top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FROM.IU] 230101 - Yeni yıl selamlaması

Güncelleme tarihi: 1 Oca 2023

Merhaba uaenalar...!

Şu an herkesin uyuduğu bir zamanda mıyız?

2022'nin sonunu nerede nasıl geçirdiğinizi ve belki de benim yüzümden yılın son gününde biraz çalkantılı hissediyor musunuz merak ederek uaenalara yeni yıl selamlamalarımı ve ne kadar minnettar ve mahcup hissettiğimi iletmek için buradayım.


Bugün haberleri okuyanlar biliyordur ama, bir ilişki içindeyim.

Her zaman benim için endişelenen ve neler yaptığımı merak eden uaenalar çok şaşırmış olabilir ondan gerçekten dikkatli olmaya çalışıyorum, ama evet... işler böyle gelişti!

Uzun zamandır iş arkadaşım olan biriyle, karşılıklı hislerimiz gelişirken birbirimize itimat ediyoruz.

Uzun zamandır beni destekleyen (ki bunun için çok minnettarım) ve hep bana 'meotjida meotjida (havalısın/inanılmazsın)' diyen biri. Aynı zamanda güvenilir, sevimli ve bana samimi tezahüratını veren biri.

Beni en yakından izleyenler uaenalar olduğundan fark etmişsinizdir, duygusal olarak son zamanlarda rahat ve güzel zamanlar geçiriyorum. Ama aynı zamanda son zamanlarda özellikle işime dair özgüven ve tutkuyla dolu olmamın nedenlerinden biri de uzun zamandır yanımda beni öven bir arkadaşımın olması.


Artık herkesin haberi olduğundan,

sizi endişelendirmeden güzelce ve sessizce görüşeceğiz …!!🥹

Sizleri şoka uğrattığım için özür dilerim, ama bizi tebrik eden ve önce nasıl olduğumu soran uaenalara özür dilerim ve teşekkür ederim.


Çok şey yazmasım, ama her kelimesini çok düşünerek yazdığımdan muhtemelen, şimdiden yeni senedeyiz. Bunu yazmaya 2022'de başladım ve şimdiden 2023 olmuş.


Hepinizin yeni yılı kutlu olsun millet💗

Artık geçen sene olan 2022'de uzun zaman sonra görüşme ve yakından birbirimizi görme şansımız olduğu için çok mutluyum. O kalbimi küt küt attıran anıları hatırlamakla bile onları unutmayacağıma emin oluyorum. Yine benimle eğlendiğiniz için ve bu geçen senede de en yakın arkadaşlarım olduğunuz için içten minnettarım!!

Bu sene de tembellik yapmayıp hızla ilerliyor olacağım!

Elimden geleni yapacağım.


Bir kere daha, yeni yılınız kutlu olsun uaenalar

Güzel bir gece uykusundan sonra yeni yılda olacağız.

İyi geceler. Sizi seviyorum.


Çeviri: J'ieunesse

Kaynak: IU Fankafe

1.234 görüntüleme1 yorum

1 comentario


RS
RS
31 dic 2022

😭💜

Me gusta
bottom of page