top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[230628] IU’nun Utopia fansitesinin hazırladığı teste verdiği cevaplar

(Gelecek albüm ve You Have Worked Hard dizisindeki karakteri Oh Aesoon hakkında spoilerlar, yurtdışı konser planları...)


İsim: Lee Jieun

UAENA Fan Kulübü Üye Numarası: 1


1) Ruhunun gıdası olan kapta noodle (markası)?


IU: Acılı Jin Ramen


2) Seyahat etmek için yerler tavsiye et lütfen


IU: Busan, İspanya, Tayvan, Singapur, Jeju Adası


3) Şu ana kadar yazdığın tüm şarkı sözleri arasında seni en çok tatmin eden satır?


Dünyadaki her şey ölse ve yeniden doğsa da, tekrar yaşlansam da. Bu kalp hiç kırışıklığı olmadan burada parlayarak yaşıyor. (heart şarkısının sözleri)


4) Bugünlerde hakkında en çok mutlu olduğun/endişelendiğin şeyler?


IU: Dizi çekimleri hava koşulları yüzünden ertelendi böylece dinlenebildim. :) / Aesoon-ie’yi canlandırırken herbir anına çok uğraşıp dikkat ediyorum.


5) Gelecek albümündeki ortalıkta dolaşma/su yüzeyinde yüzme konusu hakkında bir ipucu çiz


(Ç/N: Harper’s Bazaar röportajında IU: Kulağa gülünç gelebilir ama az önce konuştuğumuz konu hakkında bir şeyler yazıyordum. '(Amaçsızca) dolaşmak' kelimesini duyduğumda içtenlikle şaşırdım. Bir rota olmadan etrafta dolaşmak (suyun yüzeyinde yüzmek/akıntıya kapılmak). Sanırım gelecek albümünün teması bu olacak.)


(Ç/N: Ortalıkta dolaşma ve akıntıya kapılmak Korece genel olarak IU’nun da çizdiği gibi karahindibalar için kullanılıyor.)


LEE JI EUN (Gümüş)/GEUM (Altın)/DONG (Bronz) Çoklu Evreni


6) Birçok ilginç fikrinin olduğundan bahsetmiştin, favorin hangisiydi?


IU: Son zamanlarda vloglara karşı birazcık ilgi kazandım.


7) Everything Everywhere All at Once filminin yönetmenine ne söylemek istersin? (Ç/N: IU, Harper’s Bazaar röportajında bu filmi izlerken aşırı eğlendiğini ve favorilerinden olduğunu söylemişti)


IU: Lütfen bir dahaki sefere benim müzik videomu yönetin.

Başka bir evrende olsa dahi..


8) Çoklu evrende olsaydın bulunduğun evreni değiştirmek için hangi hareketi yapardın?


IU: Dudağıma ruj gibi çikolata sürerdim. (çünkü şu an hemen önümde çikolata var)


Oyuncu IU


9) Komedi/trajedi türünde iyi olduğunu düşünüyor musun?


IU: Evet.


10) Bu türde sana en çok benzeyen rolün hangisi?


IU: Aesoon, şu an çekimlerini yaptığım karakter. O insancıl ve sevimli ♡


11) __ Ae Soon ile bir akrostiş yaz


IU: Oh: Gece gündüz bu diziyi beklediğiniz biliyorum

Ae: Ama sizi şüphede bırakacağım üzgünüüümm ♡

Soon: Aesoon-ie kolayca/usulca ortaya çıkmasa da eminim ki sonunda onunla tanıştığınızda aşırı mutlu olacaksınız. Söz veriyorum :)


12) Lütfen Aesoon’u çiz


13) Karakterin üzerinde, özellikle Jeju şivesi konusunda çalıştın mı?


IU: Gördüğünüz zaman öğreneceksiniz. Ho ho ho 😌


14) Karakteri canlandırdıktan sonra şaşırtıcı şekilde keşfettiğin ve devam ettirdiğin bir hobi?


IU: Aesoon’un konuşma şekli/tonu = Jieun’ın konuşma şekli haline geldi.


15) Bu karakter sana ne öğretti?


IU: Havalı insanlarla birlikte çalışmak dünyadaki en mükemmel mutluluklardan biri.


16) Gelecek projende nasıl bir karakteri canlandırmak istersin?


IU: Kötü/zalim bir karakter ya da çok çekingen olan bir karakter.


17) Müzikal veya tiyatroyu denemek ister miydin?


IU: Şu anlık hiç düşünmedim.


18) Şu ana kadar verdiğin/aldığın yardımı en çok dokunan tavsiye hangisiydi?


IU: Mutluluğu şu anki halinde değil yaşadığın durumda ara.


Tayvanlı UAENAların Alanı


19) Favori 3 Tayvan yemeğin?


IU: Sığır etli noodle, rendelenmiş buzlu mango, din tai fung ♡


20) Lütfen Tay-UAENAlar için bir şeyler söyle


IU: Acele edip Tayvan’da gerçekleşecek etkinliklerde buluşmak istiyorum

Tay-UAENAlar gerçek dahiler!

Romantik ve yetenekli Tay-UAENAlarım!

Sizleri özledim ♡ Sizi seviyorum ♡


21) Lütfen Tay-UAENAları çiz


22) Lütfen UTOPIA Fansitesi olarak 3. yıl dönümümüz için bir kutlama mesajı yaz


IU: Sizlerin her zaman bana yaptığı gibi. Sizlere sürprizler yapmaya hayatımın büyük bir kısmını ayırmayı diliyorum. Sizi seviyorum ve tebrik ediyorum.


23) Lütfen yurtdışı konser planların hakkında bir ipucu ver


IU: Hepiniz öldünüz. (Gerçek anlamı kastetmiyorum xx)

Sadece bekleyin 🔥🔥


İmza: Lee Jieun



Çeviri: jieunny

Kaynak: Utopia, IUteamstarcandy

104 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page