top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[201231] IU fankafesinde “From.IU” gönderisi paylaştı & fan yorumlarına cevap verdi

Güncelleme tarihi: 3 Mar 2021

[FANKAFE] FROM.IU – Sevgili Uaenalar!! Ben geldim!!


Sevgili Uaenalar

Çok özlediğim Uaenalarım!

Sizi o kadar özledim ki sanırım yeni yıl selamlaması yaptığım hiçbir zaman şimdiki kadar sevgi dolu olmamıştım🥺

Normalde turumu yapmakla çok meşgul olurdum… Kış mevsimi olduğu için konser vermemek beni garip hissettiriyor.

Herkes yıl sonunu nasıl geçiriyor? Hepiniz sağlıklısınız, değil mi? Bu yıl herkes kendini çok halsiz ve hayal kırıklığına uğramış hissetmiştir diye düşünüyorum.

Ama sizin için yapabildiğim pek bir şey olmadı ㅠㅠㅠㅠ awww Dolayısıyla ben de çok hüsrana uğradım ㅠㅠ

Yine de kendimce Uaenaları günlük yaşantılarında en azından biraz motive etmek istedim, bu yüzden, yapacak küçük ama eğlenceli içerikler olup olmadığına bakınıyordum… nihayetinde şirket ile konuşup kafa yorduktan sonra, Evkuşu Sinyali, canlı klip, Palette vb. içeriklerde karar kıldık.. Pek çok türde içerik çekmek için çok çalıştım, bu yüzden planladıklarımın size iyi gelip gelmediğini merak ediyorum?!... 🥰

(Uaenaların coşkulu tepkilerini her izlediğimde, öyle bir düşüncem vardı ki… Hepinizi neşelendirmek için o şeyleri yapmış olsam da daha fazla güç kazanan bendim..)

Belki de Uaenalarla yüz yüze konuşma fırsatı bulamadığımdan, sanki yıl çok boş geçmiş gibi hissettirdi. Fakat diğer taraftan, çok dikkatli düşünürseniz, bu korkunç salgın durumunu atlatmaya çalıştığımız gönüllerin her zamanki gibi ya da belki de her zamankinden daha ateşli ve tutkulu olduğunu düşünüyorum haha

Yıl boyunca bulunduğunuz yerde kalmak hiçbiriniz için kolay olmamıştır, bu yüzden teşekkür ederim! Gerçekten çok çalıştınız ❤️

Yeni yılınız çok kutlu olsun. Önümüzdeki yıl, daha da fazlasını sergileyeceğim. Gelecek yıl da iyi anlaşalım 🥰

Not: Ayrılmadan önce, son gönderimin de konusunu düzenledim.. Şimdi gidiyorum


IU fankafede fanların yorumlarına cevap verdi


Hayran: Lütfen full albümünden spoiler ver!!

IU: Bu albümüm için bir spoiler değil ama bu, bundan bir saat on dakika sonra nasıl olacağım hakkında [“Yılbaşı’nda ben” konulu memes ekler]


Hayran: Unnie, yeni yılda dinleyeceğin ilk şarkı ne olacak?? Ben Red Shoes dinleyeceğim! “Gözlerimi kapatsam ve yürüsem bile, doğru yolu seçeceğim” gerçek olsun diye (Ç/N: The Red Shoes sözleri)

IU: Benim için, yeni şarkım… heheheheheheheheheh

Hayran: Unnie… Instagram’daki… Kalpler? Ne… anlama geliyor…

IU: Bunlar… Bunlar hiçbir anlama gelmiyor……;

IU: ☪️☪️💜☪️☪️

Hayran: Unnie, lütfen hayatında bir kez sahip olabildiğin,,,kıkırdaklarına dikkat et!!! Onlara iyi bakamadığım için ameliyat olmak zorundayım ㅜㅜ Sağlığımıza dikkat etmemizi söylemiştin ama ben başarısız oldum ondan dolayı özür dilerim🥺🥺

IU: Oh hayır…ㅠㅠ Ne kadar acı verici olmalı… Umarım ameliyatın iyi geçer… Kaslarımızı arttırmaya önem verelim..!!

Hayran: Bugünlerde iyi uyuyor musun??? Bu gece de iyi uyu😘

IU: Bugünlerde çok iyi uyuyorum, gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalıyorum. Ama rüyalarımda da şarkı söylediğim için dinleniyormuşum gibi hissetmiyorum 😇

Hayran: Unnie seni çok seviyorum çok çok çok çok çok fazla ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅜㅜ

♡ * ♡ ᕬ ᕬ ♡ * ♡ + ♡(⌯’-‘⌯) ·゚♡ + ┏━━━♡ U U━♡━━┓ Seni seviyorum🤍 ┗━━━━━━━━━━┛

IU: Ben de seni çok çok çok çok fazla seviyorum. Seni sevmek için (kalbimin) hiçbir parçasını esirgemiyorum💜💜💝

Hayran: Lütfen bize bir gereksiz bir bilgi söyle…

IU: Kaşlarımı boyama zamanı geldi

Hayran: Yani onların (kalp emojilerinin) hiçbir anlamı yok mu?..

IU: Gerçekten hiçbir anlamı yok, sanırım birçok insanın kafasını karıştırdım.. 😟

Hayran: Bütün Netflix şovlarını izleyerek evde kalmayı planlıyorum, lütfen bir şeyler öner!

