top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[230101] Lee Jongsuk, fankafesinde IU’dan bahsettiği bir mektup paylaştı

"Hakkımızda çıkan haberler eminim sizi şaşırtmıştır… Size ondan biraz daha bahsetmek istiyorum.


İlk defa yirmili yaşlarımızın ortasındayken tanıştık. Benim için ortada küçük bir hoşlanmadan daha büyük bir şey vardı ondan hiç ilerleme fırsatımız olmamasına üzüntüm fazlaydı. Uzun bir süre boyunca arkadaş kaldık. Ama sonunda beraberiz.

Hm… daha iyi açıklayabilmek isterdim.. ㅠㅠ Nasıl desem..

Kendi hayatımda kendi işime bakarken hep kalbimin bir köşesinde yer edinmiş olan tuhaf bir arkadaştı. Böyle söylersem fanlarım anlayacaktır, benim için *Kang Dan-i gibi bir varlıktı.

Arkadaş olarak hayatta almamız gereken yol ve endişelerimizi beraber atlattığımız, birbirimize dayanak olduğumuz da oldu. Benden küçük ama bazen ablam, bir yetişkin gibi hissettiriyor ama yine de onu korumak istediğim havalı bir arkadaş.

Şu an da benim daha iyi bir insan olmak istememi sağlıyor.

Daha iyi açıklamak isterdim ama ilk defa böyle bir şey yaşıyorum, fanlar şaşırmıştır ve biraz kırılmış olabileceğinizden kalbim acıyor.

Sıcak bir kalple bizi desteklemenizi umuyorum.”


*Kang Dan-i, Lee Jongsuk’un oynadığı Romance is a Bonus Book dizisinden bir karakter ve dizide Kang Dan-i karakteri, oynadığı karakter Cha Eunho için aynı anda arkadaş, abla ve sevgili. Cha Eunho üzün süre Dan-i'yi yanında arkadaş olarak destekliyor ve sonunda aşkı karşılık buluyor🥺



Çeviri: J'ieunesse

564 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page