top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210113] Sunucu Son Bum Soo, IU’nun doğruluk için çabalayan profesyonel bir oyuncu olduğunu söyledi


SBS: IU, Park Myung Soo ve ben eskiden ‘MBC Quiz Show Q’ adında bir program sunuyorduk. Program bittikten sonra bile, IU zaman zaman beni arar ve bir şeyler sorardı. “Sunbaenim, bu kelime için doğru telaffuz bu mu?” Bildiğiniz gibi kendi şarkı sözlerini kendisi yazıyor. Üstelik, oyunculuk kariyerine de başladı. Yani bir oyuncu olarak, telaffuzunun ve ifadelerinin doğruluğundan emin olmasını sağlayan profesyonel bir düşünce yapısı var. Benden kıdemsiz sunucuların çoğu bile bana soru sormuyordu bu yüzden şaşırdım ve kibarca ona öğrettim. Ama yayına girmeden hemen önce beni aradığı bir gün vardı. “Sunbaenim, bu kısımda bunu nasıl telaffuz etmeliyim” dedi ve ben de “Ahh… IU, bunun yerine Naver Sözlüğüne bakamaz mısın?” dedim çünkü çok zamanım yoktu.


Sunucu: O günden sonra hala seni arıyor mu?


SBS: Beni artık aramıyor olsa da, hala zaman zaman ondan kutlama mesajları ve hediyeler alıyorum. Bana yılda iki kez hediye gönderiyor, Lunar Yeni Yılı ve Chuseok’ta. (Chuseok = Kore’nin şükran günü)


Sunucu: Ona bunu söylediğin için pişman mısın?


SBS: O zaman acelem olmasaydı kibarca ona cevap verirdim. Kendim araştırır ve ona öğretirdim…


Sunucu: Bir süredir birbirinizi aramadığınıza göre, neden şimdi ona bir video mesajı göndermiyorsun?


SBS: Jieun-ah, ara sıra beni ara. Sana bu seneki aktivitelerinde, şarkıcılıkta ve oyunculukta şans diliyorum. Bir şey sormak istediğinde beni ara, ama sanırım artık her şeyi çözdün. Onları (sorularını) portal sitelerde arat (şakayla söylüyor).


Çeviri: iuforia

Kaynak: https://twitter.com/laputa05768928/status/1349367628700164098?s=21




80 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page