top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[230609] IU 6. Jenerasyon Fan Kulübü ‘UAENA’ Kitinden Photobook çevirisi


İsim: Lee Ji Eun

Doğum Günü: 1993.5.16

Kan Grubu: 0

Boy: 162.1 cm oldum!!! 🎉

Ayak numarası: 225 mm

Göz derecesi: 1.0 1.0

MBTI: INFJ


S. En sevdiğin lakabın?

Lee Ji Geum, Boncuk


S. Hayat motton?

Hadi bugün güzelce yaşayalım


S. Kişiliğinin zayıf ve güçlü yanı?

Güçlü: Yüksek veya alçak değil dümdüz

Zayıf: Bir şey ilgimi çektiğinde ona çok kapılırım


S. Bugün uyandıktan sonra yaptığın ilk şey?

Kahvaltı yapmak (Yoğurt, muz, ceviz, peynir)


S. Sağlıklı olmak için yaptığın (ya da yediğin) şeyler?

Kahvaltıyı atlamamak ve vitamin almak


S. Tatil günlerinde rutinin?

Geç uyanmak > kahvaltı yapmak > duş almak > uzanıp bazı şeyleri düşünmek ya da telefona bakmak > akşam yemeği yemek > uzanmak > duş almak > uyumak


S. Yenilenmek istediğinde yaptığın şeyler?

Duş almak en iyisi! ve bulaşık yıkamak


S. Çok kullandığın bir emoji?

🥹 ... Gerçekten üzgün olduğumu gösteriyor. Duygulandığımda da kullanıyorum. Kendinle ilgili şaka yaparken kullanmak için de iyi


S. Caziben?

Sıkı çalışıyorum ve her zaman aynı heyecanı hissediyorum


S. Sıkça söylediğin ve duyduğun sözler

1) Her neyse, bu mu şu mu, açıkçası

2) Wow bu IU!, IU~~~, Ben UAENAyım



S. Bugünlerde en iyi yaptığın şey?

Kendi durumumla ilgilenmek, mental açıdan stabil olmak


S. UAENAlardan duymak istediğin şeyler?

- Sınavlarımı başarıyla geçtim

- Bir iş buldum

- Terfi edildim

- Erkek/kız arkadaşım oldu

- Bugünlerde çok mutlu hissediyorum

- Bugünlerde yaşadığım için mutluyum

- Hastalığımı atlattım


S. Sence IU'nun efsanevi performansı?

MMA Dear Name

KSPO Dome 360° Konseri Blueming ve Hold My Hand

The Golden Hour cumartesi konserinde above the time, pazar konserinde strawberry moon


S. Son zamanlarda en çok ilgilendiğin şey?

Şu an çekimlerini yaptığımız You Have Worked Hard dizisindeki rolüm Ae Soon hakkında araştırma yapmak 🔥


S. Denemek istediğin bir hobi?

Açıkçası hiçbir şey, gerçekten yok. Birçok arkadaşım golf oynuyor ama benim hiç ilgim yok


S. Gece geç saatlerde çekim yapmak (1) mı, sabah erken saatlerde çekim yapmak (2) mı?

Aslında önceden 1’di ama artık 2, işten erken saatte ayrılınca iyi bir modda oluyorum


S. UAENAların seni nasıl hatırlamasını istiyorsun?

Kalbimdeki en iyi arkadaş

Benim yanımdaki biri

Beni destekleyen biri


S. Bu yılki hedefin?

Günlük görevlerimi tamamen doldurmak için elimden gelenin en iyisini yapmak (bunu yapabildiğim sürece istediğim her şeye ulaşabilirim)


S. Sahneye çıkmadan önce hep ...?

Dua ederim



S. Son günlerde hakkında en çok endişe duyduğun şey?

Neden yüzüm bazı günler şişiyor ama diğer günler hiç şişmiyor? Her gün aynı rutini uyguluyor olmama rağmen? Hiç mantıklı değil... (omuz silkme)


S. En çok korktuğun şey?

Planlarımın bozulması, kontrol edemediğim duygular hissetmek


S. Bir şeyi internette vs YouTube’da aratmak

YouTube’da sadece Lee Ji Geum kanalını ve ASMR videoları izliyorum ondan internette daha çok araştırırım


S. Son zamanlarda seni en çok mutlu eden şey?

DREAM filminin yayınlanma tarihinin doğrulanmış olması


S. Hangi parfümü ya da vücut losyonunu kullanıyorsun?

Bugünlerde yoğun olduğumdan kokulu ürünler kullanmıyorum, kullandığım vücut losyonu da kokusuz


S. IU mu UAENAları yoksa UAENAlar mı IU’yu hatırlıyor?

IU, UAENAları hatırlıyor. Üzgünüm ama sahip olduğum anılar çok değerli.. 🥹


S. Galerindeki 5. fotoğraf?

Kendi fotoğrafım 😃👍🏻


S. IU olarak tekrar doğmak mı yoksa UAENA olarak tekrar doğmak mı?

Tekrar... IU olarak... doğamaz...? mıyım...?


S. Bugün yapman gereken bir şey?

Dinlenmek için erkenden uyumak ve yarınki programlarım için hazırlanmak



S. Mutlu anılar mı 7.1 milyar won mu?

Hahaha mutlu anılar edinmek... Anılar... ✨


S. Her zaman oynatma listende olan ya da karaokede söylemeyi en sevdiğin şarkı?

(Karaokede söylemeyi en sevdiğim şarkı) Wax sunbae-nim’den Gates of Love


S. UAENAlar hakkında merak ettiğin şeyler?

Bugünlerde endişelendikleri şeyler var mı? En çok bana mı ihtiyaçları var? En sevdikleri IU tarzı hangisi? Üzgünlerse neden üzgünler?


S. Yanında götürmen gereken eşyalar?

Sadece airpods ve kartlığım


S. Sana küçük mutluluklar yaşatan anlar?

Sabahları yediğim muzun çok taze ve lezzetli olması, uyanınca canımın tatlı çekmesi, ayak banyosu aleti almak, işimi bitirip ayak banyosu için eve dönmek


S. Hayatından ne kadar memnun olduğunu 100 üzerinden puanlayacak olsan?

Bunu sayılarla ölçemeyiz. Her gün için minnettarım ve günden güne eğleniyorum. Sağlıklı olduğum ve huzur dolu şeyler için minnettarım. Hayatımdan en üst seviyede memnunum.



S. Cilt bakımı rutinin?

Cilt bakımı diyetindeyim. Duş aldıktan sonra yüzümü havluyla sildikten sonra sadece rahatlatıcı krem sürüyorum. Yüzüm daha sağlıklı hale geldiği için memnunum.


S. Uyumadan önce yapman gereken bir şey?

Oda nemlendiricisini son ayarda açmak


S. IU’yu hangi #anahtarkelimeler ile tanımlarsın?


S. UAENAları hangi #anahtarkelimeler ile tanımlarsın?


Çeviri: jieunny

Kaynak: IUteamstarvandy

84 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page