top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210629] Senarist Baek Mi-gyoung, IU’dan bahsetti


Sunucu: Aklında herhangi bir aktör veya aktris var mı?

Baek Mi-gyoung: Birlikte çalışmak istediğim bir aktör veya aktris mi? Hmm. IU demek istiyorum.

Sunucu: IU mu?

Baek Mi-gyoung: Evet. Şahsen, ben IU’nun hayranıyım. Ayrıca Güney Kore’deki tüm senaristler IU ile çalışmak istiyor. Aktris olarak gerçekten çok iyi.

Sunucu: Hangi özellikleri gözüne çarptı?

Baek Mi-gyoung: Bence enerjisi çok iyi. Rolünü yapabildiği karakter genişliğinden bahsetmiyorum bile. Bu kadar genç yaşta bu kadar derin duygulara sahip. Şarkıcı olarak bile onu çok beğeniyorum, konserlerine gidiyorum.

Sunucu: En sevdiğin şarkısı hangisi?

Baek Mi-gyoung: Eğer konu IU ise, tüm şarkıları.

Sunucu: Ve onun konserlerine gittin.

Baek Mi-gyoung: Evet, gerçekten IU’yu çok beğeniyorum. Hep konserlere gitmeyi sevmişimdir. Onun konserlerine de gittim. Ama eğer onun hakkında bu kadar çok konuşursak, ona yük olmamızdan korkuyorum. Bu konuyu burada kapatalım mı? Kısacası, IU’nun hayranıyım.

Sunucu: 3. kısım için hazırlanıyoruz, lütfen bir tane IU şarkısı seçin.

Baek Mi-gyoung: Lütfen yapmayın, ne çalmayı planlıyorsanız ondan devam edin.

Sunucu: Ben bir IU şarkısı çalmak istiyorum.

Baek Mi-gyoung: Peki o zaman istediğin gibi yap.

(İkisi de güler.)

Baek Mi-gyoung: Seni durduramıyorum.

Sunucu: Bu farklı bir durum, ben hâlâ IU CD’lerini dinliyorum. Şimdi bile CD’lerden dinliyorum. CD çalarken 6 yaşındaki çocuğum sadece IU şarkılarını dinliyor.

Baek Mi-gyoung: Evet, hazır bahsedilmişken, Hidden Singer’ı izlediğimizde, IU‘nun taklit etmesi çok zor bir sanatçı olduğunu görüyoruz. ”Orijinal” kelimesini çok seviyorum. Ve bence “orijinal”e en yakın şarkıcı ve artist IU. IU’da sadece kendine ait olan bir şey var. Senarist, aktör veya şarkıcı ol, herkesin hayali bu orijinalliğe sahip olmaktır. Ve o buna bu kadar genç bir yaşta erişti. Bu kadar genç olmasına rağmen bazı konularda ona saygı duymaktan başka bir şey yapamıyorum.


Çeviri: seymae

Kaynak: https://twitter.com/dlwrma/status/1409740272519421955?s=21

88 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page