top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200918] IU’nun 12. çıkış yıl dönümü için fankafe güncellemesi

From.IU - Mor menekşeler toplanın!!


Merhaba, benim menekşelerim.

Nasılsınız? Yakın zamanda Lee Jidong‘un söylediği gibi, hesabını kaybettiğim için yakın zamanda From.IU gönderisi atamadım, ama yeni hesap açıp buraya yazma şansımı kullandım!! Heheheke (Bu arada gönderi atmıyor olsam da, sizinkileri okudum hep)


Bir sene daha ok gibi hızla geçti ve şimdiden 12. çıkış yıl dönümümdeyiz! Tüm tebrikleriniz için teşekkür ederim..(utandım)

Birçok insan böyle ve bu benim için de geçerli.. Başkaları için zamanın ne kadar hızlı geçtiğine şaşırsam da (neee yakında yeğenim ilkokula mı gidecek?!), her sene benim için zamanın geçişi gerçekçi hissettirmiyor. Anca sizler beni tebrik etmek için tebrik ettiğiniz.. ‘ah çoktan yılın o zamanına gelmişiz’ diye düşünüyorum.

Yani, IU olarak 12. 18 Eylül’üm için söylemek istediğim, geçen sene ile aynı aslında ama bir şey daha ekleyeceğim! Özgüvenle, uaenalarıma karşı olan minnettarlığımla her sene samimi bir şekilde büyümek için büyük ve uzun adımlar atıyorum diyebilmek istiyorum.

Bu sene engel olunamayan durumlardan dolayı, tek bir ortamda bir araya gelemedik ve yüz yüze yakından görüşme ya da parlak seslerle birbirimizi selamlama şansımız olması ve ben gerçekten… gerçekten çok~~~ üzgünüm bundan dolayı…!


Umm.. Salı günü Yoo Hee Yeol Sketchbook kaydına gittim!

Kayıtın kendisi çok duygulandırıcıydı. YHY Sketchbook ekibine kelimelerle anlatamayacağım kadar minnettarım. Bu kadar çok şarkı söyleme şansım olalı uzun zaman olmuştu (boğazım gerçekten az kala gidiyordu, ondan dolayı çarşamba günü boyunca iyileşmek için evde kaldım ve hiç konuşmadım keke) ve çok iyi zaman geçirdim ve her şeyin yanında, uaenalara hediye verme niyetiyle her şeyimi bu kayıta verdim! Belki sonbahar olduğundan, belki de seyirci koltukları boş olduğundandır, eve gittiğimde kalbimde bi boşluk hissettim. Bildiğiniz gibi ben asla konser sonrası boşluğa düşmüş gibi hissedecek biri değilimdir, ama seyircinin eksikliğinin ne kadar büyük olduğunu anladım o sırada.. Uaenalarla saatler geçirmenin ve sesim kısılana kadar şarkı söylemenin o beyaz alevli günlerini çok özlüyorum.. Ondan dolayı uaenaları gözyaşları dökecek kadar özlediğim bir geceydi.. Yani evet öyle sayılırdı işte hehe


Umarım uaenalar bu gece Sketchbook’u izleyip gülümseyerek çok çok mutlu bir şekilde uykuya geçer!

(Gerçekten elimden gelenin en iyisini yaptım…..^-^)


Bu sene, maalesef.. birbirimizi çok özlediğimiz kalp burkan bir 18 Eylül olsa da, böyle anıların da anlamlı olduğuna inanıyorum! Eğer sağlıklı kalırsanız, gözyaşı döktürecek kadar mükemmel bir kavuşmamız olabilir!

O zamana kadar dayanalım ♥


Bugünkü işlerimi bitirip eve yeni geldim!

Yarın da erkenden çıkmam gerekecek ondan dolayı bu sefer yorumlarda oynayamayacağım ve.. aceleyle gideceğim!!


Daha sonraki Vlive’da daha fazla takılırız (hng öyle şeylerde iyi olmadığımı biliyorsunuz değil mi kekeke heyecanlıyım)

Kendimi tutmadan sizlere geçen seneden fazlasını verme arzum.. uaenaların bana her! bir! anda! harika bir arkadaş olmasından kaynaklanıyor


12 senelik yakın arkadaşlarım, iyi geceler!

Teşekkür ederim ve sizi seviyorum♥


not.Ah nasıl olsa şu anda hiçbiriniz yorum yapamıyorsunuz ah tamam tamam ^.^ (utandım)


[Not: O sırada 4. jen uaenalara From.IU postuna yorum yapma etkisi verilmemişti. Artık yorum yapabiliyorlar.]


Çeviri: J’ieunesse

Kaynak: IU fankafe



51 görüntüleme0 yorum

Comments


bottom of page