top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210103] Kang Hanna’s Volume Up’da Gazeteci Baek Eun Ha oyuncu IU’nun geçmiş & geleceğinden bahsetti


KHN: ...Lee Ji Eun’ın çalışmalarından hangisi ilk olarak ilginizi çekti?


BEH: Doğrusu, oyuncu IU oyunculuğa ilk başladığında zaten şarkıcı olarak tanınmış ve ünlüydü. Ondan dolayı oyuncu olarak ilk çalışmasından beri onun farkına varmamak zordu. Aslında o zamanlar sadece şarkı olmakta iyi değil, aynı zamanda oyunculukta fena değil dendiği zamanlardaydı. Sonrasında, oyuncu olarak bu kişiyi hep seveceğimi bana düşündüren çalışma My Mister idi.


KHN: Ah~ My Mister. Bu dizi bir şaheser.


BEH: Producer gibi önceki çalışmalarını da kenara atmamak lazım. Duyguları karıştırarak ve iyi sergileyerek kötü birini çok sevimli yapmıştı o dizide.


KHN: Çok cazibeli bir yanı vardı.


BEH: Evet, karakteri çok cazibeli bir şekilde sergiledi. Onu görünce sıradan biri olmadığını düşündüm. Ve o sırada oyuncu IU’nun çok becerikli ve yetenekli olduğunu gördüm. Duyguları çok akıcı bir şekilde ifade ediyor. My Mister’ı izlerken, bu kişinin duyguları ifade ediş şeklinin benim düşünemediğim birçok şekilde olduğunu hissettim. Bu bana beklenti oluşturdu ve umuda döndü. Aynı zamanda Netflix serisi ‘Persona’daki Kiss Burn kısa filmi bana bu kişinin yaşı fark etmeden her rolü oynayabileceğini gösterdi. Bu sadece genç gözüktüğünden değil, o bir liseli de olabilirdi. O dönemde yaşıyan bir insanın ‘gençlik‘ hissini doğal bir şekilde yansıtabilir. Bu kendi kendime, bu insana karşı beklentilerimin oluştuğunu düşündürtüyor bana. Yakın zamanda Yönetmen Lee Byeongheon‘un filminde yer aldı, ve çekimi tamamlamışlar. Bu projenin nasıl bir şey olacağını görmeyi dört gözle bekliyorum. Ayrıca eğer konu Yönetmen Lee Byeongheon ise, o konuşmaya dayalı komediye odaklanan biri. Ritmik bir insan olan IU’nun bunu nasıl kaldıracağını görmek için sabırsızlanıyorum. Duyduğum kadarıyla, bu sene IU büyük bir projede yer alacakmış gibi duruyor. Muhtemelen herkesi şaşırtacak bir şey.


KHN: Wah~ 2021 senesi ve Lee Jieun-ssi için sabırsızlanıyorum. Bu sene oyuncu Lee Jieun hangi yönden ilerleyecek?


BEH: 2021’de Lee Jieun hep hayal kuran bir oyuncu olacak.


KHN: Hep hayal kuran mı?


BEH: Şimdiden birçok hayalini gerçekleştirmiş gibi duruyor değil mi? Bu kadar genç bi yaşta çoktan tüm hayallerini gerçekleştirdi. Size şovmen olarak çıkabileceği daha büyük bir basamak var mı merak ettirecektir. Ama oyuncu olarak hala hayal edebileceği birçok şeyin olduğunu düşünüyorum.

KHN: Arkadaşı olan ben bile gelecek çalışmalarını dört gözle bekliyorum.


Kaynak: https://twitter.com/laputa05768928/status/1345700700081123329?s=21

Çeviri: J’ieunesse




54 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page