top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210401] Ju Hyun Sook, Sewol Faciası belgeseline katkıları için IU ve BTS’e teşekkür etti


“Çekim ve edit yaparken günlük rutinimi düzende tutmaya çalıştım.” dedi. “Ancak, tam ortasında birikmiş birçok duygum açığa çıktı, bende müzik dinlemeye karar verdim.” Yönetmen Ju Hyun-Sook, IU’ya (Dear Name için) ve BTS’e (Spring Day için) ne kadar minnettar olduğunu belirtti.


“Aslında IU’nun “Dear Name” şarkısını birçok kez dinledim. O zamanlar bilmiyordum ama kazânın belgeseliyle uğraştığım için etrafımdaki insanlar bu şarkıyı önerdi. IU bu şarkının hiç Sewol feribot faciası hakkında olduğunu söylemedi ancak çoğu kişi buna inanıyor ve ben de öyle düşünüyorum.”


"Şarkıyı tam anlamıyla, 'sonsuz tekrarda' dinledim. "Dear Name" ile tanıştığım gün, stüdyodan eve dönerken yolda bir saatten fazla dinlemiştim. Gönlümü bu kadar rahatlattığı için IU'ya içten teşekkürlerimi iletmek istedim. O yüzden IU'dan habersiz, gizlice ismini sondaki jeneriğe ekledim."


Yönetmen durmadan, sondaki jeneriğe ne yazık ki ekleyemediği BTS'ten şu sözlerle bahsetti, "BTS'ten 'Spring Day', insanlara Sewol feribot faciasını çok düşündüren bir şarkı diye duydum. "Özledim seni," sözü hüzünlü olmasına rağmen, çok seviyorum. Sürekli bu şarkıyı da dinleyip durdum."


Çeviri: Aichan

Kaynak: https://t.co/t6HzN3Oq40

286 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page