top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[230918] IU'nun 15. çıkış yıldönümü için From.IU yazısı + yorumlara cevapları

From.IU - IU burada!!!!

Uzun zamandır pyeon'um (taraftarım) olanlara,

sevgili uaena-ya,

15. doğum gününüz kutlu olsun!


Merhaba uaena?

Bu sene de eylül geldi!

(Geçen sene kadar olmasa da) 'Sonbahar'ı gölgeleyecek kadar sıcak havaların uzamasına rağmen..

Her neyse, eylül geldi. Bu değişken havada herkes iyi mi?

Arada baktığımda the Golden Hour filmi için heyecanlanan uaenaları görmek beni mutlu ediyor😌 (Gerçekten ç..çok harika…)

Filmi izlemeye giderken güneş geçmesin başınıza! Yağmurda kalmayın! Ya da rüzgarda uçup gitmeyin, kendinize dikkat edin!!!!

Eylül ayı IUaena festivalimiz, ondan hastalanmayalım ve ayrı bir mutlu olalım 🔥

Her neyse, eylül geldi ve şimdiden 15 sene geçti..!!

10. yıl dönümümden 14.süne bir şekilde geçmişti ama bu sene özellikle yaydan çıkan ok gibi hızlıydı.

Bir hafta sonra büyük(?) bütçeli bir kutlamamız olacak, ama gününde kutlamak daha anlamlı değil mi?! Sahneye çıkacağım zaman bu mektubu okmayı düşündüm ama günün hatırına bugün yayınlamaya karar verdim.

Uaenalar, Gwangjin Ortaokulundan 15 yaşımdan beri görüştüğüm Junghoonie ve Rangie adlı arkadaşlarım var. (Yakın zamanda bir yayında onlardan bahsetmiştim hehe) Şu an yetişkin olarak hayatlarında meşgul olsalar da, arada onlarla konuştuğumda ortaokullu Jieunie'ye dönüyor gibiyim.

Ergenliğimi, yirmili ve otuzlu yaşlarımı beraber geçirdiğim arkadaşlarım onlar, ondan utandığımız yanlarımızı göstersek de var olduğu için minnettar olduğum derin bir ilişkimiz var.

Ama düşününce uaena, Junghoonie ve Rangie kadar uzun zamandır tanıdığım arkadaşlarımsınız. Ergenliğimi, yirmili otuzlu yaşlarımı gördünüz, hep benimle muhabbet ediyorsunuz ve cevaplamayı seveceğim sorular soruyorsunuz ve sadece önden görünüşümü değil, yan görünüşümü bazen de arkadan görünüşümü seviyorsunuz.

Bunu bir makalede gördüm, söylenene göre bir bilgiyi 15 sene aklımızda tutabiliyormuşuz. 15 sene boyunca toplum ve trendler değiştikçe insanların değer verdikleri de değişiyor ve o süreçte yeni perspektifler belirdikçe düşünme şeklimizi de değiştiriyoruz.

O makaleyi okuduktan sonra 15 sene periyoduna yeni bir hassasiyetim oluştu.

Bir şeyin unutulmasının garip olmadığı bu uzun periyotta ben farkında olmadan bir şeyler için endişelendiğimde, kaybolduğumda, değiştiğimde, olgunlaştığımda ve büyüdüğümde beni sessizce izlediğiniz için teşekkür ederim.

Ben hala yön duyusu kötü olan ve arada bir kaybolan sıkıcı insanım, ama ne zaman uaenayı düşünsem şarj oluyor gibiyim.

Bir bilginin ömrü kadar bir süreçte her birinizin bana güvenmesi, devamlı beni sevdiniz mi bilmesem de o güven beni buralara getirdi. Teşekkür ederim.

Ben her zamanki benim… ama sizin gözlerinizde güçlüyüm!!😌🔥


Son zamanlarda çaylaklığıma geri dönmüş gibi meşgulüm. Genel olarak eğleniyorum ve mutluyum! keke Fiziksel olarak da buna uygunum sanırım. Bazen yorulduğum da oluyor ve o günlerde restoranda devamlı sipariş birikirmiş gibi hissediyorum ama dayanıyorum. ‘Çünkü uaenaya göre ben güçlü biriyim!!’

Söyleyeceğim diğer şeyleri bu haftasonu olan fan konsere saklayacağım.

Sizi seviyorum.

