top of page
  • Yazarın fotoğrafıIU TEAM TURKEY

[200716] Yeo Jin Goo, CNA Lifestyle ile yaptığı röportajda IU’dan bahsetmiş!


“IU’nun gelip programda yer almayı kabul etmesiyle çok minnettar oldum. Hotel Del Şuna ve ekip olarak gittiğimiz ödül tatilinde IU’yu kişi olarak tanıma fırsatım fazlasıyla oldu. Kamera arkasında nasıl olduğunu gördüm. Programa gelmek için onu davet eden ben olmuş olsam da, sadece kendisi olduğunu hissettim. Çok doğal ve özgündü. Tabii ki Hotel Del Luna’daki karakter hayali bir karakter, ama IU gerçek hayatta çok farklı. House On Wheels’da onun kendisi oluşunu görebilecek ve son zamanlarda neler yaptığını öğreneceksiniz.”

Bu süreçte iş arkadaşın hakkında yeni bir şey öğrendin mi?

“Şu anda çok şey paylaşamam maalesef. Ondan dolayı evet, izleyicilerin programı izlemesi lazım. Ve IU hakkında yaptığım yeni keşifleri şimdilik sır tutacağım.”


Çeviri: J’ieunesse

226 görüntüleme2 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

2 Comments


AkinaSuu 🌸
AkinaSuu 🌸
Aug 04, 2020

IU her zaman çok doğal geliyor bana saçma yada yapmacık bir hareketini görmedim. Uykusu varsa ve yorgunsa bile bunu sahte gülücüklerle ötmüyor. Yorgunsa sandalyeye yığılıp uyuyor bxnbxnxbx çok tatlı. (灬º‿º灬)♡

Like

AkinaSuu 🌸
AkinaSuu 🌸
Aug 04, 2020

Bu siteye aşık oldum (灬º‿º灬)♡

Like
bottom of page