top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[230418] Park Seo Joon, verdiği röportajda IU ile “DREAM” filmindeki kimyalarından bahsetmiş!


18 Nisan’da Park Seo Joon, bir görüntülü konuşma röportajında, DREAM ilk gösterimi öncesinde IU ile çalışma deneyiminden bahsetti.


Filmde Park Seo Joon, IU ile etkileyici tiki-taka (iyi anlaşamayan, tartışmalı) bir kimya sergiledi. Oyuncu “Bildiğiniz üzere, IU hem şarkı söylemede hem de oyunculukta başarılı. (Bu projede bulunmayı seçmemin nedenlerinden biri) oyunculuğunu merak edişimdi ve IU’nun DREAM’i seçme nedeni de benimkine benzer bu yüzden güzel amaçlarla bir araya geldik ve tiki-taka sahneleri zorlanmadan başarıyla halledebildik. Yine de Hong Dae (Seo Joon’un rolü) sürekli So Min (IU’nun rolü) tarafından aslında bir şey yapmasına ikna edilme aşamasındayken (gülüyor) rahatsız edilip kendisine ders verilirken ortaya çıkıyor. Bu senaryoları ilginç buldum. Diyaloglarıyla tüm karakterleri rahatlıkla anlayabilirsiniz bu yüzden hareketlerimizden çok tepkilerimiz üzerinde vurgu olmalı diye düşünmüştüm.” dedi.


“Filmi çekerken hava durumundan aşırı etkilendim. Futsal alanında sıcaklık yüzünden diyologlarımı yönetmenin veya kendimin istediği şekilde iletememem çok kötüydü. IU, nasılsa beklediğimden çok daha enerjik ve iyi bir performans sergileyerek çekimi daha tahammül edilebilir hale getirdi. Özellikle DREAM üzerinde çalışırken IU’yu yeni bir tarzda gördüm. IU’nun “BROKER”, “My Mister” gibi önceki projelerinde müthiş bir derinliği olan birçok karakteri canlandırdı. Sanırım bu projeler yüzünden onun imajı benim aklımda güçlü şekilde böyle kalmıştı. Onu ciddi, derin, harika oyunculuk yeteneğine sahip ve ifadeleri canlı şekilde canlandırmayacak biri olarak hayal ettim ama DREAM sayesinde karakterlerimizin birbiriyle neşeli şekilde şakalaşması gerektiği için onun yeni bir yanını gördüğümü düşünüyorum. Bunu çok canlandırıcı buldum ve “Ah, yani böyle bir tarafı da var. Neşeli sahnelerinde ustalıkla üstesinden gelebiliyor. Yaptığı her şeyde iyi” diye düşündüm” diye ekledi.


Hong Dae ve So Min’in bağıyla ilgili Park Seo Joon, “Senaryoyu okuduğumda “Ah, yani IU ile filmdeki ilişkim ne olursa olsun bundan (iş arkadaşları) daha fazlası olmayacak.” diye düşünmüştüm ama yapımın sonuna yaklaştıkça (Hong Dae ve So Min’in ilişkisi) geriye arzu duyulucak bir şey bıraktı diye düşündüm. Tabii ki filmin mevcut sonu harika ama yönetmenin dediği gibi “Seo Joon ve IU’nun ilişkisini çok da tatmin edici olmayacak şekilde bitirmek nasıl olur?”dansa bazı kısımlar daha iç ısıtan şekilde bitse nasıl olurdu merak ediyorum. Yani sanırım bu kısım kasıtlıydı.”


Birlikte yurtdışında çekim yaptıktan sonra ikisinin takım çalışmalarının iyi yönde gelişip gelişmediği sorulduğunda Park Seo Joon, “Şahsen çok yakınlaştığımızı düşünüyorum (ama belli oluyor mu bilemiyorum çünkü) herkesin yakın olma anlayışı farklı bu yüzden ne kadar yakın olduğumuzu söylemek benim için zor. Başlarda IU’ya yaklaşmam pek de kolay değildi çünkü her zaman onun büyük bir hayranıydım ama sanırım şu an çok daha yakınız (gülüyor). (The Golden Hour) konserine bile davet edilmiştim ama diğer çekim programlarım yüzünden gidemedim. Konser Jamsil Stadyum’undaydı, çok üzülmüştüm.”


“Bununla birlikte, neden bilmiyorum ama (genel olarak birbirimizle konuşurken) saygı ifadeleri kullanmayı bırakmadık. Yapım sürecinden dolayı çekim biraz yarıda kaldı bu yüzden uzun zaman sonra tekrar bir araya gelince aramızdaki şeylerin garipleştiği zamanlar oldu. Bence bu gariplik (ertelemelerden dolayı oluşan) uzun dönemlerden geliyor. Üstelik, zaten karakterlerimiz fazla tartıştığından saygı ifadeleri kullanmak garip gelmedi.”


Bir önceki projem (hikayesi yüzünden) duygusal olarak zor zamanlar geçirdiğim “Itaewon Class”tı. DREAM’de daha önceki projeme göre daha fazla kıdemlim ve IU vardı bu yüzden onlara güvenebildiğimi düşündüm. Hiç IU küçük kız kardeşmiş veya benden küçük biriymiş gibi hissetmedim aksine üstün/yüce biriymiş gibi hissettim. Dürüstçe inanılmaz şekilde şarkıcı ve oyuncu kimliğini başarıyla ayırabilen birisi. İmkansızı başardığı için onun çok büyük bir hayranı haline geldim. Onunla bir filmde birlikte çalışma fırsatı elde edebildiğim için minnettardım. Birlikte çalışırken eğlenmemizi gerçekten çok istedim ve gerçek hayatta da bunda harika iş çıkardık. Aslında bittiği için biraz hayal kırıklığına uğramış hissediyorum. (Başka bir projede) gelecek sefere tekrar bir araya gelmek eğlenceli olacak.


Röportajın sonunda Park Seo Joon neden herkesin DREAM’e bir göz atması gerektiğini ve bilet gişesi başarılarının neyle elde edeceğini açıkladı. “Bir bilet gişesi hit’i için bir araya getirmeniz gereken üç faktör var. Zamanlama ve durumun da uyuşması gerek ama bunlar bizim elimizde olmayan şeyler bu yüzden bence önemli olan artık sinemalarda gösterilmeyene dek filmin tadını çıkarmak. Bunun için sıkı çalıştım bu yüzden lütfen bir göz atın ve IU’nun da yeni bir yanını görebilin? (gülüyor).”


Çeviri: Jieunny

Kaynak: IUteamstarcandy

242 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page