top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210623] IU fankafede fanların yorumlarına cevap verdi

Güncelleme tarihi: 24 Haz 2021


S. Yılın ilk yarısında sıkı çalıştın!!!! 👍👍👍 Bekliyor olduğun tatil zamanı için nasıl planların var??? 😊💜💜💜

IU: Büyük bir planım yok. Sadece evde iyice iyice dinleneceğim 😙😙


S. Film çekimi keyifli miydi?

IU: Evet, çok şey öğrendim ve film beni çok duygulandırdı!


S. Unnie, hangi kimchi yahnisini daha çok seviyorsun? Domuz etli kimchi yahnisi vs ton balıklı kimchi yahnisi

IU: Kesinlikle domuz etli kimchi yahnisi!!!!


S. Unnie, önceden anne rolünü canlandırmak istediğini söylemiştin… bu sefer bu film için bir spoiler ama değil mi?

IU: Yemin ederim, spoiler değil!! 🐥🐥


S. Unnie, photobook gerçekten çok güzel..🤭

IU: Ben de bu sefer photobook’u ayrı bi sevdim🥰


S. Kkyang, “kkya~ang” mı “aslında” mı anlamına geliyor?? Kk

IU: Doğru cevap, “kkyaeoaaang” anlamında kk


S. Unnie, bugünlerde hangi kitapları okuyorsun??🥺

IU: Bir süredir kitap okumuyorum 🥺🥺



S. Broker çekimlerinde de hiç şarkı sözü yazdın mı?

IU: Sadece melodisini yazdığım bir tane var ama gerçekten iyi görünüyor!



S. Unnie, hâlâ kısa saça güçlü bir istek duyuyor musun!!!?

IU: Hayır, bugünlerde uzun saçı çok hoş buluyorum..☺️



S. Şu an canın en çok ne çekiyor? :)

IU: Az önce yumuşak tofu yahnisi yedim



S. Muhabirlerin kamera flaşlarının parladığı klipleri izlerken gözlerimi bile açamıyorum. Jieun unnie, bu senin için sorun olmuyor mu? ㅠㅠㅠㅠ

IU: Gerçek hayatta bununla karşı karşıya geldiğinde, ekrandan gördüklerin kadar parlamıyor



S. Telefonunda hatırlatıcı not yazmak VS Günlüğüne giriş yapmak

IU: Bugünlerde ikisini de yapıyorum!



S. Unnie, bugünlerde tulum (giymeyi) seviyorsun, değil mi..? Kuşkusuz ben de seviyorum 🐥 Unnie tulumla çok sevimli görünüyor..

IU: Ben de gençliğimden beri tulumu rahat ve hoş buluyorum 🥰



S. Bugünden bir TMI paylaşır mısın?🙂

IU: Yumuşak tofu yahnisi yapacağımı biliyordum



S. Seni çok seviyoruz. Sanırım şu an döktüğüm gözyaşı miktarı seni ne kadar özlediğimi kanıtlıyor.

IU: Ağlama lütfen, yaz aylarında susuz kalmamak önemli…😢😢



S. Unnie, bu yılki programından küçük bir spoiler ltfn 😢

IU: Ne istiyorsun söyle!!




S.


resim / [Hiçbir özelliği olmayan bir günde yazıyorum] “çok ünlü”/

IU: Demek burası çok ünlü (popüler) bir yer~~~~~


S. Unnie heyecanlı göründüğü için çok mutluyum…💜 eheh şu an annemle alışverişe çıktım ve unnie ile karşılaştım >_< kkkk Bugün çok güzel ㅠㅠ


IU: Oo, beğendiğim bir resim bu 🐥



S. Baksana unnie.. Haziran doğum günü klibini çektiğinde sıcaktan hastalanmadın, değil mi?? Aşırı bitkin görünüyordun 😢 (Lütfen hastalanma!!!!!) + ve UAENA doğum günü içeriği için filtreye kimin karar verdiğini hep merak ettim kkk?! 🐣

IU: O gün sıcaktan bitkin düşmüştüm. Gerçekten sıcaktı ve tüm gün boyunca çayırda çekim yaptım kkkk Filtreye gelince, (seçen) hep benim… 🥰



S. Jieun-ah, Lilac albümü 17 haftadır albüm listesinde en üst sırada. *Bu kadar uzun süre liste başı olan ikinci albüm. Bu muhteşem albüm için tebrikler. Seni seviyorum 🤍

IU: 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥💜


*Ç/N: Korece orijinal cümlede dilbilgisi hataları olduğu için çeviri yanlış olabilir



S. Seni özledim. Bunca zaman çok çalıştın. Lütfen programını bitirdikten sonra iyice dinlen.

IU: 🥰 Teşekkürler



S. IU-nim!!! Lütfen yönetmen Hirokazu Koreeda’dan bir film tavsiye et^^

IU: En sevdiğim “After Life”!!



S. Lilac’ı (albümde) ilk parça yapmanın bir nedeni var mı??

IU: İlk parçadan başlayarak herkesin kendini iyi hissetmesini sağlamak 🐥🐥



S. Unnie, buradayken profil resmini de değiştirebilirsin! 🥴👀🐥

IU: Bu benim değiştirebileceğim bir şey değil sanki-

Hayran: Uuhh yorum bıraktığında görünen yuvarlak simgedeki resmi kastediyorum, kafenin resmini değil 🤭



S. A unnie.. Unnienin hayatta kalma raporunu çok bekledim ama neden bir toplantıya katılmak zorunda kaldığımda ortaya çıktın?? Dün de unnienin ne zaman ortaya çıkacağını merak ediyordum ㅜㅠㅠㅠ

IU: Ooo~~~ Toplantı~~~~ bir *yetişkin ha~~~~

(*şakacı bir şekilde yazmış)



S. Her ne kadar içimde bir şey kalmış olmasa da! Ama sonuçta bi bizeyiz! Giderken… Gitmeden önce güle güle de!!!

IU: Gitmiyorum ama😃


*Ç/N: Hayran muhtemelen yorum bölümüne atıfta bulunuyordu (IU’ya cevaplamayı bırakmadan önce güle güle demesini söylüyor)



S. YouTube‘dan gelecek olan fan yemeğini (içerik) artık dört gözle bekleyebilir miyiz?!

IU: Üzgünüm, (film) çekimler sırasında tek bir YouTube videosu bile çekemedim..— Temmuz başında (dinlenme süremin yaklaşık bir gününden vazgeçmeye karar verdim!!!) ve (içerik) çekmeye. Videoyu düzenlemek için gereken zamanı da dikkate alırsak, Temmuz ortasında UAENA’ya iletileceğini tahmin ediyorum 🥺


Çeviri: Dionysiyos

Kaynak: https://href.li/?https://m.cafe.daum.net/IU/LqmI/192?svc=cafeapp

196 görüntüleme1 yorum

1 Comment


beyzanuryildiz444
Jun 24, 2021

çeviri için teşekkürler <3 keşke ben de fan kafeye girebilsem 😢

Like
bottom of page