top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[201219] Oyuncu Yoo In Na katıldığı radyo programında, IU ile ruh eşi oluşundan bahsetti


DJ: Eğer bir arkadaşına sinirlenseydin, onunla bunun hakkında konuşur muydun yoksa oluruna bırakıp onu anlamaya mı çalışırdın?


Yoo Inna: Ah, ben kesinlikle bunun hakkında konuşmak isteyen bir kişiyim. Öncelikle, kolay sinirlenen biri değilim ve sanırım karşımdaki kişiye göre değişir. Mesela IU’yla olan ilişkimde, 10 yıldır arkadaşız fakat sanıyorum konuşmalarımızda hiç, “Sana şu konuda sinirliyim,” dediğimiz bir olay olmadı. Eğer birbirimize kırıldığımız bir olay olursa, bunu tek başımıza düşünüp taşınırız. Ve bence biz telepatik bağlantı kuruyoruz çünkü o her nasılsa, “Galiba bana kırgın,” diye bir şekilde biliyor ve aradan birkaç gün geçince özür diler gibi yanıma geliyor.


DJ: IU ile olan ilişkinizden bahsetmemek olmazdı. İkiniz o kadar yakınsınız ki herkes size, “IU-Inna” diyor. Hatta IU senin için, “İlham perim” bile dedi. Muhtemelen sana bu soru çok sorulmuştur ama, ikiniz nasıl bu kadar yakınlaştınız?


Yoo Inna: Sanırım o zamanlar lisedeydi. “Heroes” isimli bir programda tanışmıştık. Yaklaşık 14 üyeli bir kadroydu fakat ikimiz daha ilk çekimlerde arkadaş olmuştuk bile. Aramızda 11 yaş fark olmasına rağmen birçok benzer ilgi alanımız vardı ve sanki ruhumuz birmiş gibi hissettim.


DJ: Ah, ruh ikizi gibi.


Yoo Inna: Evet, aynen. Ama o zamanlar bunu ona sorduğumda, kendisinin bana söylediği tek şey beni güzel bulduğu için beni sevmiş olmasıydı. 😆


DJ: Ah, hahah!


YIN: Evet, haha! O zamanlar gençtim, haliyle güzeldim tabii.


DJ: Hayır, güzelliğinden bir şey eksilmedi! “Heroes,” IU’nun şu meşhur tavşan kostümünü giydiği programdı. Ben de IU’nun büyük bir hayranıyım, bunu lütfen kendisine ilet! (Ç.N. DJ’in IU’nun hayranı olmasıyla ve onları bir KBS dizisinde yeniden birlikte görmek istemesiyle ilgili kısımlar kısaltıldı)


DJ: 11 çok büyük bir yaş farkı. Dolayısıyla, muhtemelen konuşmalarınızın konusunda bazı farklılıklar oluyordur.


Yoo Inna: Aksine. Hiçbir farklılık olmuyor, tamamen aynı.


DJ: Ah, peki bu senin gençlik dolu olmandan mı kaynaklanıyor yoksa onun olgun olmasından mı?


Yoo Inna: Fikrimce, onun daha olgun bir yanı olmasından kaynaklanıyor. “Gençlik dolu” bir insan olduğumu düşünmüyorum ama, o galiba hep çok olgundu. Mesela, ‘Hayatın anlamı ne?’ tarzı derin konular hakkında yaklaşık 10 yıl önce konuşmuştuk. Dolayısıyla, artık bu tarz konular hakkında konuşmuyoruz. Yalnızca anlamsız şeyler hakkında konuşuyoruz. Kimin bir şakayı daha ileri götürebileceğine dair şeyler hakkında birbirimizle kapışarak şakalaşıyoruz. Hatta artık abartılı hareketleri olan şakalar bile yapıyoruz.


DJ: Son olarak, muhtemelen bu soru da sana çok sorulmuştur. IU, Yoo Inna için ne ifade ediyor?


Yoo Inna: Sanırım şu an o benim “hayat”ım. Daha önce bunun hakkında hiç düşünmemiştim —onun artık hayatıma dahil olmamasını yani. Dolayısıyla, hiçbir fikrim yoktu fakat illa, “Ya artık yanımda olmazsa?” diye zihnimde canlandırmam gerekseydi, hepsi bir yana, tek bir duygu aklıma geliyor. O duygu da, “Onu gerçekten çok özlerim,” olur. İkimizin de önünde hâlâ uzun bir hayat yolculuğu ve dahası var, ama, bu yüzden zaten kalan zamanda, nasıl onunla daha çok takılabilirim, daha çok konuşabilirim ve birlikte daha çok zaman geçirebiliriz gibi şeyler üzerine düşünüyorum.


Çeviri: Dionysiyos

Kaynak: https://twitter.com/laputa05768928/status/1340177784119803904?s=21


154 görüntüleme0 yorum

Comentários


bottom of page