top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

AKMU, ‘NAKKA’ şarkısında IU ile işbirliği yapmaktan bahsetti



NEXT EPISODE’un başlık parçası, “NAKKA”, IU’yu içeriyor ve “The Greatest Showman” filmine dayanıyor. Lee Suhyun diyor ki,”Şarkı zor zamanlar geçiren bir kimsenin hep yanında olmaya söz vermekle ilgili. The Greatest Showman filmini gerçekten çok sevdim ve ağabeyime de izlettim. O filmin bir sahnesinden ilham aldığını söyledi.”


Ve ekledi, “ Bu şarkıyı halk için nasıl daha ulaşılabilir hale getirebileceğimizi ve mesajı insanların kalbine nasıl iletebileceğimizi düşündük. Bunu yapabilecek sanatçının IU olduğunu anladık. Birlikte çalışmamızı isteyen bir çok hayran vardı ve bunun doğru bir zaman olduğunu düşündük bu yüzden ona ulaştık ve o da hemen kabul etti.”

Lee Suhyun, Lee Chanhyuk’un onun vokal yönetimine yaklaşımı konusunda bir fark olduğu konusunda şaka yaptı. Lee Chanhyuk, “Bana karşı çok katı,” dedi. Ama IU kayıttayken ‘Bu harika!’ diye sesleniyordu baş parmağını göstererek. Biraz incindim ama o IU’ydu, bu yüzden onun haklı olduğunu kabul etmek zorunda kaldım.”


Lee Chanhyuk, “Umarım IU dahil tüm sanatçılar için eğlenceli bir deneyim olmuştur” dedi.


Çeviri: Flos Lunea

Kaynak: Soompi

113 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page