top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210527] Koreli bekar anneler IU’ya maddi yardımı ve kurutma makinesi bağışı için teşekkür etti


Yakın zamanda IU, 29. yaş doğum gününü kutlamak için Koreli Bekar Anneler Vakfı’na 50 milyon won bağışta bulundu. 27 Mayıs’ta anneler IU’ya teşekkürlerini iletmek için sosyal medyayı kullandı.


A Hanım: “Şarkıcı IU tarafından sağlanılmış bir kurutma makinesi bana ulaştırıldı. Özellikle kışın sadece 4 saat güneş gözüktüğünden, çamaşırlarımı assam bile iyi kurumuyor ve kokuyorlar. Çamaşırları verandaya astığımdan yüksek nemden kaynaklanan küfle doldu her yer, dolayısıyla şimdiye kadar bu küfle dolu cehennemde yaşıyordum. Kurutma makinesi almak isterdim ama finansal durumumdan dolayı bunu düşünemedim bile. Bugün IU tarafından sağlanılmış kurutma makinesini getirip evime yerleştirdiler. Teşekkür ederim şarkıcı IU. Sayende hayalini kurduğum kurutma makinesini kullanabildim. Aynı zamanda bizi seçen vakıf çalışanlarına teşekkür ederim. IU ve vakıf çalışanları, umarım hepiniz sağlıklı ve mutlu kalırsınız.”


B Hanım: ”Az önce IUAENA‘nın sponsorluğuyla istekte bulunduğum kurutma makinesini kurdular. Gözlerimle gördüğümde, kocaman ve dayanıklı olduğunu fark ettim! Bundan önce bu kadar pahalı bir ev aletine sahip olmayı hayal bile edemezdim. Sayenizde ince tozdan kurtulabileceğimi düşününce bile havalara uçuyorum. Bu yaz yağmurlu zamanlar geldiğinde hiç korkacağımı sanmıyorum~ Bir kere daha vakıf ailesine ve IUAENA’ya teşekkür ederim. Güle güle kullanacağım!!”


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: jjin_jjeong918

44 görüntüleme0 yorum

Bình luận


bottom of page