unni, üniversitede dersleri başlayan öğrenciler için de cesaretlendirme sözleri şöyle..

MyChew reklamında model olduğundan beri UAENA olduğumdan bana da güç verㅜㅜ Öyle bir kutu MyChew şekeri alıp okula gideceğim!!

IU: Yani üniversite derslerine başlayan kişiler de var…!!

🌵: Unni, üniversite öğrencilerini de unutmaㅠㅠ

IU: Üniversitenin ilk günü için fighting!!! 🥹🥹 Bu zamana kadar bebek UAENAlardınız!!

🌵: Unni, üniversite öğrencilerinin birilerine vermesi için, MyChew şekeri dışında daha olgun bir atıştırmalık önerin var mı?

IU: Jjondeugi..? (Sakız tarzında bir geleneksel Kore atıştırmalığı)

🌵: Jieun-nim, oğlum yarın okul öncesi eğitime başlıyor, biraz endişeliyim bu yüzden mesajın için teşekkür ederim heh dişimi sıkacağım ❤️

IU: Tanrımㅜㅜㅜ Bu sevimli. Bebek fighting!! Aynı şekilde anne UAENA fighting!!

🌵: Unni-ya, dayookienin 6. Jenerasyon UAENAların ismi olacağı kararlaştırıldı mı?? (Bu artık yukbuley için hiç umut kalmadığı anlamına mı geliyor..?)ㅠㅠkekekeke

IU: Yukal ('altı bacaklı' anlamına geliyor, son IUTV'den bir espri).. Demek istediğim, yukbuley pılını pırtını topluyor🥹

🌵: Unni, derslerim başlıyor… Hiç okula gidesim yok… Dersleri sevmiyorum.. Oryantasyona gitmeyi sevmiyorum.. Profesörümü sevmiyorum…

IU: Umarım profesörüne MyChew şekeri vererek aranızdaki buzları eritirsin keke

🌵: Yarın hiç okula gidesim yokㅠㅠ Ama gitmek zorundayım, değil mi? Ne de olsa ben öğretmenim…

IU: kekekekekekepeuhehehehehe

Hiç öğretmen olmadığım için bilemiyorum.. Öğretmen bile okula dönmek istemiyor.. Öğretmen UAENA sana da fighting ㅜㅜ

🌵: Unni, bugün hemşire olarak ilk günüm olacak ve iyi iş çıkarıp çıkaramayacağım hakkında çok çok endişeliyim ve çalışmaya başlamayı sevmedim(?), okuldaki gibi tatillerim yok ve uyku düzenim berbat halde ama tam şu an unni buraya gelip beni ağlattıㅠㅠ Okula geri dönmüyorum veya bebek UAENAlar gibi okula yeni başlamıyorum,,, ama senin cesaretlendirme sözlerinle elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım🥹 Çok teşekkürler!!! Seni seviyorum 💛

IU: Fighting!! Toplumun bebek üyesi!! Bu yorumu düşünerek hemşirelere karşı her zaman nazik olmam gerek.

🌵: Unni, ne zaman yatağa gideceksin?

IU: Artık yatağa gitmem gerek. Buraya yalnızca birkaç cesaretlendirme sözü söylemek için gelmiştim ama yorumları da okumak eğlenceliydi 😚

🌵: Bir üniversite öğrencisiyim… ama MyChew şekeri stratejisini kullanacağım… Erkek ve kız kardeşlerim hadi gidelim~

IU: Kendi deneyimime göre, MyChew 30'lu yaşlarında olanlar için de çalışıyor..

🌵: Unni, ağlamak üzereyim. Seni çok özledim. Bugün buna ihtiyacım vardı 🥺 Ama okulda arkadaş edinemezsem ne olacak? 😭

IU: Sabızlanma.. Orada IU'yu seven başka birileri var mı diye bakmaya ne dersin..?

🌵:Öyleyse dayookie ile devam edeceğimiz kesinleşti mi? Yukaleyden vazgeçememㅠㅠ

IU: Kazanana tarafsız şekilde karar vermemiz gerekiyor…! 🥹🥲 kekeke dayookie de çok sevimli 😌

🌵: Unni benim yorumlarımı hiç cevaplamıyor olsan da……🥹 Yatağa ilk ben gideceğim! Aynı şekilde sen de güzelce dinlen unni!!!!! Dün unninin de uykusunu güzelce aldığını umduğumu yazmıştım. Umarım bugün, yarın ve ertesi gün de uykunu güzelce alırsın!!!! Hastalanma!!!!! Anladın mı~~? Sadece UAENAlarla ilgilenme, kendine de dikkat etmelisin etmelisin etmelisin. Seni seviyorum, unni. Seni seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum seviyorum 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

IU: Hoşça kal, hoşça kal iyi geceler 💗

IU: Sanırım keke aslında erkenden uyuyacak kişileri de tuttum 😂

Eğlenceliydi. Yarın hepinizin iyi iş çıkarması gerek.

Geç uyanamazsınız bu yüzden acele edin ve yatağa gidin 💗

Umarım gününüz endişelendiğinizden daha iyi geçer

Hoşça kalın 🙂


Çeviri: jieunny

80 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page