top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[220525] Yönetmen Hirokazu Koreeda, Lee Jieun'ın Broker Filminde Yer Almasının Nedenini Paylaştı



"Lee Jieun'ın bir şarkıcı olarak yayınladığı şarkıları (kadroya seçerken) dinlememiştim, ama onu seçtim çünkü My Mister dizisinde tamamen aşık oldum. Dizisini izledikten sonra pandemi sırasında evde kaldığım zamanlarda Japonya'da bulunan albümlerini ve konser DVD'lerini satın alıp izledim. Gerçekten iyi bir şarkıcı olduğunu düşündüm ve 'My Mister'daki oyunculuğu etkileyiciydi, bu yüzden ona bir rol teklif ettim. Soyoung'un ninni söylediği sahne, Lee Jieun'ın filmde şarkı söylediği tek sahneydi. Ninni sahnesi Lee Jieun'ın kadroya katılmasından sonra eklendi. Sanırım sahneyi ekledim çünkü onun şarkısını duymak istedim. Lee Jieun'ın aktris olarak en büyük cazibesi 'sesi'ydi. Sesi gerçekten çok iyi. Korece bilmeden yönetiyor olsam da, sesinden sızan duygularını tam olarak aktardığını hissedebiliyordum. Lee Jieun yazdığım diyalogları söylediği anda hoş bir melodi dinliyormuşum gibi hissettim. Çevirmenler (film setinde) ayrıca (Lee Jieun ne zaman konuşsa) bir şiir dinliyormuş gibi hissettiklerini söylediler, ancak şiir yazma yeteneğim olmadığı için hiçbir fikrim yok.  Yani bana göre, Lee Jieun diyalogları söylediğinde, çok hoş ve iyileştirici bir melodi gibi geliyor. Lee Jieun'ın da bir aktris olarak gerçekten iyi bir duygusu var.  Nüansları yakalamakta hızlıydı ve bazı oyunculukların sahnelerle iyi uyum sağlayamadığını hissettiğimde ve yönlendirdiğimde, bir sonraki performansıyla her zaman cevaba (istediğime/mükemmele) çok yakın sergilerdi. Cevapları çabuk bulabilen bir aktris."


Çeviri: yerimera

Kaynak: https://movie.v.daum.net/v/20220527061752212

60 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page