top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200808] B1A4'dan Sandeul, Yoo Heeyeol's Sketchbook'ta IU’dan Dear Name'i coverlama sebebini söyledi



YHY: Coverlamak için çok anlamlı bir şarkı seçmişsin gibi görünüyor. IU‘nun şarkısını seçmişsin.

Sandeul: Evet, doğru.

YHY: Bunun hakkında biraz konuşabilir misin?

Sandeul: Bu IU sunbae-nim'in "Dear Name" şarkısı. Yeni albümüm "My Little Thought" için çalışmaya başladığımda, evde rahatlamaya çalışıyordum, ve 20 yaşında çıkış yaptığım zamandan 29 yaşında olduğum bu günlere kadar durmadan ilerlemeye çalışmamın nasıl hissettirdiğini düşünmeye başladım. Bu şarkıyı dinlediğimde sanki beni sırtımdan okşayıp rahatlatıyormuş gibi hissettim, bu yüzden gerçekten coverlamak istedim.

YHY: Yani şarkı sözlerinden bu şekilde etkilendin. Şarkı sözlerinde 'o yer'in nerede olduğunu bilmeseniz bile 'o yere' gitmeyi teklif eden bir bölüm var. Zor olsa bile devam ederek birlikte ilerleyelim gibi sözlere sahip. 20 yaşından 29 yaşına dek bulunduğunuz noktaya kadar bir B1A4 üyesi olarak ilerledin. Şimdi..

YHY: 10 yıl, şimdiden 10 yıl olmuş..


Çeviri: jieunny

Kaynak: 200808 tarihli Yoo Hee Yeol’s Sketchbook bölümü

66 görüntüleme0 yorum

Comentários


bottom of page