top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210624] IU fankafede fanların yorumlarına cevap verdi



S. Jieun unni, bugün n’apıyorsun? 🐥💛

IU: Bugün poster çekimim var!!


S. Unni sen de ürünlerden satın aldın mı?

IU: (fısıldar) Doğrusu model olduğum için bedavaya veriyorlar bana…


S. Bu fotoğrafın üstünde yazı olmayan kısmını atabilir misin acaba……? Telefon duvar kağıdı yapmak için harika~ Güzel! Güzel! Güzel! [IU’nun 210623 IG hikayesini yükler]

IU: [asıl fotoğrafı yükler]


S. Jjingjjang aşı oldun mu?

IU: Hayır, henüz olmadım!!


S. LILAC ürünleri bardağıyla chimaek (tavuk ve bira)!! Çok güzel oldu 🥰 [fotoğraf ekler]

IU: Tanrım, bira duygusal duruyor..! Bira narin duruyor..!


S. Online fan görüşmeleri nasıldı? Sen de gergin miydin unni? 🐥

IU: Hiç gergin değildim, arkadaşlarımla görüntülü görüşüyor gibiydim (Normalde arkadaşlarımla hiç görüntülü görüşme yapmam)


S. Tofu güveci yediğini söylediğinden merak ettim de, kırmızı acılı mı beyaz sade tofu çorbası mı seviyorsun?

IU: Beyaz sade tofu güveci de mi var..?

*ç/n: Kırmızı = acılı; Beyaz = Acısız, ferahlatıcı


S. Bu sefer Broker için saçının kısa olacağının dedikodusu var,, Kısa saç severler şimdiden heyecanlandı..

IU: Yanlış bir bilgi..


S. Oh fullmoon.long hesabından çıkış yaptın mı unni? 🥺🥺 Hâlâ onu atlatamıyorum… 2 sene olmasına rağmen… Unni seni dizilerde görmeyi çok özledim🥲🥺❤️ İzlemeyeli 2 sene oldu ondan dolayı bu sene yazımdan Hotel Del Luna sorumlu olacak😎😎

IU: Henüz hesaptan çıkış yapmadım, ama nedenini bilmiyorum🥲


S. Unni, bu ara çok fazla emoji kullanman çok tatlı 🐥🐥🥺🥺💜💜🤍🤍 Favori emojin hangisi?

IU: 🥲 bu kk


S. 22 yaşındaki IU için ’çiçek’ kayıtsızlığın sembolüydü. LILAC albümünü yapan 39 yaşındaki IU için, o zamandan beri çiçeğin önemş nasıl değişti?


[Fotoğraf ekler]

[S. Senin için çiçek nedir ______? Nedeni?

IU: Nasıl anlatsam? İfade etmesi zor. Aklıma gelen belirli bir şey yok…^^

Sanırım ‘kayıtsızlık’. Nedeni ise çiçeğe her baktığında, ilk zamanki kadar güzel olması.


Geçen ilkbaharda gördüğün çiçeklerin aynısı kesinlikle, yine de bu senenin çiçekleri ilk defa görmüşsün gibi seni hayran bırakıyor.


Ve bu çiçek solduğunda, mahvolmuş bir şekilde toprağa düşer. İnsanların üzerinden geçeceğini bilerek, umursamamazlığa bürünür ve o anda, kendi kendime ‘wow, o çok güzel’ diye düşünüp hayran kalırım, ondan dolayı aklıma ‘kayıtsızlık’ kelimesi geliyor.]

IU: Çiçekler güçlüdür. Fark edilmeyecek bir yerde çiçek açsalar bile, kendilerine ait değerleri var. Her sene zamanında çiçek açmak için olan azimleri güzel gözüküyor.


S. Çeşitli çekim yerlerine giderken yediğin en lezzetli yemek nedir!! 🐥🐥

IU: Oh, Uljin’deki çiğ balık çorbası


S. Günlük ürününe “bir dal ilkbahar, bir bardak yaz, bir parça sonbahar, bir nefes kış” sözünü yazan sen miydin?

IU: Evet, yakın zamanda yazdığım şarkı sözleri bu!


S. Neden yakın zamanda uzun saçı sevmeye başladın?

IU: Film çekimi için saçıma perma çektirdim ve bence perma rahat ve güzel☺️


S. Unni, poster çekiminden sonra evine mi gideceksin?

IU: Tabii ki, eve gidiyor olacağım!!


S. Unni, daha önce malatang (çin acılı giveci) denedin mi?? Seviyor musun?? Ben seviyorum 🤤

IU: Ben acılı yiyemeyen biriyim🥲


S. Şu anda ne yapıyorsun? Çekimin sona erdi mi~!!!??!

IU: Çekim geceye kadar devam edecek!! 😃😃💜💜


S. Hey unni……çalışmak… çok zor 🥺

IU: 🥺🥺🥺🥺🥺 Sadece düşünmek bile zor….


S. Permalı saçını bize gösterebilir misin? Yoksa spoiler mı olur?

IU: [Fotoğraf ekler]


S. [IU‘nun yüklediği fotoğraf hakkında] bu fotoğrafta gizli bir spoiler yoktur değil mi..?

IU: Hayır, o gün izinliydim…


S. Unni, ne zaman en çok kendine karşı sevgi hissediyorsun? 🌋

IU: Bazen iyi kalplilik yaptığımda!! kkk


S. Unni, neden tüm selfielerini EDAM’da sattın?? ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

IU: kekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke Ondan dolayı başka selfiem yokㅠㅠㅠㅠㅠ


S. Unni, Haziran doğum günü videosunda tombik yanaklar yoktu.. lütfen geçen sene YHY’s Sketchbook’ta gözüken tombik yanakları bize geri getir🥺🥲

IU: Onlar için sadece Temmuz’a kadar bekleyin~~~ geri getirmek çok kolay olacak~~~~~~~~~


S. Unni! Bu gece aşkları gerçek kılan ‘Çilek Ayı’ diye bir ay gözükecekmiş!! Eğer öyleyse, IU ve UAENA arasındaki aşk için dua edeceğim… 🌕

IU: Çoktan gerçek kılındı o, bu yoldan ayrılmak da yok


S. Unni, mbti’ın hala önceki gibi infp mi..??

IU: Değişen bir şey mi?


S. Unni, gerçek hayatta yeğenin olsa nasıl hissedersin?

IU: Gerçekten yeğenim var aslında.. 😃


S. Unni, jambon kimchi sevmez misin? Benim favorim oysa,, ⭐️⭐️

IU: Ama jambon da kimchi de tuzlu, ikisi bir aradayken çok tuzlu olur


S. Unni, hâlâ işten çıkmadın mı?? Ben de bu gece 10’a kadar akademide kalmalıyım ㅠㅠㅠ Bugün de sıkı çalıştın, lütfen eve gidip iyice dinlen🌟💜

IU: İşten çıkıyorum!!!!!!💜 Akademideki arkadaşlarınla kavga etme ve gece atıştırmalığı yemeği de unutma 💜


S. Domatesli makarna mı rosé makarna mı 🍝?

IU: Domates!!! 🍅


S. Lilac’ın fanchartı zor. Fanchant için kılavuz çekme planın var mı?

IU: Aslında yüksek kaliteli bi tane çekmiştik ama herkes hırslandı ondan daha da yüksek kalite bir şey çekmeye karar verdik🔥

Çeviri: J’ieunesse



193 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page