IU: Neden bahsediyorsun, Wavve izliyor olmalısın (!)

(Ç/N: Wavve, Netflix’in Kore versiyonu diyebiliriz. IU, Wavve’in modeli)

Hayran: Unnie, 2021’de hangi sanatçıyı mutlaka IU’s Palette’e davet etmek istersin?

IU: IU-ssi, lütfen programıma bir kez gel.

Hayran: Unnie uNnniEeeeeee lütfen sadece bir fotoğraf paylaş…🥺

IU: Mutlu Noeller (?) [kar tanesi kurabiyesi tutarkenki bir fotoğrafını ekler]


Hayran: Unnie, Golden Disc Ödülleri’nde Blueming’i söyleyecek misin?! 💙

IU: Söylemeli miyim??

Hayran: Lütfen gelecek yıl albümü iyi yayınla… Kalplerin (emojilerin) hiçbir anlamı yok -Jian-

IU: kekeke bu komikti keke

Hayran: Jieun-ssi, seni bugünlerde huzurlu ve rahatlamış görmek çok iyi

IU: Ama dürüst olmak gerekirse bugünlerde harcayacak hiç vaktim yok ㅠㅠㅠ heu hehehehe

Hayran: Unnie, gözünün altındaki beni kapatıyor muydun yoksa o yeni bir tane mi?

IU: Önceden küçüktü ama Dream’i çekerken çok fazla güneş ışığına maruz kaldığı için gözle görülmeye başladı kekeke bana da hâlâ garip geliyor

Hayran: Unnie, gerçekten 0 hyung (kan grubu) musun!! Bence bir şey yanlış… çünkü bizim unniemiz bir In-hyung (oyuncak bebek)

IU: Neden böylesin hyung (büyük abi)…

Hayran: Unnie, sen gerçekten karahindiba çiçeği (dandelion)gibisin… Çok küçük ve değerli… Demek istediğim seni seviyorumㅠㅜㅜ

IU: El ele tutuşmalı mıyız~ Geçmişi~ unutalım ~ Lütfen bana beni~ sevdiğini söyle~ (Ç/N: OOHYO’dan “Dandelion”un sözleri)

Hayran: Bu full albüm için denemek istediğin bir saç stili?

IU: Saçımı boyadığım an, zorla kısa saça döner🥰

(Ç/N: IU büyük ihtimalle boyarsa saçının tekrar zarar göreceğinden bahsediyor)

Hayran: Noona, dansını gördüm, çok güzeldi.

IU: Dongsaeng, teşekkür ederim beğendiğin için.

(Ç/N: Noona büyük kızlar için, dongsaeng küçükler için seslenme şekli)

Hayran: Kırmızı fasulye dolgulu Taiyaki (patboong) vs krema dolgulu Taiyaki (shooboong)

IU: ? shooboong??? shoouuuuuboong???

Hayran: Youtube kanalın yakında 5 milyon aboneye ulaşacak, çok fazla şey bekleyebiliriz değil mi?

IU: Dürüst olmak gerekirse bunun için henüz hiçbir (video içeriği) fikrim yok…😟

Hayran: Unnie, toplam fancafe ziyaretin 4 gün kekeke Lütfen gelecek yıl buraya daha fazla gel!

IU: Hayır, yeni fancafe ID oluşturduğum için öyle!! Bu adil değil!!! ㅠㅠㅠ kekeke

(Ç/N: IU’nun önceki fancafe ID’si hacklenmişti bu yüzden yeni bir tane almak zorunda kaldı)

Hayran: Unnie, mide iltihabın çabucak iyileşti mi? Hasta olma, aşkım ㅠㅠㅠㅠ

IU: Bir kere mide iltihabın olunca tekrar kolaylıkla oluyor. Millet hâlâ sağlıklıyken lütfen sağlığınıza dikkat edin 🥺🥺 Ben de kendime dikkat edeceğim

IU: Hey Uaenalar! Saat 12’yi vurunca sadece telefonunuza bakmayın, pencereden dışarıya bakın, aile üyelerinizi kutlayın, yıl için kendinize iyi iş çıkaracağınızı söyleyin ve yeni yıla enerjik başlayın!! Umarım herkes bugün iyi uyur, teşekkür ederim❤️️

IU: Hoşçakalınn 🌱 (foto ekler)

(Fotoğraf: Görebiliyor musun? Sonraki günün baharının ne kadar güzel olduğunu)

Çeviri: Dionysiyos, wisewater



206 görüntüleme4 yorum

4 Comments


Shoto
Shoto
Jan 03, 2021

Bisey dicem bu fankafe ne demek? Yani IU o fanlarin sorulari nerden buluyor?

Like
IU TEAM TURKEY
IU TEAM TURKEY
Mar 11, 2021
Replying to

Fankafe’yi bir site ya da blog gibi düşünebiliriz. Sadece IU’nun fanları katılabiyor ve ücret ödemek gerekiyor. IU da fan sorularını fankafede paylaşılan yazılarda veya IU’nun yazılarına gelen yorumlarda buluyor

Like

zeynepidilpınar
Jan 02, 2021

IU umarım kendini çok yormaz.. i💜u

Like

TinkyWinkydf
TinkyWinkydf
Jan 02, 2021

Bence IU zaten iyi iş çıkar ondan daha fazlasını istememeliyiz kız uykusunu bile yorgun geçiriyor😢

Like
bottom of page