top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[220911] From.IU - Uaenalar, bir buraya bakın lütfen


UAENA-ya merhaba!

Chuseok (Sohbahar Ortası Bayramı) zamanı iyi vakit geçiriyor musunuz? Bir sürü lezzetli yemek de yediniz mi? Çok harçlık aldınız mı (ya da verdiniz mi)? hehe.

Bu tatil döneminde UAENAların nasıl olduğunu merak ediyorum. Ben ebeveynlerimin yanına gittim, lezzetli yemekler yedim, harçlık aldım ve verdim ve tam Chuseoksu bir gün geçirdim. 😌

Bu son birkaç ayda konser hazırlıklarını yaparken zaman öyle hızlı geçti ki arabadayken yol tuttuğundan midem bulandı. Ama artık sadece bir hafta kaldı, zaman öylesine yavaş geçmeye başladı ki sıkılıyorum. Pratiğe gittiğim zamanlar dışında bir şeyler düşünmekten başka yapacak hiçbir şey yok. Bu yüzden her dakika ve her saniye aniden küçük düşmüş ve sonrasında birden gururlu hissedebiliyor ve her gün darmadağın içsel hislerim ile savaşıyordum.

Sanırım güven seviyem her dakika başı değişiyordu ve şafak vaktinde günlüğüme yazdıklarım ile gün içinde günlüğüme yazdıklarım arasında nasıl bu kadar fark olabildiğini ve hepsinin nasıl gerçekten aynı kişi tarafından yazıldığını düşündüm… Bu dramatik zıtlık şaşırtıcı keke.

Bu beklenti ve endişe hislerim geceleri uykuya dalmamı zorlaştırdı (Gerçekten her türlü kabusu gördüm. Bir rüyamda sahnedeydim ama sadece 10 sıra seyirci vardı, başka bir rüyamda sabit diskimiz kayboluyordu ve mühendis oppamızla tartışıyordum, bir diğer rüyada konserin tam doruk noktasında havai fişekler patlıyordu ama havai fişekler doğum günü pastasına koyulanlarla aynı büyüklükteydi vs. 😇)

Muhtemelen gergin olduğumdan pek iştahım yoktu, hava durumunu gösteren uygulamayı kontrol etmek alışkanlığımdır ama her akşam saat 7 civarında gökyüzüne bakıyorum.. (Aslında gördüğüm kadarıyla havanın güneşli olduğu günlerden ziyade, biraz bulutlu ve kasvetli günlerde akşam 7'deki gökyüzü daha güzel görünüyor.. Herkes hava durumu konusunda çok endişeli gibi, elbette, umarım yağmur yağmaz ama hava kasvetliyse konser alanına ulaşmak ve bunun tadını çıkarmak çok daha iyi olur diye düşünüyorum? O gün havanın çok açık olması için dua etmeyin🥺keke)

Sanırım geçtiğimiz iki ay boyunca düşündüğüm tek şey konserdi. Sağlık durumuma dikkat edemezsem, kendime 'Ben bu hafta sonu yaklaşık 85.000 kişiyle buluşacağıma söz vermiş biriyim.' diyorum ve nefret ettiğim egzersizi biraz daha yapıyor veya bir ağız dolusu pirinç daha yiyorum, her şekilde kendime gelmek için çok çalışıyorum. 🔥🔥

Dünden önceki gün herkesin toplandığı tam bir prova yaptık. Provayı stadyum sahnesi büyüklüğünde bir stüdyoda yaptık ve sahne gerçekten~~~ büyüktü?!? Ama asıl sahne görünüşe göre bunun 1,5 katı büyüklüğünde??!?? Alanda koşmak zorundayım! İlk sıra boyunca koşmayı denedim..! Ama ilk sıra sona erdikten sonra bile pozisyon almayı başaramadım? Böyle bir şey olabilir mi? Mümkün mü bu???

Bu konser sadece boğazımla ilgilenmekle ilgili olmayacak, bunun yerine tüm dayanıklılığımla verdiğim bir savaş olacak. Böyle hissettim. 😌

Bu konserin şu anda konser için hazırlanan herkes için büyük bir meydan okuma olduğunu düşünüyorum. Herkesin yaptıklarını gözlemlediğimde her birinin hareket şekli o kadar sistematik görünüyor ki, kendimi rahat hissettim ve bundan etkilendim.

O gün konsere gelenler! Diğer seferlere kıyasla, (tabii ki ben de dahil 😀) lütfen grup üyelerine, sahnedeki dansçılara ve tüm meşgul çalışanlara çok daha fazla sevgi ve destek verin.

Ayrıca akşamları hava serin olabilir, bu yüzden yanınıza bir hırka veya ince bir ceket alın. Millet! Maske takarak konserin tadını çıkarmak havasız ve yorucu gelse de, lütfen maske taktığınızdan emin olun! Kimsenin konseri izlerken incinip hastalanmadığından emin olalım mı?🥺

En çok umduğum şey bu.

Ohyu, çok özlediğim UAENAlar~ Artık bir araya gelmek üzereyiz, kendimi neden bu kadar küçük düşmüş hissettiğimden emin değilim🙈..

Herkes burada olmak için özel hazırlıklar yapıp bilet alma aşamasından geçti, bu yüzden UAENAlarımızın pişman olmayacağı bir Golden Hour konseri vermek istiyorum..! İyi iş çıkarması gereken sadece benim ve öyle de yapacağım değil mi? O gün UAENAlarla buluşacağıma göre, bunu yapabileceğime inanıyorum!!

O büyük sahnede küçük görünmemek için, ayrıca havalı bir performans sergilemek için elimden gelenin en iyisini yapacağım!!

Umarım o gün UAENAlar mutlu olur❤️

Lütfen geriye kalan hafta boyunca iyi kalın ve o gün görüşelim.

Ah, ve şartlar nedeniyle gelemeyen UAENAlar, fazla hayal kırıklığına uğramayın..! Edam, mümkün olduğunca canlı atmosferi videoya almaya çalışacak (değil mi?) Kendinizi çok üzmeyin!? Bir dahaki sefere buluşalım!

Güzel bir akşam yemeği yiyin millet.

Ben de akşam yemeği (sujebi) yemeye gideceğim.

Her neyse hepinizi seviyorum, bbyong (Çeviri notu: Kalp gönderiyor)

(Bu gönderiyi kopyalamaya kapatmayacağım. Bu fankafeye üye olmayan seyirciler olabilir, umarım bu gönderiyi görürler ve konseri dört gözle beklerler.)


Çeviri: jieunny

Kaynak: IU resmi fankafe

129 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page