(Ah, gece yarısını geçmiş. Ah…. böyle şeyler üzüyor beniㅜㅜ)


(Not: IU yazısını paylaştığında saat 00:15'ti)


IU'nun Fankafedeki Yorumlara Cevapları


IU'nun kendi gönderisine cevabı:

Ah bir şeyden bahsetmeyi unuttum..

Bugün en azından bir film gösterimine girip sürpriz yapmak istemiştim… ama bugün çok önemli bir sahnenin çekimi var ve Seul'de değilim..ㅠㅠ Bir ay önceden beri programımı ayarlamaya çalıştım ama sette birçok oyuncunun beraber bulunduğu bir sahne ve herkesin programını denk getirmek gökyüzünden yıldız almak gibi bir şey ondan bugün uaenalarla görüşemedim maalesefㅠㅠ!!! Bugün filmin tadını çıkaramadan kapıya ben gelir miyim diye bakan uaenalar olursa haberi olsun..

Uaena: O kadar ağladım ki selfie çektim unni… bunu sahnede okusaydın gözyaşlarından boğulurdum…

IU: Göster bize -alkış- göster bize -alkış-


Uaena: Akşam yemeğini yedin mi, çekimde misin, bu ara iyi uyuyor musun merak ediyorum. Seni seviyorum.

IU: Pansiyona yeni ulaştım, duş aldım ve bu mektubu yazdım. Şimdi de uyuyacağım. Yarın sabahtan akşama yoğun olacak! Bu ara popom bir yere değer değmez uyuyorum kekekeke 😍 İyi geceler!!!!


Uaena: Sürpriz yapmanı bekliyordum gerçekten, ama sorun değil! Jingjjang’ın programını bozamayız! Güvenli bir yolculukla dön. Momo konserinde sıkı çalıştın!!! Giderken sana el sallayan uaenaları gördün mü? ㅠ

IU: Tabii hepsini gördüm😌 Slogan ve lighstick tutan çok kişi vardı, ondan hepsine bakmaya çalıştım ama güvenlik için pencereyi açmamam söylendiğinden açamadım. Üzgünüm ㅜㅜ


Uaena: -IU'nun sevgisinin tek taraflı aşk gibi olmadığına dair uzun bir yazı-

IU: Tek taraflı diyen de kim!!😡🔥🔥 Sizi seviyorum ben!!


Uaena: Unnie, tam olarak ne zaman uyuyorsun? Lütfen uykunu iyi al! Bu ortaokullu uaena önden uyuyacak hehe İyi geceleer

IU: Bu günlerde, hep gece yarısı olduğunda uyuyorum!!! Ortaokul zamanımdan sonra ilk defa hayatım rutine girdi😍😍


Uaena: Tuzlu ekmek de ciddi bir ekmektir diyor musun gerçekten merak ediyorum. 🤨

IU: Tuzlu ekmek tatlı durduğundan eğlenceli bir ekmek. (IU daha önce bir IU TV'de ekmekleri ciddi ve eğlenceli olarak ayırmıştı)


Uaena: Sinek ısırığın geçti mi??? Bugün üstüne yapıştırdığın çıkartma tatlı durmuştu kiki

IU: … Şişip duruyor..ㅠㅠ Bu cani sinek kemiklerime kadar zehirini saldı sanki (sinek ısırığı selfiesi koyar)


Uaena: Jieun noona, sinema salonunda konser filmini izledin mi?! Geçen seneye dönmüş gibi oluyor, şaka gibi!!

IU: İzledim mi acaba~?


Uaena: Kahve arabasında en çok ne içtiğini merak ediyorum. Bu fazla bilgiyi ver lütfen.

IU: Babamba latte. Hava sıcaksa soğuğunu, soğuksa sıcağını içiyorum 😌 (Ballı, cevizli ve kestaneli bir kahve)


Uaena: Fankafedeki yarışmada yapılanları gördün mü?! Yapılanlar çok eğlenceli💜

IU: Uaena gerçekten.. iyi anlamda çılgın.


Uaena: Unnie, sence Golden Hour'ın en efsane şarkısı hangisi?

IU: Konserin üçüncü kısmı gerçekten… inanılmaz…


Uaena: Bu ara erkek kardeşinle aran nasıl?

IU: Yaşlandıkça iyileşiyor👍


IU kendine cevap veriyor:

Ah artık gerçekten uyumalıyım!! 🐥🐥🐥🐥 Gerçekten yatacağım!!! Yarın vaktim olursa dönerim. Bugün bizim için önemli❤️ Muhabbete devam edelim. İyi geceler!!! 😊😊😊


IU kendine cevap veriyor:

Bunu bırakayım!! (Woori Bank Festival'inden selfie koyar)



Uaena: Bugün çok fazla Jieun unni fotosu kaydettiğimden hafızam doldu ㅠㅠ Birkaç foto silmem lazım. Kendiminkini mi unnininkini mi silsem? 🙄


IU: Benimkileri sil lütfen. Yakında yeni fotolar gelecek.



