top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[211018] IU fankafede fanların yorumlarını cevapladı


Uaena: Unni neden hâlâ uyumuyorsun? ㅠㅠㅠㅠ Uyumamana neden olan ne var aklında!!! Yoksa yarın şarkı yayınlanacağından mı!?!?!❤️❤️

IU: Her gün 4’te uyurum 🤤



Uaena: Merhaba! Strawberry Moon için heyecanlı mısın?

IU: Tabii ki 🐥🐥🐥 Bayılacaksınız


Uaena: Senin için en iyi rüya nedir!? Rüyalarından bahsetmeni isterimㅠㅠ

IU: Rüya görmemek🤤


Uaena: Sınavlarım bugün başlıyor ondan çok stresliyim, ama unni ve yayınlanacak şarkı sayesinde bugün daha hafif ve mutlu hissederek uyuyabileceğim hehe Her zamanki gibi tekrar tekrar teşekkür ederim. Bugün yeni şarkıyı raha bir şekilde dinleyip tüm endişelerini atacağım!! İyi geceler :)!

IU: Sınavlarında başarılar, fighting!! Sıkı giyin 💜


Uaena: Bugün de bize hakkında gereksiz bir bilgi söyle ㅠㅠㅠㅠ

IU: Yeni pijamalarımı çıkarıp giydim.


Uaena: ㅠㅜ Unnie, onca emek verip hazırladığın bir şarkı yayınlanınca içinde boşluk hissettiğini söylerdin, bu sefer de öyle mi? 🥺 Benim tek endişem bu.. Bunun dışında her şey çok harika.

IU: Bu sefer o kadar olmadı hehehe Ne iyi ama dimi?


Uaena: Henüz şarkıyı dinlemedim ama önden tatlı rüyaları rezerve ettin♡ Lütfen şarkı için küçük bir spoiler ver hehe!!

IU: Güçlü ve yer çekimsiz


Uaena: Jieun unnie!! Daha önce bizzat çilek ayı gördün mü? 🥰

IU: Hayır, bekledim ama göremedim ㅠㅠ Onun neşe ve hüzününü de bu şarkıya koydum kekeke Çilek ayının önünde aşkını itiraf edersen, gerçek olurmuş. Ondan dolayı bu birbirine karşı duygularını onaylamak isteyen gençler için.


Uaena: Bu sefer şarkıyı gece yarısı yayınlama nedenin nedir?? Autumn Morning’deki gibi bir nedeni var mı? Gece yarısını sabırsızlıkla bekliyorum!!!!

IU: Aya sessiz sessiz bakmak gökyüzünde uçarmışçasına gibi bir his verir🙂


Uaena: Unni senin için ‘strawberry moon’ ne anlama geliyor??

IU: Aşkı gerçek kılan bir ay anlamına gelmesi çok güzel geldi, ondan dolayı çilek ayı altında birbirlerine hislerini itiraf eden gençler hakkında bir şarkı yazdım. Ama ayı görme fırsatım olmadıㅠㅠ


Uaena: ‘strawberry moon’ sözlerinden favorini seçmek zor olacaktır, değil mi..? Haha

IU: ”Gelişigüzel süzüldüğümüz bir aşk gecesi

Gökyüzüne uçup usul usul gerçek olur”


Uaena: Unnie! Bu seferki şarkıda aşkın rengi nedir?

IU: ❤️


Uaena: ‘strawberry moon’ en çok hangi mevsime uyuyor?

IU: Bu. Tamamen. Sonbahar!!


Uaena: Karahindiba’nın “yer çekimsiz” anlamı dışında, aşkın gökyüzünde süzülen karahindiba taneleri gibi olması anlamı da var değil mi?

IU: Tanrım evet öyle….


Uaena: Bunu merak ediyordum…. O sırada ‘strawberry moon’u mu planlıyordun…!!? Ondan mı bu yorumu yapmıştın?!! 🍓🌝

📎 uzun bir süre önce IU’nun fankafede çilek ayı hakkında yaptığı yorumun fotoğrafı

IU: Evet haberini görünce izleyip şarkı sözü yazabilmek için bir saat öncesinden beklemedeydim ama göremedim. Sonrasında hissettiğim neşe ve hüzünü de şarkıya ekledim..😢


Uaena: Bu sefer de şarkı tanıtımını mutlulukla yazdın mı??

IU: Evet, bu sefer sadece bir şarkı olduğundan hepsini kendim yazdım!


Uaena: Birçok fan teaserı gördüklerinde ‘Above the Time’ı hatırladı. İkisi bağlantılı kı? 🤭

IU: Hayır. Hiç. 😔


Uaena: Tanrım uaenalar toplanıp ‘Above the Time’ ve bu şarkı arasında birçok bağlantı arıyordu, ama hiç bağlantı olmadığını söylüyorsun!!! Hep böyle oluyor, bundan teorilerimiz yanlış çıkıyor.. Dahi bir şarkıcının fanı olmak için daha sıkı çalışmalıyız.

IU: Doğrusu çift şarkı(?) ya da uyumlu çift şarkısı (?) olarak ‘eight’i düşünmüştüm!

Eğer ‘eight’teki turuncu güneş uyuşukluksa, çilek ayının ‘aşk ve enerji’ olduğunu düşündüm!


Uaena: IU’nun hislerini anlamak için şu an hangi şarkıyı dinlemeliyim??

IU: Heart, tabii ki de 🥰


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: IU resmi fankafedi

173 görüntüleme0 yorum

コメント


bottom of page