top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FROM.IU] 210918 UAENA-ya💜



Sevgili UAENA'lar,


13. yıldır evim gibi gidebileceğim bir yer olan UAENA! Merhaba? Nasılsınız?


Her yıl, bugün geldiğinde söylediğim bir şey ama… zaman gerçekten uçup gidiyor!


Bunun gibi özel bir yıl dönümünde (18 Eylül benim için doğum günümden bile daha önemli hale geldi🙂) UAENA'lar için şarkı söyleyip aynı yerde bir arada birbirimizi kutlayamadığımız 2. yıl…ㅜㅜ Bu genellikle yıl içinde en çok emek harcadığım etkinlik olurdu..!! Her ne kadar mutsuz ve biraz üzgün hissetsem de bugün o gün olduğu için, bir süreliğine bu duyguları bir kenara koydum ve mutlu duygularımı ortaya çıkarmak ve herkesle kutlamak için elimden geleni çook~~~ fazlasıyla yaptım😍 Tebrikler. Bu harika ama her yıl UAENA'lara daha da minnettar oluyorum💜


UAENA'lar, tek bir amacı olan karahindibalar gibi 13 yıldır yanımda duruyor, hala benim hakkımda merak ettikleriniz var mı?


Ben hala her zamanki gibi UAENA'ları merak ediyorum ve hepiniz için endişeleniyorum! Uzun zaman boyunca sizin için düşmek (karahindiba benzetmesine atıf), UAENA'lar için böyle biri olmak istiyorum!!😛


Bu günlerde gerekli şeylere zaman ayırırken iyi beslenip bol su içerek dinleniyorum. Tüm zamanımı eğlenerek geçirmiyorum bu yüzden lütfen biraz daha bekleyin!


UAENA'ları gerçekten çok özledim.


Son zamanlarda konserlerim hakkında çokça hayal kuruyorum. Hatta böyle giderse açılış sahnesinde UAENA'ların tezahüratlarını duyduğum an ağlayacağımı ve ilk defa bir IU konserinin ilk şarkı bile tamamlanmadan biteceğini düşünüyorum.. UAENA'ların beni ağlarken görmek istediklerini biliyorum~ O gün geldiğinde kendimi tutmayacağım, rahat bırakarak hepiniz için ağlayacağım!! Keke umarım o gün yakında gelir.. Bugün UAENA'ları iki kat daha fazla özlüyorum!! Yıl dönümümüzü kutluyorum ve her zamanki gibi beni sevmeye devam ettiğiniz için çok teşekkür ederim. UAENA'lara olan sevgim (sizin bana olan sevginizle) kesinlikle hiç kaybolmayacak💜 Kaybetmediğime emin olacağım!!!


Birlikte daha güzel günler geçirmeye devam edelim! *öpücük*

Çeviri: jieunny

Kaynak: https://iu-jjang.tumblr.com/post/662669392475209728

104 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page