Uaena: 15 sene geçince eski fanlık zamanımızın hissi unutuluyor gibi. Garip hissettiriyor. Ama şu anki IU'nun ne kadar iyi olduğunu da kanıtlıyor bu. 15. yılımız kutlu olsun. ^^


IU: Olamaz… Reuters-nim (*uaena’nın ismi) bir efsane..


Uaena: Chocolate conch ekmeği aromatik ekmek mi? Bugünlerde devamlı onu yiyorum. Kan damarlarım, özür dilerim..


IU: Chocolate conch ekmeği aromatik olamaz. Direkt tatlı ekmek.



Uaena: Bir haftadan az kaldı. Fan konserini bekleyenlere bir şeyler söyle!!!


IU: Fan konserini normal konserden daha çok sevmeyin!!



Uaena: Düzenli bir şekilde iyi uyuma taktiğin var mı?


IU: Uyanık kal ve 3 gün uyuma..?



Uaena: Unnie!! İyi uyudun mu? Ben şu an işe gidiyorum. Bugün bizim günümüz olduğundan meşgul olsan da güzel bir gün geçirirsin umarım


IU: Bugün için fighting!!!!!🐥🐥🐥🐥🐥❤️



Uaena: Unnie, seni seviyorum🥲🩵 Kahvaltı yaptın mı? Lütfen güzel bir gün geçir🩵


IU: Gimbab yedim.. ama salamı olmayan havuçlu kimbab.. Wow, çizgiyi aştı gerçekten..



Uaena: Jieun Unnie!! Kahvaltı yaptın mı? Bugüne öğle menüsü öner!!! Bugün için fighting 🫶💗


IU: Kimchi kavurma pilav!!! Üstünde de sahanda yumurta😝😝


Uaena: Biz gelecek ay evlenecek bir uaena çiftiz. Geçen sefer Dream sahne selamlamalarında bizi tebrik ettiğin için teşekkürler! 15 senedir uaenaların arkadaşı olduğun için teşekkürler! Gelecekte de iyi geçinelim🙋


IU: Tebrik ederim tebrikler tebrikler❤️❤️❤️❤️ İkiniz girişte beraber yürürken “You & I”ı çalmaya ne dersin? Kekeke bbambbabababbam~~ bbabba~~~ (*You & I'ın enstrümanlarını taklit ediyor)



Uaena: Bu sene dünya turuna çıkacak mısın?🐥 (*İngilizce yazılmış)


IU: Bu sene değil ama, EVET TUR (*İngilizce yazılmış)


Uaena: Unnie nasıl bu kadar şakacı, eğlenceli ve tatlısın??😚 Evde pratik mi yapıyorsun??


IU: Şakacı ve eğlenceli olmayı çalışmak için programımda yer ayırıyorum🥴😘



Uaena: Jieun unnie! Hep kahvaltı yapar mısın??


IU: Evet! Kahvaltı olmazsa olmazım!


Uaena: Unnie, başınıza güneş geçmesin dedin,,,,, ama dün kavruldum. Yanıklarına nasıl bakıyorsun?


IU: Bol bol nemlendirici sürüp kışı bekliyorum🥲………



Uaena: Unninin olduğu yerde hava nasıl!?!? Sıcak değil mi..? 🥺🥺🥺🥺⭐️🍀


IU: Güneş gelip gidip duruyor🥲 Bir yerinde dursa!!ㅠㅠ



Uaena: Unnie, ‘The Brothers Karamozov’ kitabını okumak için aldım, ama isimleri bile çok zor ve kendimi veremiyorum.. Daha rahat okumanın bir yolunu biliyor musun?


IU: Sadece isimleri zor ama kitap çok eğlenceli.



Uaena: Unni daha önce tanghulu yedin mi!!!!! (meyve şekeri) Yediysen beğendin mi?


IU: Birkaç sene önceki turumda sanırım Tayvan'da gece pazarında yemiştim. Burada yakın zamanda trend olmasına rağmen yemedim! Uzun zaman önce yediğimden de hatırlamıyorum..🥲


Çeviri: J'ieunesse

Kaynak: IUteamstarcandy

78 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page