top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[210103] Japon besteci Ryuichi Sakamoto My Mister dizisini övdü ve IU’yu IG’da takip ediyor


Radyo programı sırasında Ryuichi Sakamoto: ‘Son şarkı, Koreli bir şarkıcı olan Sondia’nın ‘Grown Ups’ şarkısı. Aslında -My Mister- kore dramasının orjinal şarkısı (OST). Eminim çoğu kişi 2020’de—Crash Landing On You- -Itaewon Class- ve birçok diziyi izledikten sonra Kore dramalarına aşık olmuştur. Muhtemelen bu k-dramaları bu sıra ile izlemişlerdir. Bana gelince, ben Kore dramalarını izlemeye 3 yıl önce başladım. Ondan önce de çok fazla Kore, Çin ve Hong Kong filmleri izliyordum sonrasında doğal olarak Kore dramalarına da ilgi duymaya başladım. Bence 2018’de yayınlanan -My Mister- dizisi oldukça iyi. Diziyi o kadar çok sevdim ki iki kez izledim. Tanıtım şarkısı da Sondia tarafından seslendirilen ‘Grown Ups’ şarkısı. Şarkıyı ne zaman dinlesem gözyaşlarıma hakim olamıyorum dramanın kendisi de çok acıklı. Hmm bunu bir sonraki programımıza saklayacağım. Acaba bunun hakkında konuşmak için bir sonraki programa kimi davet etsem… O zaman, şarkı çalma listesi bölümümüzün sonuna gelmiş bulunuyorum.’

Not: Solo sanatçı olarak çeşitli tarzlarla uğraşan ve Yellow Magic Orchestra (YMO) grubunun üyesi olan Ryuichi Sakamoto, Japon besteci, şarkıcı, söz yazarı, müzik yapımcısı, aktivist ve oyuncudur. Film müziği bestecisi olan Sakamoto, bir Oscar, bir Bafta, bir Grammy ve 2 Golden Globe ödüllerini kazanmıştır.


Ryuichi Sakamoto aynı zamanda IU’nun Instagram hesabını takip etmeye başladı:

https://instagram.com/skmtgram?igshid=1ne36r7l8vtet

Çeviri: Aichan

Kaynak: https://www.j-wave.co.jp/original/radiosakamoto/program/top.htm



51 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page