top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210317] Yönetmen Kim Jong Kwan, ‘Shades Of The Heart’a IU’yu dahil etme sebebini anlattı


17 Mart’ta oyuncu Yeon Woo Jin, Lee Joo Young ve Yoon Hyeri ‘Shades Of The Heart’ filminin basın toplantısı için yönetmen Kim Jongkwan’a eşlik etti.


Lee Ji Eun’a filmde rol verme sebebi sorulduğunda Yönetmen Kim “Persona: Walking At Night kısa filminde oyuncu Lee Ji Eun ile çalıştım. O zamandan itibaren eski çalışmam Walking At Night’ın formunda daha fazla çalışma yapmak istedim ve böylece Shades Of The Heart’ı hazırladım. Aynı zamanda ‘Walking At Night’ın hikayesinin farklı hikayelere bağlantılı olduğunu düşündüm. İki film de birbirine yakın zamanlarda yazıldı ve üzerlerine çok düşündüm.” dedi.


”İki filmin doğasına bağlı olarak, kardeş projeler gibiydiler ondan dolayı Lee Ji Eun’a danıştım. Bir şekilde karakterler bağlantılı geldi ve ona film açısından bunun ilginç olacağını düşündüğümü söyledim. Karakterini güzel bir şekilde ekledim. Sanırım bunları basitçe dünyada aynı dış görünüşe sahip olan hikayeler olarak görebilirsiniz.” diye devam etti.


İlk defa 2019 Jeonju Uluslararası film festivalinde gösterilmiş olan Shades Of The Heart filmi, 31 Mart 2021’de vizyona girecek.


Çeviri: Jieunesse

146 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page