top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210501] Yönetmen Hirokazu Koreeda gelecek Kore filmi ‘BROKER’ hakkında güncelleme yaptı


Hirokazu Koreeda, başrolünde Kang Dong Won, Bae Doona, Song Kangho, Lee Ji Eun ve fazlasının bulunduğu Broker filminden bahsetti:


“Ocak’ta Kore’ye gelişimin üzerinden dört ay geçti. 2 ay daha burada kalmayı planlıyorum. Bazılarınızın biliyor olduğu gibi burada Koreli oyuncularla yeni bir Kore filmi çekiyorum. Busan’dan başlamış bulunduk ve başka yerlerde de çekim yapıyor olacağız. Bu Koreli oyuncuların hepsinin gerçekten dahi olduğunu düşünüyorum. Ondan dolayı ne zaman çekim yapsak sonuçlar beni tatmin etti. Bu üzerine çalıştığım filmin yapımını tamamlamak biraz uzun sürecek. Muhtemelen bir seneden fazla. O zamana kadar elimden gelenin en iyisini yapacağım, ondan dolayı herkesin filmi izlemeye gelip vizyona girince benimle tekrar görüşmesini umuyorum. Bugün için teşekkür ederim.”


Çeviri: J’ieunesse

112 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page