top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[220401] IU’nun 1 Nisan Şaka Günü’yle ilgili fankafe güncellemeleri


[FANKAFE] 220401 FROM.IU - From.IU gönderisi geldi!!!

Şakaaa 👻


[FANKAFE] 220401 FROM.IU - Gerçek olan bu

Bu sefer gerçek 😌

Merhaba uaenalar~~~!

Zalimce güzel Nisan geldi. Hepiniz nasılsınız? Ben tabii ki iyiyim!

Geçenlerde Macaristan’daki çekimlerimi tamamlayıp döndüm. Havaalanında beklediğimden çok daha fazla uaena vardı, buna sevindim, ama pişman da oldum… daha fazla atıştırmalık almadığım için 🥲

Uaenalarımız bahar kıyafetlerini aldı mı? Pieces (belgeselini) izledi mi? Bugün yayınladığım 1 Nisan fotolarını gördü mü? Yeni içerik gelmeyen bu sessiz zamanlarda, herkes günlük hayatına sağlıklı bir şekilde devam ediyor mu?!? Çok ama çok merak ediyorum.


Aslında, uaenalar sıkıldığında en meşgul oluyorum🥲 Hep yeni içerikler biraz gecikiyor gibi keke

Her neyse, Nisan için planlanan çok ama çok şeyim var..! Mayısta da çok ama çok var!! Ama bu sene ben ne kadar meşgul olsam da uaenalar biraz sıkılabilir. Ondan dolayı çok ama çok endişeleniyorum.


Bunlara rağmen, aramızda yaşan gecikmeye rağmen, böyle arada From.IU’ya uğrayacağım ve Instagram’da gönderi atıp hayatta olduğumun raporunu vereceğim. Aynı zamanda, sık sık video çekemesem de, Youtuber Lee Ji Eun olarak video hazırlama konusunda tembellik etmeyeceğim! Eğer görmek istediğiniz içerikler ya da fikirleriniz varsa, bize paylaşmakta çekinmeyin😌 Bu sene de 1 Nisan için ilginç bir şeyler yapmak istemiştim..! Ama Macaristan‘a gitmeden önce programım çok yoğundu ve yoğunluktan aklıma fikir gelmedi..😞 Gelecek senenin 1 Nisan’ını böyle hafif ya da olaysız geçirtmeyeceğim. 🔥


Her neyse, uaenalar, ben döndüm. Aynı zamanda durumum yerinde ve iyi geçiniyorum!

Beni çok özleyip benim için çok endişeleniyorsunuz, değil mi? Ben de sizleri çok özleyip çok endişeleniyorum.

Sevgiyle dolu endişe ve özlemlerimizi paylaşırken, birbirimize mümkün olduğu kadar güvenelim ve ‘doğrusu, eminim kendi kendine iyi geçiniyordur’ diye düşünelim 🙂🙂

Baharı hoş karşılayalım!

1 Nisan kadar tatlı bir akşam geçirin.

Döneceğim 💜


[FANKAFE] 220401 IU‘nun fankafedeki cevapları

IU: Oh bu (yorum) harf sınırını geçersem kendiliğinden silinir mi?

(Herkes “Silinmez! Kim unninin yorumunu silmeye cüret eder ki?!“ diye cevap vermiş. IU asıl gönderisini yorumlarda paylaşarak şakasını devam ettirmek istemiş olabilir.)


IU: Profil fotoğrafıma ne oldu?

(Daum cafe’nin 1 Nisan şakası dolayısıyla, progil profil fotosu olmayanların rastgele karakter fotoğrafı profil fotosu oldu ve IU’ya penguen denk geldi. Bazı uaenalar IU ile aynı fotoya bile denk gelmiş.)




IU: Somin PD’nin Macaristan’da yayılmışkenki fotoğrafını bırakıp kaçıyorum..! 😷

<IU’nun Macaristan’da futbol sahası bariyerlerine dayanmışkenki fotoğrafını paylaşmış>

Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: IUteamstarcandy, IU resmi fankafesi

104 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page