top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FROM.IU] 211018 Bir ay olmuş 🥰 - 03:30


Gecenin geç saati olduğu için samimi bir dil kullanacağım 🌚

Uaena-ya, uyuyor musun?

Uyuyacağım için uzanıyorum ben.

Yarın bu saatlerde şarkımı dinliyor olacaksınızdır.

Umarım bu sefer de uaenalarımız için güzel bir hediye olur.

Umarım yarın strawberry moon’u dinledikten sonra güzel rüyalar görürsünüz💜 Hava bugünden sonra çok soğuyacakmış, değil mi? Yarın daha da soğuk olacakmış, ondan montlarınızı yanınıza alın!! Uaenaları özledim~~~

Sizi gerçekten çok özledim millet~~~~~

Bu sefer şarkıyı hazırlarken ne kadar heyecanlıydım biliyor musunuz?! Hiç baskı hissetmeden bir projeye hazırlanalı uzun zaman olmuştu🙂 Uaenalara bazı şeyleri iletmek istemiştim. Birçok uaena müzik listesi puanlarından dolayı şarkının gece yarısında yayınlanmasından endişelenmiş gibi, ama doğrusu.. umarım uaenalarım sıralamalardan dolayı çok stres olmaz. Sadece şarkıyı severseniz keyifle dinlemenizi umuyorum. Umarım şarkıyı dinledikten sonra iyi hislerle uyumaya geçersiniz.

Gerçekten uaenalardan bu sefer tek isteğim bu🙂

Bazen.. müzik listelerindeki skorlar benim olsa bile uaenalar benden daha stres oluyormuş gibi hissediyorum.

Benim için bu noktadan sonra listelerde daha da iyi yapmak zor olacaktır. Bunu çok doğal bir şey olarak görüyorum. Çünkü doğrusu zaten yeterince keyfini çıkardım🙂

Hmm… bu soru da dahil edilecek mi emin değilim ama bir röportajda şöyle bir soruya cevap vermiştim. Sorulardan birisi ‘Ya bir gün insanlar IU’nun müziklerini şimdiki kadar dinlemezse?’ idi. Soruya dürüstçe cevap vermiştim ama röportajdan sobra, aklıma şöyle bir şey geldi. “Ben buna hazırım, ama ya fanlarım için bu durum zor gelirse?”

Doğrusu uaenalar şarkılarımı dinlediği sürece şimdiki kadar dinlenmesem de sorun etmem!

Hatta daha fazla çeşitte şarkı yapabileceğim için yaratıcılıkta daha özgür olabilirim. Bana siz yetersiniz millet 🥰 ondan dolayı bana endişelenip üzülmenize gerek yok!! Sadece benim hislerim hakkında endişeli değilseniz, elimden gelebildiğince insanların seveceği şarkılar yapacağım, ondan o konuda da endişelenmeyin!! Bu sefer hiçbir şey hakkında endişelenmeden sadece şarkının tadını çıkarın.

Ne zaman bir albüm ya da tekli yayınlasam size mutlulukla beraber endişe yüklüyormuş gibi hissettiğimden geriliyorum.. Sadece sevinme kısmını yapmanızı isterdim!! ☹️ Benim için bunu yapar mısınız? Bugün stres yapmadan kalbinizin pır pır ettiği bir gün geçirin, gece yarısı strawberry moon’u herkesten daha mutlu dinleyin ve şarkıyı streamlemek için uykuyu bırakmayın, uyumaya geçin hemen!! Ve sabah uyandığınızda şarkıyı tekrar dinleyin🥰

Haa.. umarım yarın gece ay çok parlak olur..

İyi geceler millet, hepinize hep çok minnettarım

İyi bir gün geçirin ve tekrar görüşelim💜

Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: IU resmi fankafesi

193 görüntüleme0 yorum

Kommentare


bottom of page