top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

2021 MMA’de IU’nun sahne arkasındaki halinin fan anlatımı



1. Jieun, oturan herkesle, özellikle lighstick tutan Uaena’lar ile, göz teması kurarak ödülleri almaya gitti.


2. Ayakkabılarının nasıl gözüktüğünü bildiğimden, ilk sahnesinden sonra kuliste olduğunu ayakkabılarından anladım.


3. “Celebrity” şarkısına dans ederken “Sen benim ünlümsün” sözleri geldi ve parmağıyla bizi (ben ve diğer Uaena’ları) işaret etti.


4. Asıl yayından sonra PD’ye seyircilerle mikrofonla konuşup konuşamayacağını sordu. İznin gelmesi biraz sürdü, PD’ye çaresiz ve parlayan gözlerle bakıyordu. Seyircilere bugün için çok minnettar olduğunu söyledi ve ödülü alırken orada olmamıza ve alkışlamamıza çok sevinmiş. PD’ye karşı çok nazikti ve çok yumuşak gözlerle bakıyordu bu yüzden, neredeyse kalp krizi geçiriyordum…


5. Elinden geldiğince LILAC ve Celebrity’ye dans etti bu yüzden biraz duygulandım… Önceden 360 derece konserini deneyimlediğinden, o zamanki gibi bütün seyircilere bakmaya çalıştı.


6. Yakınımda biri o merdivenlerden inerken “Seni seviyorum” diye seslendi ve o da döndü ve bize gülümsedi.


7. Bize “Sen benim ünlümsün” dediğinde biraz sesli bağırdık… ama hemen sonrasında bize “shhh” dedi ve hemen sesizleştik. Uaena’lar çok sevimli!


8. Uaena arkadaşlarımdan biri ile uzun bir göz teması kurdu ve önünde uzun bir süre dans etti! Sadece arkasından görmüş olsam bile… çoook şirin görünüyordu.


9. Kuliste diğer sanatçıları da gördüm (girişin yakınındaydım) ve telefon ışıklarımızı kullanarak onları desteklediğimizde bize gülümsüyorlardı. Eana teyze* bana gülümsedi!


10. Jieun unnie ödül konuşmasını yaparken soluna bakmasına gerek olmasa bile yakınımdaki diğer Uaena’lara bakmaya çalıştı!!! Bu yüzden onunla birden fazla göz teması kurdum…


11. Sahnede dans ederken çok mutlu gözüküyordu! Onu mutlu görebildiğim için ben de çok mutluydum, ve gülüşü çok içtendi… İyi vakit geçirdiğini görebiliyordum. O gülümserken onunla aynı yerde ve zamanda olmak beni çok duygulandırdı.


12. Seyircilere geldikleri için teşekkür etti ve seyircilerle görüşebildiği için mutlu olduğunu söyledi. Görünüşe göre ödül törenindeki çalışanlara sahnenin üst kısmına çıkıp çıkamayacağını sormuş çünkü çalışanların nasıl bir yol izleyeceğini konuştuklarını duydum.


13. Gözleri… gözleri sanki çok mutlu olduğunu ve bizi özlediğini söylüyordu… Onu gerçekten destekleyebilecek ve alkışlayabilecek bir imkânım olduğu için çok mutluydum.


14. Başka bir Uaena ile yan yana oturdum ve gerçekten lightsticklerimizi ve bilekliklerimizi deli gibi salladık. Sanki konserindeymişim gibi hissettim… Bu yüzden çoook mutluydum!

Çeviri: Aichan

Kaynak: https://twitter.com/luvsundays_iu/status/1467138339514257410?s=21

142 görüntüleme0 yorum

コメント


bottom of page