top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[FANKAFE] 220101 From.IU - Yeni bir senedeyiz!!!!! Herkes toplansın!!!


IU’nun 01.01.2022’deki Instagram güncellemesi

Uaenalar!!!!!!


Aena-ya! Unnie (Noona) az önce 30 yaşına girdi!! 🐥🐥 [ÇN: GD’nin Palette’ki rapine gönderme] Bu sene sizler kaç yaşındasınız!?!


Millet! Yeni bir seneye girdik ve geçen senenin sonunu son birkaç seneye göre en hafif hislerle geçirdim.

Pieces için hazırlanırken [ÇN: IU burada yazım hatası yaparak ‘parçalı uyku’ yazmış], geçmiş 10 senemi gözden geçirip uğurlama ve aynı zamanda o zamanların değerini bilme fırsatım oldu. Muhtemelen bunu fanlara birkaç kez söylemişimdi, ama 20li yaşlarımın ikinci yarısı ayrı bir yavaş akıyor gibiydi.


Arada, her şeyden bitkin düştüğüm de oluyordu ama özellikle bu senenin sonunda, kalbim küt küt atıyordu ve değişiklik olarak bol bol taze neşeyle doldum! 🥰 Kalbimin küt küt atması 20 yaşına girdiğimde deneyimlemediğim ama 30 yaşına girmemle deneyimleyebildiğim bir şey gibi. 20li yaşlarımın sonuna doğru işleri alevlendirmek için sene boyu birçok şekilde sıkı çalıştım, ama caba bunu uaenalara iletebilmiş miyimdir? Umarım iletebilmişimdir..


2021 şarjım tamamen bitmeden sona erdiği için seviniyorum🥴 Uaenaların 20li yaşlarımın son parçaları ‘Pieces’i sevdiğini görmemle, artık hiçbir pişmanlığım yok ve sanırım daha huzur içinde olabilirim. Aslında, ‘Pieces’ı yayınladıktan sonra tepkileri görüp oradan buradan mesaj almamla.. Bir kere daha herkesten çok fazla ilgi ve sevgi gören biri olduğumu hissettim, bu beni şaşırttı ve duygulandırdı. Aynı zamanda geçmişte bu tarz ilgi ve tepkilere daha çok soğukkanlı kaldığım son birkaç seneye bakıp ders aldım da. Tabii ki bu çok değer verdiğim bir albüm, ama tanıtımsal amaçlı yayınlamadığım bu albümün bu kadar iyi iş çıkarmasını beklemiyordum, dolayısıyla dinlemekten bıkabileceğiniz bizzat bestelediğim şarkılarıma değer verdiğiniz için teşekkür ederim, uzun zamandır bu kadar sersemlememiştim😢 Hepsi uaenalar sayesinde..!!!

Sağolun. Teşekkür ederim. Hepsi sizin sayesinde💜


LILAC albümümde söz verdiğim gibi, 30lu yaşlarım daha sağlıklı ve daha yavaş bir hızda çalışarak geçireceğim. (20li yaşlarıma göre yani, tembel olacağım anlamında değil!!!) Gücümü çok harcadığımdan mıdır? 🥴 Nedendir bilmiyorum ama son birkaç yıldır sağlığım çok iyi değil. Kendime daha iyi bakarken işimi de dengelemeye çalışıyorum bu ara ve seneyi nasıl sağlıklı kalarak, aynı zamanda da iyice değerlendirerek geçirebileceğim üzerine sıkı düşüneceğim!

(Kısacası, sağlıklı bir inek gibi çalışacağımı söylüyorum!!)


Özlediğim uaenalar, gelecek sene hayatlarımızı farklı şekillerde geçireceğiz, ama biz birbirimizin değerli hobileriyiz..! Gelecek seneyi rahatça kalplerimizi dinlendirerek, birbirimizi düşünerek ve sıkı çalışarak geçirelim🥰

Uaena benim ünlüm! Geçmiş bu sene de beni iyice doldurduğunuz için teşekkür ederim.

Uaena’nın ünlüsü olarak geçirdiğim keyifli bir seneydi benim için💜

Özet olarak! Teşekkür ederim! Sizi seviyorum! Hepimizi iyi yıllar!

Uaenalar en iyisi!! 💜💜💜💜💜


IU uaena’nın yorumuna cevap verdi

Uaena’nın yorumu: Sana bol bol şansın olsun demeyeceğim. Lütfen sadece sağlığına dikkat et.

IU: Neden? Ben şans da istiyorum 🥺

(ÇN: Korecede insanlar birbirine 새해복 많이 받으세요 diyerek iyi bir yıl geçirmelerini söyler, anlamı ‘umarım bol yeni yıl şansı kazanırsınız’).


Kaynak: IU resmi fankafesi

Çeviri: J’ieunesse

129 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page