top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210918] IU’nun fankafede fan yorumlarına cevapları


Hayran: Kendi projelerini izlemek nasıl hissettiriyor??

IU: İçinde bulunduğum programlar yayınlanırken tam olarak eğlenemezdim çünkü çok gergin olurdum ama şu an rahatça izleyebildiğim için iki katı kadar eğlenceli….🥺

Hayran: IU olarak doğmanın çok eğlenceli olduğunu mu söyledin? Dürüst olmak gerekirse seni kıskanıyorum… gerçekten

IU: Çok eğlenceli 🐣

Hayran: Canlı yayından sonra ne yedin?

IU: Kimçili kızarmış pilav yedim 😛

Hayran: Seninle birlikte “Heart” şarkısını söylemek istiyorum ㅠㅠ

IU: Artık hepiniz uykunuzdan uyanır uyanmaz şarkının sözlerinin hepsini söyleyebilecek kadar biliyorsunuz değil mi?!

Hayran: Unnienin çıkış yıldönümünde unnie olmadan mum üflüyorum heheh seni seviyorum. Geçen 13 yıl için çok teşekkür ederim 🤍 [IU pastası fotoğrafı eklenmiş]

IU: Aman Tanrım! Pasta çok güzel 🥺🥺🥺🥺

Hayran: Hadi seçim oyunu oynayalım!!

IU: Kendimi tamamen “Uaena” olmaya adamak vs kemiklerime (aklıma) “Uaena”yı kazımak

Hayran: Unnie ses yayınından sonra akşam yemeği yedin mi?

IU: (Akşam yemeği olarak) kimçili kızarmış pilav ve sonrasında tatlı olarak elma yedim 🤤

Hayran: Unnie, bugün soruma cevap verdiğin için teşekkür ederim. Senin de üzerinde kelimeler olan havlu kullandığını bildiğim için artık sana çok yakın hissediyorum keke Artık benzer olduğumuzu hissettiğim için iyi hissettiriyor. 13. yıldönümünü tebrik ederim 💜 Az önce aç olduğunu söyledin, ne yedin? Ben evde shabu shabu yedim!!!!

IU: Ben de evde shabu shabu yemeyi seviyorum 🤤

Hayran: Vay, tepki patlaması olmuş kekekekekekekekeke

IU: parmaklarım şu an çok meşgul…!


Hayran: Yemeğini yediğin için şimdi enerji dolmuş hissediyor musun? Ses yayınını izleyebilmek için kuzenimden kaçmayı başarabildim ve şimdi, gecenin bir yarısı badminton oynuyorumㅜㅜ

IU: Badminton oynamak için iyi bir hava.. 🥰

Hayran: Unnienin ağlayan yüzü… İlk konseri yakalamak benim için zor olur ama yakalayabilsem bile, en fazla ağlayan kişi ben olacağım çünkü büyük ihtimalle unnienin ağladığını görmeye katlanamam… 😭😭

IU: İlk şarkıda yüksek sesle ağlamak ve tüm zaman boyunca konseri boğuk sesle izlemek vs Hiç ağlamadan ve heyecanını göstermeden konseri en iyi durumunda izlemek

Hayran: Bu günlerde çocukların Heol / jjang kullanmadıklarını söylüyorlar ama ben onları bir günde yüz kereden fazla kullanıyorum. Peki ya unnie???? 🤓

IU: Heol, cidden mi? Bu jjang (inanılmaz)…

Hayran: Sanırım unnie gitti… Daha önceden yorum yazmalıydım

IU: Henüz gitmedim

Hayran: Bugünlerde hâlâ moru seviyor musun?!? 💜

IU: Sevmiyormuş gibi davranmaya çalıştım ya? Ama ortaya çıktı ki moru hâlâ seviyorum..

Hayran: Unnie, birisi hiçbir zaman unnieden cevap alamayacağımı söyledi… Lütfen bir kerecik bana cevap verebilir misin..? ㅠㅠ

IU: Hey o birisi!! Lütfen davranışlarını gözden geçir!! 😤

Hayran: Bugünlerde uğursuzca kederli bir şekilde çok fazla ağlıyorum… Nasıl gözyaşlarımı tutabilirim?

IU: Çok fazla su iç ve gözyaşlarının istedikleri gibi akmasına izin ver!! Eğer tutarsan içinde başka bir şekilde (kalbinde) birikmezler mi?

Hayran: Saçı toplamak vs saçı açık bırakmak

IU: Eğer saç stilistim benim için saçıma model verdiyse açık bırakmak, eğer ben yapıyorsam saçı toplamak

Hayran: Unnie, telefon ekranın bu sefer nasıl kırıldı

IU: Telefon ekranlarını sık sık kıranlar genelde böyle şeyleri hatırlamazlar….


Hayran: Unnie lütfen bugünlerde en çok sevdiğin emojiyi paylaş hehehehehhe

IU: 🦁🦁

Hayran: Unnie, çocukken en çok hangi dersi severdin??

IU: Kore dili!! Keke

Hayran: Unnie, bağış selfielerinin farklı pozlarda olmasına özen mi gösterdin? 💜💜 (Hepsi farklı pozda.. 😆)

IU: Evet, farklı pozlar vermek için özen gösterdim… kekeke

19 Eylül 2021


Hayran: Unnienin yaptığı yemeklerin içinde, bize deli gibi görseli olanı göster.

IU: Soya fasulyesi ezmesi güveci bir pazar sabahı yemek için iyi [soya fasulyesi ezmesi güveci fotoğrafı eklenmiş]


Çeviri: wisewater

Kaynak: https://iu-jjang.tumblr.com/post/662673599315001344

99 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page